Tuunaatteko kahvia?
Vaihtelu virkistää, joten laitoin palan tummaa suklaata lounaskahviin. Sadepäivän iloja. Ihan hyvää tuli!
Laitatteko te koskaan kahviin mitään ”ylimääräistä”?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Salmiakkikahvi.
Jännä! Toimiiko oikeasti? Mitä salmiakkia laitat?
Vierailija kirjoitti:
Kermalikööriä maidon tilalle. Lähtee päivä kivasti käyntiin. Toinen mikä on hyvä niin piri pintaan
Hehe. Riistanmakuista kahvia saa kun laitta keittimeen poroja.
Vierailija kirjoitti:
Makusiirappikahvi.
Onko suosikkimakuja? Minä olen muuten joskus laittanut vaahterasiirappia! Sopii hyvin kans.
Vierailija kirjoitti:
Lakritsikahvi.
Onko tämä jokin valmiskahvi vai laitatko esim. lakukastiketta tms kahvin sekaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salmiakkikahvi.
Jännä! Toimiiko oikeasti? Mitä salmiakkia laitat?
Salmiakkijauhetta.
Kahviplörö on perisuomalainen kahvidrinkki, joka valmistetaan normaalista kahvista lisäämällä kahviin sopiva loraus Koskenkorvaa tai pontikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakritsikahvi.
Onko tämä jokin valmiskahvi vai laitatko esim. lakukastiketta tms kahvin sekaan?
Lakritsijauhetta.
Vierailija kirjoitti:
Kahviplörö on perisuomalainen kahvidrinkki, joka valmistetaan normaalista kahvista lisäämällä kahviin sopiva loraus Koskenkorvaa tai pontikkaa.
Tästä olis vientituotteeksi maailmalle!
Japaniksi voisi olla kahubipororo カフビポロロ.
Banaanikahvi oli hyvää. Makusiirappia sekaan.
🇺🇦🇮🇱
Täältä voisi löytyä hyviä:
https://www.confetti.fi/epages/Confetti.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Con…
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii jos käyttää valmiita makukahveja.
Mistä sais hyviä, suosittelisitko jotain? Kaupasta ostanut joskus kerran jotain vaniljaa, mutta ei kyllä maistunut.
Kaffepulla kirjoitti:
Täältä voisi löytyä hyviä:
https://www.confetti.fi/epages/Confetti.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Con…
Wau, kiitos! Onkin paljon erilaisia!
Enemmänkin jos joskus olen oikein väsynyt, tuunaan kaakaota kahvilla, mutta kerran meni suhdeluku jotakuinkin 50/50 niin oliko se nyt sitten tuunattua kahvia vai kaakaota... muuten en kahvia juo.
Minkä verran laitatte kanelia, kardemummaa ym. mausteita? En itse juo kahvia, mutta äidille sitä välillä keittelen, ja voisin koittaa yllättää vähän erilaisella makuelämyksellä :)
Kermalikööriä maidon tilalle. Lähtee päivä kivasti käyntiin. Toinen mikä on hyvä niin piri pintaan