Tuunaatteko kahvia?
Vaihtelu virkistää, joten laitoin palan tummaa suklaata lounaskahviin. Sadepäivän iloja. Ihan hyvää tuli!
Laitatteko te koskaan kahviin mitään ”ylimääräistä”?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Suklaapaloja erikseen suuhun ja hörppäys kahvia päälle. Toimii minulla.
Vähän kuten ennen vanhaan otettiin sokeripala suuhun. Kahvi ja suklaa on hyvä yhdistelmä kyllä!
Laitan joskus kermaa kahviin tai jäätelöä. Myös kauramaitoa käytän.
Joo, joskus laitan neilikkaa, kanelia tai kardemummaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus jaksoin väsätä useasti nutellasta, kermasta, vaniljapulverista ”kahvimaitoa” valmiiksi kannuun. Oli tosi hyvää
Oho! Nyt on luksusta! Tästä tuli mieleen, että toimisiko se trendikäs Biscoff-keksitahna kahvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neilikkaa
Kardemummaa
Muskottipähkinää
Kanelia
Inkivääriä
Laitatko aina erikseen vai teetkö chai-tyylistä maustekahvia?
Joskus erikseen joskus kaikkia. Jouluista kahvia tulee kaikilla.
Pressopannun pohjalle porojen sekaan voi heittää pari neilikkatankoa lähes päivittäin. Extra antioksidantteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus jaksoin väsätä useasti nutellasta, kermasta, vaniljapulverista ”kahvimaitoa” valmiiksi kannuun. Oli tosi hyvää
Oho! Nyt on luksusta! Tästä tuli mieleen, että toimisiko se trendikäs Biscoff-keksitahna kahvissa.
Enpä ollut kuullutkaan. Vaikutti hyvälle! Ja varmasti toimis
Kaakaokahvia tai suklaakahvia ja kermaavaahtoa ja suklaahippuja.
Pullamössöä. Kahvin sekaan pullaa tai keksiä.
Laitan kauramaitoa, jotta ihana kaurapuuron maku peittää kaikki kahvinaromit mutta ennenkaikkea olen ympäristöystävällinen ja vastustan lehmien orjuutusta!
Vierailija kirjoitti:
Juon lähinnä cappuccinoa töissä ja meillä on makusiirappeja kahviin popcorn-makusiirappi oli aika veikeä.
Onpa teillä hyvin varustettu kahvihuone! Sehän on kiva!
En ole itse välittänyt popcorn-mausta, mitä on joissain jäätelöissä ja jossain limussa. Mutta kahvissa se voisi olla tosiaan hyvää, pitää kokeilla jos tulee vastaan!
Joskus tuunaan, eli laitan ensin kupin pohjalle kaakaojauhetta sokerin kera, ja sen päälle sen kahvin.
Suklaapalatkin toimivat vastaavalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Laitan kauramaitoa, jotta ihana kaurapuuron maku peittää kaikki kahvinaromit mutta ennenkaikkea olen ympäristöystävällinen ja vastustan lehmien orjuutusta!
Hei älä nyt viitsi. Vanhaa kulunutta provoa, joka ei jaksa ketään kiinnostaa.
Tässä ketjussa saa jokainen laittaa tai olla laittamatta kahviinsa mitä haluaa. Pakko ei ole kahvia juoda.
Vierailija kirjoitti:
Pullamössöä. Kahvin sekaan pullaa tai keksiä.
Klassikko, jota ei enää juuri kohtaakaan!
Lapsena minun herkkua oli nauttia äidin kahvin jämät, jossa olis pohjalla juuri tommosta liuennuttua keksimurua tms. sokerista litkua.
Kinuskikahvi tai toffeekahvi ja vaahtokarkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Laitan joskus kermaa kahviin tai jäätelöä. Myös kauramaitoa käytän.
Onko jäätelö vaniljaa vai oletko kokeillut jotain muita makuja?
Tietääkseni jäätelökahvi on Italialainen jälkiruoka myös, oliko affogato nimeltään.
Vierailija kirjoitti:
Baileys-maitokahvi
Oi, ensimmäinen aikuistenkahvi. Makumaailma lienee Irish coffeen tapainen?
Ei tarvii jos käyttää valmiita makukahveja.