Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oltiinko teidän häissänne humalassa?

Vierailija
25.08.2021 |

Tuli mieleen toisesta ketjusta, jossa sanottiin, että häissä puolet ihmisistä on joka tapauksessa humalassa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa oli, osa ei. Sen tiesi jo kutsuessa, että tietty porukka kippaa koko illan kun on ilmaista juotavaa, mutta oli myös jo etukäteen tiedossa että he eivät ole rähisevää tyyppiä.

Vierailija
2/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häihimme ei olisi kutsuttu ihmisiä, jotka juovat humalahakuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin humalassa koko ajan ja paljon

t:morsian.

Vierailija
4/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mut mitä väliä, oltiin itekin mieheni kanssa . Oli helvetin hyvät bileet😅

Vierailija
5/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Aloin muuten miettiä, että vihittäisiinköhän maistraatissa, jos pari menisi sinne umpijurrissa. Tietääkö joku?

Muunlaisia häitä meillä ei nimittäin ollut kuin vihkimistilaisuus, kesti sen noin viisi minuuttia.

Vierailija
6/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltu. Häät vietettiin sunnuntaina parhaiten nörtti perinteiden mukaan kristillisessä hengessä.

Vierailija
7/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän olin pössyissä kun meidät vihittiin. Jännitti niin vietävästi. Eikä kukaan edes huomannut, tuleva puoliso toki asian tiesi 😝

Vierailija
8/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Aloin muuten miettiä, että vihittäisiinköhän maistraatissa, jos pari menisi sinne umpijurrissa. Tietääkö joku?

Muunlaisia häitä meillä ei nimittäin ollut kuin vihkimistilaisuus, kesti sen noin viisi minuuttia.

En usko että vihittäisiin.

Vierailija
9/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vihittäisi sillä et olisi oikeustoimikelpoinen.

Vierailija
10/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni oli. Ei se haitannut, ihan lepppoisaa sakkia vieraamme olivat. Ei kannata kutsua sellaisia, joilla tietää olevan ongelmaa alkoholin kanssa.

Vierailija
11/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Alkoholittomat häät.

Vierailija
12/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itse häissä tai juhlatilaisuudessa, mutta nuorison kesken jatkoilla ravintolassa kyllä.

Vierailija
13/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Alkoholittomat häät.

Niin meilläkin ja mukavaa oli.

Vierailija
14/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt puolet, mutta bestman jouduttiin taluttelemaan taksiin siinä vaiheessa, kun muu seurue lähti jatkoille. 90 hengen häät kuitenkin.

Vierailija
15/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti. Kaikilla oli tosi hauskaa mutta mitään ylilyöntejä tai örveltämistä ei tapahtunut. Vieläkin melkein 20 vuoden jälkeen moni on muistellut miten mukavat häät meillä aikanaan oli.

Vierailija
16/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät on aina jotenkin niin noloja. Monissa olen ollut, erilaisia ihmisiä, koulutettuja, kouluttamattomia, nuoria, vanhoja...

Aina sama kaava. Ensin pönötetään niin hienona ja loppuillasta vähintään puolet porukasta on räkä poskella. Ei kauhean classy.

Vierailija
17/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska tarjoiltiin alkoholia. 

Vierailija
18/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mentiin kahden todistajan läsnäollessa naimisiin. Seuraavana päivä tarjottiin miehen vanhemmille ja sisaruksille  kahvit. Ilolientä ei tarjottu.

Vierailija
19/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Humala" on siitä hassu juttu, että humalassa voi olla vähän tai paljon. Itse koen olevani pienessä humalassa jo parin siiderin jälkeen, mutta en minä silti tuosta määrästä miksikään käytöstavattomaksi moukaksi muutu, eikä humalani ole mitenkään ulospäin näkyvää.

Vierailija
20/36 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt muista kun olin niin kännissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi