RIDGE onkin HOMO?!?
Siis ymmärsinkö ton äskeisen jakson lopun oikein?!?
Syssiunatkoon, nyt pyörii mummovainaat haudoissaan!
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 18:02"]
Nyt teen jotain, mitä en koskaan uskonut tekeväni: Menen katsomaan Kaunarit Katsomosta.
[/quote] Jos et olisi seurannut aarjaa et tajuaisi mitään, et tietäisi kuka on Ridge saatika sitten menisi katsomaan sarjaa joka on pyörinyt telkussa 20 vuotta muttet ole kertaakaan katsonut.
Ööh jollain vaan jääny jakso välistä telkusta ja menee katsomaan tämän jakson Katsomosta... On eroa katsoa sitä töllöstä toisella silmällä niinku kaikki tekee ja erikseen mennä oikeen päivittäissaippuaa nettiteeveestä katsomaan... Se on low point of life jos ei ole parempaa tekemistä kuin se.
Bill näytti Brookelle valokuvia Ridgen ajasta Euroopassa sanoin " you dont know Ridge, you dont know what hes been up to in Europe..." Ja sitten "homostelukuvia" joissa Ridge ei kylläkään ainakaan suutele ketään miestä...
Hah, olin itekin tulossa tänne järkyttyilemään tätä asiaa :D Katoin äsken koneelta
Mäpä oon kattonut kaunarit reaaliajassa, joten tiiän miten tossa käy. ;) en nyt tähän spoilaa, mutta vinkkinä, että jokainen löytää helposti netistä enkuksi juonikuviot. :)
Ei Ridge hinaaja ole.
en halua mennä googlaamaan juonikuvioita! Muuten ei olisi mitään järkeä seurata koko sarjaa Suomessa!
hyvä, älkää vaan enemmän tietävät spoilatko! Mutta Billin juonelta tämä vaikuttaa... Olis muuten vaikee kuvitella ainakin Ronn Mossia homostelemaan :D
sitä mäkin katoin, ja tulin samantien av:lle katsomaan, onko täällä jotain varmaa tietoa/juonipaljastuksia
:D
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin vakuuttaa että ei ole.
Siis mitä häh täh siinä tapahtu?? Hitto oon ihan kadottanu ajantajun, ja meni kaunarit ohi
Nyt teen jotain, mitä en koskaan uskonut tekeväni: Menen katsomaan Kaunarit Katsomosta.
Ritke osallistunut pride-marssiin Pariisissa, Billin apupoika stalkkas netistä, Prooke järkyttyi kun näki kuvat marssilta.
Siis kääk! Tätä en kyllä osannut odottaa :0
No ei kuitenkaan oo homo :D Varmasti joku sen vanha hyvä ystävä on tullu kaapista ja Ridge tukee sitä tms. Eihän niissä kuvissa näkyny ees mitään suutelukuvia. Tätä mieltä minä oon.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:59"]Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin vakuuttaa että ei ole.
[/quote]
No onhan jotkut Jeesuksen morsiammia niin...
BROOKE HOMOFOOBIKKO! Uusin syy olla katsomatta.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 18:02"]
[/quote] Se on Kauniit ja rohkeat eikä Kaunarit. Niin tyhmä lempinimi.