RIDGE onkin HOMO?!?
Siis ymmärsinkö ton äskeisen jakson lopun oikein?!?
Syssiunatkoon, nyt pyörii mummovainaat haudoissaan!
Kommentit (34)
Tuskin. Tuo on joku billin juoni ja ridge sattumalta ollut tapaamassa kaveriaan marssin aikana. Noei, en tiedä, en katsonut tänään kaunareita. Avatkaa vähän lisää? :D
Siis ei JUMA....Jos Ridge on homo, niin mäkin alan olee...
Johan nyt kaunareihinki pitää hompsuja keksiä, joka sarjassahan niitä löytyy nykyään.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 20:18"]
Johan nyt kaunareihinki pitää hompsuja keksiä, joka sarjassahan niitä löytyy nykyään.
[/quote]
Onhan niitä jo kaunareissa.. tai siis se lesbopari, Karen ja se sen naikkonen. Rickin vaimon Carolinen äiti ja tämän naisystävä siis.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 20:18"]Johan nyt kaunareihinki pitää hompsuja keksiä, joka sarjassahan niitä löytyy nykyään.
[/quote]
Mikä on hompsu?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 02:33"]
Ei Ridge hinaaja ole.
en halua mennä googlaamaan juonikuvioita! Muuten ei olisi mitään järkeä seurata koko sarjaa Suomessa!
hyvä, älkää vaan enemmän tietävät spoilatko! Mutta Billin juonelta tämä vaikuttaa... Olis muuten vaikee kuvitella ainakin Ronn Mossia homostelemaan :D
[/quote]Milloin sä oot tätä sarjaa viimeksi katsonut? Ron Moss ollut enää aikoihin kyseisessä sarjassa :DD
Siis onko tää oikeesti todellista. Kuka seuraa kaunareita? :o mun äiti seuraa Ridgen ja Brooken suhdekiemuroita, kun minä vielä asuin kotona. Tässä jo omakin perhe ja vanhimmat lapset koulussa ja vieläkin sama pari on of suhteessa :o nyt on pakko kysyä. Onko noilla oikeesti mielikuvituksen puutetta vai yrittääkö tää kuvastaa jotain tosirakkaus ei ikinä kuole, vaikka satais kissoja taivaalta :D
En kestä, illan parhaimmat naurut;-) Kaunarin Hompsu;-)
Mut hei, Katien jälkeen Ridge on paneskellut kaikkien muiden paitsi omien lastensa kanssa, tai mistä mä oikeasti sitäkään tiedän. Jotain uutta piti keksiä;-)
Homppeliini? Mies, joka on puksutellut nahkajunallaan kaikki Californian asemat läpi? Älkääs nyt hassutelko naiset! :D
Ahahahaaa. Miksi tätä ei tapahtunut 90-luvulla kaunareissa silloin kun tuo sarja oli vielä kova sana :D
En oikeasti jaksa katsoa noita jaksoja läpi, koska Ridgen näyttelijäkin on ihan väärä, mutta infotkaa mitä tapahtuu te ketkä jaksatte katsoa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 18:02"]
Nyt teen jotain, mitä en koskaan uskonut tekeväni: Menen katsomaan Kaunarit Katsomosta.
[/quote] Jos et olisi seurannut aarjaa et tajuaisi mitään, et tietäisi kuka on Ridge saatika sitten menisi katsomaan sarjaa joka on pyörinyt telkussa 20 vuotta muttet ole kertaakaan katsonut.
[/quote] Ja pah. Viimeksi olen katsonut ehkä 10 vuotta sitten jakson ja koko sarjan aikana ehkä 5 jaksoa ylipäätään, mutta kyllähän mediassa tästä aina niin puhutaan että varmasti tajuaa. Enkä muuten ole tuo viitonen.
No mitäs kävi? Oliko sillä miessuhde?
Siis Brookehan haluaa Ridgen itselleen! Ridgen houmous voi olla pienoinen este :) tosin kaapihoumous ei ole estänyt niitä menemästä jo viidesti naimisiin. En usko että brooke on muuten homofoobikko.