Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itäkeskuksen vartijat pahoinpitelivät asiakkaita

Vierailija
23.09.2014 |

Fb:ssa jaossa video ja kuvat. Syytöntä miestä epäiltiin ja siitä se alkoi. Naisystävä mukiloitiin ja tämä yritti kuvata.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:23"]Ei oikein vakuuttanut tuo video. Hirveetä WT-änkyröintiä. Myötätunto työtään tekevien vartijoiden puolella.
[/quote]

Eli hakkaaminen ok??

[/quote

Vartijoille niskurointi ok!

Vierailija
22/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa oikeasti edes hakattu yhtään? Sankarit on pistäneet täysiä vastaan ja änkyröineet, joten voihan siitä tulla mustelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat täysin roskaväkeä poistavien vartijoiden puolella.

Jos käy väkivaltaiseksi niin sitten homma hoidetaan sillä ikävämmällä tavalla -ja se sattuu. Ja niin pitääkin!

Vierailija
24/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:23"]Ei oikein vakuuttanut tuo video. Hirveetä WT-änkyröintiä. Myötätunto työtään tekevien vartijoiden puolella. [/quote] Eli hakkaaminen ok??

[/quote]

Ei siinä videossa näy, että sitä akkaa hakkattaisiin. Voihan olla, että akka vaan huutaa niin, vaikka todellisuudessa vartija pitäisi vain kiinni siitä. Eikös se akka käynyt itse kiinni vartijaan? 

Vierailija
25/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin sen tytön kuvat ja hakattu on.

Vierailija
26/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaikeaa laittaa aihetta koskeva linkki alkuperäseen postaukseen?

Vierailija
27/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisillä on vartijoita vastaan ? Työtään ne tekee niiku muutkin.

Vierailija
29/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itiksen vartijat käyvät täysin syyttömien ihmisten päälle, ja ihan kaikkien asiakkaiden nähden hakkaavat pariskunnan? Uskoo ken haluaa, mä en usko.

Vierailija
30/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauhee paikka tuo itä-helsinki. Kaikki vetää huumeita ja pahoinpitelee ihmisiä minkä kerkeää. Tuossahan on hyvä todiste siitä. Jopa vartiatkin sen tekee, vaikka niitten pitäisi suojella ihmisiä. Voi, voi mihin tämä maailma on mennyt. No eipä sinne mitään syytä ole mennä eikä myöskään tule. 

Vierailija
31/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä. Ei kovinkaan vakuuttavaa, vuorosanat varsinkin tuolla tädillä oli vähän liian näyteltyjä. Myöskään sitä hakkaamista ei näkynyt eikä kuulunut. Täti lähinnä kiukutteli ja riuhtoi kun ilmeisesti vartija piti tätiä maassa. Jos siinä itse hakkaa omaa naamaansa maahan, niin omapa syynsä sanoisin.

Vartijat ei myöskään määrää sakkoa, ja poliisit kait haluaa muutakin todistetta kuin jonkun vartijan mutuilua.

Vierailija
32/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:46"]

https://www.facebook.com/video.php?v=10152722052310982&fref=nf

[/quote] 

Siis mitä! Ajattele jos se sama tapahtuisi omalle kohdalle. Voi kiesus, mitä menoa. En ikinä, en ikinä mene tuonne lähellekään. 

Vierailija
33/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut nyt tätä nimenomaista, mutta kauhean usein vartijoilla on vähän turhanpäiväinen tarve osoittaa auktoriteettiään voimakeinoin. Samanlaista kikkelinvenyyttelyä esiintyy aika paljon myös esimerkiksi pokejen ja poliisien toimissa. Vallankäytön mahdollisuus kilahtaa hattuun.

Vierailija
34/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:04"]

En ole katsonut nyt tätä nimenomaista, mutta kauhean usein vartijoilla on vähän turhanpäiväinen tarve osoittaa auktoriteettiään voimakeinoin. Samanlaista kikkelinvenyyttelyä esiintyy aika paljon myös esimerkiksi pokejen ja poliisien toimissa. Vallankäytön mahdollisuus kilahtaa hattuun.

[/quote]

Koirilla se kutsutaan nimellä luonnevika 

Vierailija
35/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vankilatkin ovat täynnä ihmisiä jotka eivät kuulu sinne.

Vierailija
36/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole naamakirjaa, mutta voisiko joku kirjoittaa tuolle akalle että sitä saa mitä tilaa.

Mulla ei ole kyllä ollut ongelmia vartijoiden kanssa kun olen itse käyttäytynyt asiallisesti, kaupan portti hälytti ilman syytä.

Vierailija
37/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Täysin syyttömiä ihmisparkoja alettiin pahoinpitelemään... Just juu, uskoo ken tahtoo...

Vierailija
38/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne ollenkaan tee noille vartioille huumetestejä? Ei tuo ole kauppakeskuksen imagolle hyvä ollenkaan. 

Vierailija
39/85 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:54"]

Aivan kauhee paikka tuo itä-helsinki. Kaikki vetää huumeita ja pahoinpitelee ihmisiä minkä kerkeää. Tuossahan on hyvä todiste siitä. Jopa vartiatkin sen tekee, vaikka niitten pitäisi suojella ihmisiä. Voi, voi mihin tämä maailma on mennyt. No eipä sinne mitään syytä ole mennä eikä myöskään tule. 

[/quote]

huomaatko virheen?

Vierailija
40/85 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikottiin koko itäkeskus niin saadaan väkivalta kuriin.