Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klassinen musiikki ja rankkasade ulkona, voiko parempaa fiilistä olla?

Vierailija
25.08.2021 |

Vähän tämä etätyö häiritsee tästä nauttimista, mutta muuten ihanaa. Juuri join kupillisen kahvia ja maistui erityisen hyvältä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että voi.

Esimerkiksi huomaa juuri voittaneensa lotossa 16 miljoonaa ja ulkona paistaa aurinko.

On saanut hyvän työn ja ulkona paistaa aurinko.

On tullut lenkiltä aurinkoisesta ulkoilmasta ja on raukea ja hyvä olo.

On keittänyt aamukahvit, ulkona paistaa aurinko ja on lämmin. Linnut laulavat.

Ei ole kaatosadetta ja ulos voi lähteä ilman sateenvarjoa tai kokovartalokumiasua.

Jne.

Vierailija
2/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi olla parempi fiilis esimerkiksi silloin kun kuuntelee jotain muuta kuin klassista musiikkia, juo appelsiinimehua ja ulkona ei sada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan myös, että kuuntelen syksyllä enemmän klassista musiikkia kuin muina vuodenaikoina.  Nyt kyllä jotenkin vähän angstaan tätä aikaista syyssäätä vastaan, niin typerää, kun se onkin.

Eipä säille mitään voi. 

Vierailija
4/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ihanaa

montasataa metriä lähikauppaan ku hakkeepi kaljaa ni kastuu ihan läpi märäksi kylmäsä sateesa ja kovasa tuulesa

sitte myöhemin päivälä ku hakkeepi lissää kaljaa ni on jo valamiiksi nihkiän märät vaattet päällä

ei oo kivaa

☹️

Vierailija
5/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+30, aurinko paistaa. En vaihtaisi rankkasateeseen.

Vierailija
6/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko 50v

Vierailija
7/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen The Poguesia ja Flogging Mollyä. Irlantimielentila.

Vierailija
8/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneessa omassa nojatuolissa, oma rakas istuu siinä vieressä. Lapset ovat aikoja sitten muuttaneet omilleen. Villasukat jalassa, molemmat siemailevat trappistia ja Sibeliuksen 6. täyttää huoneen. Samantekevää sataako vai ei, tämä on melko täydellinen idylli. Sen täydentää vielä rakstelu nukkumaan mennessä.

Vierailija
9/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+30, aurinko paistaa. En vaihtaisi rankkasateeseen.

Siellä ei taida sienimetsälle päästä. 

Mutta kuulostaa mukavalta tuokin. 

Vierailija
10/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko 50v

Minä en ainakaan ole, lähelläkään.

Tiedätkö, että esim. monet muusikot käyttävät klassista musiikkia inspiraationaan. Etenkin raskaan musiikin puolella.

3

Vierailija
11/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko 50v

27v 🤔

Ap

Vierailija
12/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hipsis hiippar' kirjoitti:

vai ihanaa

montasataa metriä lähikauppaan ku hakkeepi kaljaa ni kastuu ihan läpi märäksi kylmäsä sateesa ja kovasa tuulesa

sitte myöhemin päivälä ku hakkeepi lissää kaljaa ni on jo valamiiksi nihkiän märät vaattet päällä

ei oo kivaa

☹️

Kuinka paljon vedät kaljaa kun useamman kerran päivässä pitää lähteä kauppaan?

Vierailija
13/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla soi pehmä slow jazz saderopinalla . Enemmän mun makuun ja jaksan keskittyä.

Klasinenkin käy mutta töiden aikaan en tahdo kuunnella liian mahtipontisia sävelmiä, ne häiritsee.

Vierailija
14/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin myöhään, kävin uimassa. Norah Jones soi kaiuttimissa sekä sisällä että ulkona ja söin juuri myöhäisen, rauhallisen aamiaisen lehtiä lueskellen. Samalla ihailen upeaa merinäköalaa, lämpötila +27C.

Elämä on aika ihanaa.

Vierailija
15/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin myöhään, kävin uimassa. Norah Jones soi kaiuttimissa sekä sisällä että ulkona ja söin juuri myöhäisen, rauhallisen aamiaisen lehtiä lueskellen. Samalla ihailen upeaa merinäköalaa, lämpötila +27C.

Elämä on aika ihanaa.

Missä olet?

Vierailija
16/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi kiva mutta estää kuulemasta sateen äänet. Paha valinnanvaikeus. Ehkä vuoronperään? 

Vierailija
17/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi kiva mutta estää kuulemasta sateen äänet. Paha valinnanvaikeus. Ehkä vuoronperään? 

Hyvä idea, tai kuuntelee rauhallisemplaa klassista eikä niin kovalla.

Vierailija
18/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä parasta on ruska ja sateen ropina ikkunaan. Jos tätä vielä täydentää itse paistetun kaalilaatikon tuoksu ja radiosta kuuluva nostalginen mummon musiikki. Arki on parasta! Vihaan teennäisiä juhlia.

Vierailija
19/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin muutaman latten. Etätyö on taivas, kun tulospainetta ei ole. Laittavat minut ulos aina määräaikaisen jälkeen ja tämän viimeisen aikana olen vain nostanut palkkaa.

Vierailija
20/22 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on aika ihanaa.

Missä olet?

Espanjassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän