Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnon sadepäivä tänään. Mitä aiotte tehdä ulkoilun suhteen?

Vierailija
25.08.2021 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää hyvillä mielin väliin.

Vierailija
2/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene ulos. En ollut ulkona eilenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lenkittää koirat mutta sehän on ihan varusteista kiinni. Kumpparit ja sateenpitävä vaatetus niin metsässä on ihan mukavaa

Vierailija
4/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gore-texit päälle vaan, kävelen ehkä tunnin lenkin. Ei ole lenkkipolulla ruuhkaa ja ilma on raikas.

Vierailija
5/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppu päähän ja menoksi. Syksyiset sadepäivät ovat ihania ja märkä metsä on ihana! Plus, että sadekelilenkeistä saa bonuspisteitä kun tietää, että moni muu jää sohvanpohjalle. :D

Vierailija
6/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko lenkittää koirat mutta sehän on ihan varusteista kiinni. Kumpparit ja sateenpitävä vaatetus niin metsässä on ihan mukavaa

Olin 20 vuotta päiväkodissa töissä. Oli parhaat mahdolliset varusteet. Ei ollut aina mukavaa kökkökeleissä ulkoilu. Ja sit vielä se kauhee kuravaateshow päälle . Toki ymmärrän että ihan eri asia kun menee vaan lenkille.

Vierailija
7/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipahdan koiran kanssa neljä kertaa ulkona. Kun koira on tehnyt tarpeensa se juoksee kiireen vilkkaa takaisin sisälle 😂

Ei siis halua kävellä sateessa. Sopii minulle.

Vierailija
8/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehdin ulkoilemaan, niin sadetakki ja -housut päälle.

Vierailija
9/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huppu päähän ja menoksi. Syksyiset sadepäivät ovat ihania ja märkä metsä on ihana! Plus, että sadekelilenkeistä saa bonuspisteitä kun tietää, että moni muu jää sohvanpohjalle. :D

Tää on varmaan sama ihmisryhmä joka herää aamulla puoli viisi kun siitä saa bonarit myös :D

Vierailija
10/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 20 vuotta päiväkodissa töissä. Oli parhaat mahdolliset varusteet. Ei ollut aina mukavaa kökkökeleissä ulkoilu. Ja sit vielä se kauhee kuravaateshow päälle . Toki ymmärrän että ihan eri asia kun menee vaan lenkille.

Entäs lapsiparat sitten?

Vierailija
11/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piipahdan koiran kanssa neljä kertaa ulkona. Kun koira on tehnyt tarpeensa se juoksee kiireen vilkkaa takaisin sisälle 😂

Ei siis halua kävellä sateessa. Sopii minulle.

Sama täällä :D

Olen itse koukussa aamuiseen juoksulenkkiin, ja ajattelin kuitenkin yrittää. Kastutaahan me molemmat siinä vähän, mutta sitten kuivatellaan.

Vierailija
12/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko työurani toimin postimiehenä. Nyt eläkkeellä en lähde sateella ulos =)

Vierailija
13/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan sama ihmisryhmä joka herää aamulla puoli viisi kun siitä saa bonarit myös :D

Joo hymy huuleen, vaikka sydän märkänisi.

Vierailija
14/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuhuni tuli hieman oksennusta luettuani tämän kommentin. Anna kun arvaan, pari kuukautta sitten märisit ja valitit helteistä?

On täysin perverssiä tykätä surkeista koiranilmoista ja kylmyydestä.

Vierailija
15/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs lapsiparat sitten?

Osaatko lukea? Heillä on se kuravaateshow.

Vierailija
16/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen mielelläni sateella. Pukeutumiskysymys.

Vierailija
17/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpparit jalkaan, sadetakki päälle ja ulos. Ehkä lyhyempi lenkki kuin poudalla.

Sateenvarjoa en ota, koska tuulee.

Vierailija
18/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen joten tänään voi hyvillä mielin levätä. 

Vierailija
19/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuhuni tuli hieman oksennusta luettuani tämän kommentin. Anna kun arvaan, pari kuukautta sitten märisit ja valitit helteistä?

On täysin perverssiä tykätä surkeista koiranilmoista ja kylmyydestä.

En ole tuo, jonka viestiä lainasit, mutta mä tykkään ihan kaikenlaisista säätiloista. Ei nyt tule äkkiseltään mieleen säätä, josta en tykkäisi. No ehkä myrskytuuli. Mutta siis tykkään tällaisesta sateesta ja tykkään helteestä.

Vierailija
20/30 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene ulos vaan istun villasukat jalassa takkatulen ääressä ja luen hyvää kirjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä