Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JIHAA, Suomessa jo 500 000 työtöntä

Vierailija
23.09.2014 |

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/72284-suomessa-jo-319-400-tyotonta

Virallainen luku on 319400, siihen kun lisätään tukityöllistetyt ja pakkokoulutuksiin siirretyt ja erinäisiin eläkeratkaisuihin pakotetut niin päästään todella fantsuihin lukuihin. Akateeminen kaverini pakotettiin teatteri valo-ohjauskursseille :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:14"] No, niistä suurin osa ei suostu töihin, vaikka sitä todellakin on tarjolla. Ja sit on meitä, jotka tekis mielellään 14 tunnin työpäiviä jos vaan saisi. Duunia on, mutta ilmeisesti mieluummin valitetaan ja surkutellaan. [/quote] No juu, varmasti on satojatuhansia työpaikkoja vapaana? Itse tekisin mielelläni edes osa-aikaistakin työtä, mutta mitään ei ole mihin otettaisiin. Itselläni on mm. opettajan pätevyys, tekisin vaikka kouluavustajankin työtä jos vaan saisi. [/quote] Niin, mutta menisitkö kaupan kassalle töihin jos raha loppuisi. Et? Niinpä.

[/quote]

Heh, luuletko että kaupan kassaksi palkataan ensimmäiseksi akateemiset hakijat? Ehei, kyllä merkonomit yms. menee ohi.

Vierailija
22/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:14"] No, niistä suurin osa ei suostu töihin, vaikka sitä todellakin on tarjolla. Ja sit on meitä, jotka tekis mielellään 14 tunnin työpäiviä jos vaan saisi. Duunia on, mutta ilmeisesti mieluummin valitetaan ja surkutellaan. [/quote] No juu, varmasti on satojatuhansia työpaikkoja vapaana? Itse tekisin mielelläni edes osa-aikaistakin työtä, mutta mitään ei ole mihin otettaisiin. Itselläni on mm. opettajan pätevyys, tekisin vaikka kouluavustajankin työtä jos vaan saisi. [/quote] Niin, mutta menisitkö kaupan kassalle töihin jos raha loppuisi. Et? Niinpä.

[/quote]

Heh, luuletko että kaupan kassaksi palkataan ensimmäiseksi akateemiset hakijat? Ehei, kyllä merkonomit yms. menee ohi.
[/quote]

Ai? Mä olen kaupan kassalla ja ohitin komeasti merkonomin, jolla oli kokemusta. Itsellä ei päivääkään kokemusta kaupan alalta ja maisterin paperit ihan muulta alalta. Näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttajia tarvitaan tuomaan iloista juttelua busseihin, koska me suomalaiset olemme niin ankeita. Heitä tarvitaan myös tuomaan eloa katukuvaan, ja ajamaan busseja, siivoamaan, pyyhkimään pyllyt... eikös se näin mennyt?

Vierailija
24/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tehdään nyt täyskäännös. Nimittäin investoinnit jäihin, ei mitään kalliita lisälaitteita, vaan luuta käteen ja mars katuja lakaisemaan, ja puistoja siistimään! Kun traktorit heitetään vittuun ja kaiken maailman härpäkkeet, niin työstä tulee jopa kannattavaa tehdä. Ja talvella luodaan lunta lapiolla.

Vierailija
25/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:05"]

Oho!

Onpas Suomessa paljon perseestä olevia realitysarjojen paskaaivottamia luusereita. Tehkää meille "paskaduunissa" ja normitöissä käyville palvelus ja juokaa vaikka itsenne hengiltä saatanan vätykset.

[/quote]

Lisää alapeukkuja luuserivätykset, come on! Näyttäkää miten perseestä te voitte olla! :D

[/quote]

Virkaköpi kirjoittelee. Koskaan et ole tehnyt mitään hyödyllistä, pyörittelet peukkujasi veronmaksajien rahoilla. Hakeudu TÖIHIN!

Vierailija
26/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista nähdä milloin valtiovalta alkaa oikeasti reagoida jotenkin, esim. siirtymällä perustulomalliin tai hölläämällä viranomaiskyttäystä. Ehkä jo lähivuosina.

Vierailija
27/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:20"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:14"] No, niistä suurin osa ei suostu töihin, vaikka sitä todellakin on tarjolla. Ja sit on meitä, jotka tekis mielellään 14 tunnin työpäiviä jos vaan saisi. Duunia on, mutta ilmeisesti mieluummin valitetaan ja surkutellaan. [/quote] No juu, varmasti on satojatuhansia työpaikkoja vapaana? Itse tekisin mielelläni edes osa-aikaistakin työtä, mutta mitään ei ole mihin otettaisiin. Itselläni on mm. opettajan pätevyys, tekisin vaikka kouluavustajankin työtä jos vaan saisi. [/quote] Niin, mutta menisitkö kaupan kassalle töihin jos raha loppuisi. Et? Niinpä. [/quote] Heh, luuletko että kaupan kassaksi palkataan ensimmäiseksi akateemiset hakijat? Ehei, kyllä merkonomit yms. menee ohi. [/quote] Ai? Mä olen kaupan kassalla ja ohitin komeasti merkonomin, jolla oli kokemusta. Itsellä ei päivääkään kokemusta kaupan alalta ja maisterin paperit ihan muulta alalta. Näin.

[/quote]

Onneksi olkoon. Minä taas en päässyt edes haastatteluun.

FM

Vierailija
28/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:40"]

Mielenkiintoista nähdä milloin valtiovalta alkaa oikeasti reagoida jotenkin, esim. siirtymällä perustulomalliin tai hölläämällä viranomaiskyttäystä. Ehkä jo lähivuosina.

[/quote]

Turha luulo! Tänäkin vuonna virkaköpien määrä on kasvanut, viime vuonna palkattiin 30 000 uutta virkaköpiä nimenomaan kyttäämään ja estämään.

Vierailija
29/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:28"]

Itse olen "mamupatja" ja kyllä sydäntä lämmittää nähdä tämä uutinen :) kärsikää!

[/quote]

Tämä vahvistaa mun käsitystä siitä että mamupatjat on itsetuhoisia.

Vierailija
30/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:20"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:14"] No, niistä suurin osa ei suostu töihin, vaikka sitä todellakin on tarjolla. Ja sit on meitä, jotka tekis mielellään 14 tunnin työpäiviä jos vaan saisi. Duunia on, mutta ilmeisesti mieluummin valitetaan ja surkutellaan. [/quote] No juu, varmasti on satojatuhansia työpaikkoja vapaana? Itse tekisin mielelläni edes osa-aikaistakin työtä, mutta mitään ei ole mihin otettaisiin. Itselläni on mm. opettajan pätevyys, tekisin vaikka kouluavustajankin työtä jos vaan saisi. [/quote] Niin, mutta menisitkö kaupan kassalle töihin jos raha loppuisi. Et? Niinpä. [/quote] Heh, luuletko että kaupan kassaksi palkataan ensimmäiseksi akateemiset hakijat? Ehei, kyllä merkonomit yms. menee ohi. [/quote] Ai? Mä olen kaupan kassalla ja ohitin komeasti merkonomin, jolla oli kokemusta. Itsellä ei päivääkään kokemusta kaupan alalta ja maisterin paperit ihan muulta alalta. Näin.

[/quote]

Sinut palkattiin koska sinulle ei tarvtse maksaa merkonomin palkkaa tai kokemuslisiä, pöljäke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi