Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävittekö Lidlistä ostamassa Hätälän lohipyöryköitä, kun sai kaksi pakettia kolmella eurolla? Itse vein viimeiset

Vierailija
03.08.2022 |

kaksi pakettia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen joskus ostanut noita ja ovat melko kuivia. Mieluummin teen itse kalapullia.

Vierailija
2/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta eineksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ja kuivia tosiaan ovat.

Vierailija
4/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi joku kermaviilikastike olla. t.ap

Vierailija
5/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostin noita kun maistuivat kohtalaisen hyviltä mutta eihän nuo ole lohta nähneetkään. Hinta on liian halpa että tuote voisi sisältää muuta kuin perkausjätettä. Ostan mieluummin sardiineja auringonkukkaöljyssä :)

Vierailija
6/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostan pakaste seitä tai vastaavaa lidlistä ja väännän itse. tosin yleensä teen fisukeittoo.

Vierailija
7/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mielessä oli mutkun ne minihamemuijjat

Vierailija
8/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty syömään noita eineksiä, kun kaikkeen on tungettu vehnäjauhoa. Jos olisivat vain kalaa+mausteita, niin kelpaisi. Vehnäjauhomössölle tuo on sopiva hinta.

Vierailija
9/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uppoa

Vierailija
10/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin

Vierailija
11/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö ravun syöttinä, vietkö supihaaskalle vai tarjoatko anopille?

Vierailija
12/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ja syötiinkin jo. Hyvin upposi perheelle. Tässä on ollut jo niin kauan kesälomaa, ettei jaksa joka päivä tehdä kahta ateriaa alusta pitäen.

Vierailija
13/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, ovat tosi pahoja. Edes kermaviili ei pelasta.

Vierailija
14/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tässä tyytyväisenä. Kyllä mulle kelpaa.

Vierailija
15/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä ostan pakaste seitä tai vastaavaa lidlistä ja väännän itse. tosin yleensä teen fisukeittoo.

Aika vääntäminenhän siinä kieltämättä on, jos tekee pakasteseistä lohipyöryköitä.

Vierailija
16/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin ja syötiinkin jo. Hyvin upposi perheelle. Tässä on ollut jo niin kauan kesälomaa, ettei jaksa joka päivä tehdä kahta ateriaa alusta pitäen.

Minäkin yritin syöttää perheelle, kun halvalla sain. Ei uponnot. Normaalisti mikään määrä ruokaa ei riitä.

Noiden pyöryköiden kanssa täältä ei löytynyt nälkäisiä ihmisiä. Kummasti kuitenkin leivät ja päälliset hävisi yön aikana.

Vierailija
17/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin yritin syöttää perheelle, kun halvalla sain. Ei uponnot. Normaalisti mikään määrä ruokaa ei riitä.

Noiden pyöryköiden kanssa täältä ei löytynyt nälkäisiä ihmisiä. Kummasti kuitenkin leivät ja päälliset hävisi yön aikana.

Outoa. Meillä on aika krantut lapset, esimerkiksi ranskalaiset perunat eivät kelpaa, eivätkä juuri mitkään muutkaan einekset. Mutta nuo Hätälän pullat käyvät.

Vierailija
18/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä. Tuomion onnollut tähän menessä ainoa ruoka, ota perhe ei syö Lidlin valikoimista. Kaikki muut maistuu hyvin ja katoaa kaapsta.

Vierailija
19/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Meillä on aika krantut lapset, esimerkiksi ranskalaiset perunat eivät kelpaa, eivätkä juuri mitkään muutkaan einekset. Mutta nuo Hätälän pullat käyvät.

Mun mies sanoi ettei noissa ainakaan mikään kala maistu. Se ei kyllä muutenkaan välitä kalasta. Vain kermainen lohisoppa, lohikiusaus tai paistetut muikut kelpaa.

Vierailija
20/23 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviähän ne. Parempia kuin liha tai kanapullat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän