Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä vanhempia 1. luokan vanhempainillassa?

Vierailija
23.09.2014 |

Mikä on se "normaali" ikä?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa että minä 29v. erotuin joukosta rypyttömällä naamallani ja nuorekkaalla olemuksellani, vanhimmat olisivat sopineet omiksi vanhemmikseni. Mutta kyseessä onkin erikoiskoulu johon tosi vaikea päästä, ehkä siellä teiniäitialueella (missä semmoinen muuten on?) olisin itse ollut vanhemmasta päästä :)

Vierailija
42/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä mummoäidillä tarkoitetaan. Jos sitä, että ikänsä puolesta voisi olla isoäiti, niin sehän onnistuu jo kolmekymppisenä. Ei nykyajan neli- ja viiskymppiset ole mummoja ulkonäöltään, ajatusmaailmaltaan eikä elämäntyyliltään. Oma 70-vuotias äitini on siinä ja siinä, kehtaako häntäkään mummoksi kutsua muuten kuin isoäidin ominaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-50 vuotiaita.

Vierailija
44/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:33"]Olen 27 ja kyllä hävettäisi olla mummoäiti. Onneksi en ole. :)
[/quote]

Eikö ole mukavaa, että meitä on moneksi :) itse kun olen 45 v. eikä hävetä yhtään.

Vierailija
45/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kouluissa te olette olleet vanhempainilloissa? Meillä ei kysytty ikiä, kerrottiin vaan kenen lapsen äiti/isä on. 

Vierailija
46/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiökoulussa kolmekymppisiä, keskustakoulussa nelikymppisiä. Noin niin kuin karkeesti.

Vierailija
47/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:34"]Olisi kiva tietää millä alapeukut perustellaan. [/quote] Vanhemmat äidit. Katso vaikka kommentteja. En sitten tiedä johtuuko siitä että nuoret äidit ovat "liian" nuoria heidän mielestään tai sitten vain kateutta kun itse ovat vanhempia. Odotas vain tähänkin sataa kohta alapeukkuja MUTTA ei yhtään puolustusta miksi laittavat nuorille äideille alapeukkuja ;)

[/quote]

Minä olin tuo, joka kertoi olevansa 32v kun lapsi menee ekalle, ja se on keräännyt monta alapeukkua. Olenko siis nuori ekaluokkalaisen äidiksi vai mitä ihmettä? :D

Kertokaa nyt alapeukuttajat. Mua kiinnostaa tietää mikä olisi oikea ikä olla ekaluokkalaisen vanhempi.

Vierailija
48/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:34"]Olisi kiva tietää millä alapeukut perustellaan. [/quote] Vanhemmat äidit. Katso vaikka kommentteja. En sitten tiedä johtuuko siitä että nuoret äidit ovat "liian" nuoria heidän mielestään tai sitten vain kateutta kun itse ovat vanhempia. Odotas vain tähänkin sataa kohta alapeukkuja MUTTA ei yhtään puolustusta miksi laittavat nuorille äideille alapeukkuja ;)

[/quote]Että sellainen analyysi..alapeukutin aikas järkiään kaikkia koska en ymmärrä miksi aloittaja halusi nostaa tästä keskustelun ja joku siihen vielä vastasi. Kukaan ei tiedä toisen ikää vanhempainillassa, ellei sitten satu tuntemaan kyseistä henkilöä, joten arpomiset ovat todella huvittavia ja turhia. Ja kysymys, mikä on "normaali" ikä...halleluja. Hölmöä vastata kaikkeen mitä joku toinen hölmö kysyy   t. 32v

Vierailija
49/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:34"]Olisi kiva tietää millä alapeukut perustellaan.
[/quote]
Täällä peristeluja :D Juttu on niin että jos peukuttaja on kateellinen jostain peukutettavalle, on peukku aina alaspäin.

Olet nuorempi kuin peukuttaja ---> alapeukku.

Vierailija
50/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähaitari on mun luokkien vanhemmilla ollu 25-50 v. Suurin osa kyllä siinä 35v tuntumassa. Omien lasten vanhempainilloissa oon ollu ihan normi ikäinen aina.

esikoisensa 34 vuotiaana ja kuopuksen 37 vuotiaana koulutielle saatellut

Vierailija
51/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-50 vuoden väliltä. N. 35-vuotiaan näköisiä on valtaosa. 

Vierailija
52/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime, vuonna kun esikoinen oli ekalla, vanhempien keski-ikä oli siinä 40v. Minä olin 28v. ja taisin olla nuorin.

Vierailija
53/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioisin n. 30-50 vuotiaita, suurin osa ehkä nelikymppisiä. Paikka Töölö, Hki.

Vierailija
54/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:33"]

Olen 27 ja kyllä hävettäisi olla mummoäiti. Onneksi en ole. :)

[/quote]

No olet vielä niin nuori ja lapsellinen, että tuollaiset tunteet ovat ymmärrettäviä.

Vierailija
55/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:14"]

[/quote]

Minä olin tuo, joka kertoi olevansa 32v kun lapsi menee ekalle, ja se on keräännyt monta alapeukkua. Olenko siis nuori ekaluokkalaisen äidiksi vai mitä ihmettä? :D

Kertokaa nyt alapeukuttajat. Mua kiinnostaa tietää mikä olisi oikea ikä olla ekaluokkalaisen vanhempi.
[/quote]

Kyllä, olet nuori äiti kun vertaillaan av-mammojen kesken! Mitä enemmän ala-peukkuja sitä enemmän aiheutat jonkinlaista ärsytystä vanhempien äitien keskuudessa. Mun mielestä toi on hyvä ikä :)
-35

Vierailija
56/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, mutta tuttavapiirini NAISISTA nuorin lapsia saanut on 26v kun hänen lapsensa menee kouluun 2v päästä, ja vanhin nainen on 53 kun hänen kaksosensa kuuden vuoden kuluttua aloittavat ekaluokan. 

Vierailija
57/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tullut ajatelleeksi minkä ikäisiä toiset ovat. Aika samanikäistä porukkaa siellä mielestäni oli, yli 30-vuotiailta kaikki näyttivät. Ei tullut mieleenkään että olisi pitänyt käydä arvailemaan toisten ikiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä