Minkä ikäisiä vanhempia 1. luokan vanhempainillassa?
Kommentit (57)
Olen huono arvioimaan muiden ikiä, mutta sanoisin että kuopuksen 1.lk vanhempainillassa oli vanhempia ikähaarukalla 30-50, itse oon 43 eli selkeästi sieltä vanhemmasta päästä. Mutta kuten joku totesikin, enemmän siinä keskittyi siihen asiaan kuin muiden ulkonäköön.
Olen 27 ja kyllä hävettäisi olla mummoäiti. Onneksi en ole. :)
Olisi kiva tietää millä alapeukut perustellaan.
Ns. paremmilla alueilla vanhemmat ovat vanhempia, luonnollisesti. Mitä nuorempia vanhemmat ovat, sitä heikompaa seutua sosio-ekonomisesti.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:33"]
[/quote]
Alat lähestyä uhkaavasti sitä ikää, parasta kun menet steriloitavaksi nopeasti, ettei käy vahinko ja joudut mummoäidiksi. Voin sanoa että se on kamalaa, olen tullut äidiksi 37 vuotiaana ja tunsin itseni ihan ikälopuksi.
Esikoisen mennessä ekaluokalle olin 33-vuotias, kuopuksen mennessä ensi vuonna kouluun olenkin jo 43-vuotias. 10 vuotta sitten tunsin itseni nuoreksi vanhempainillassa, jännä nähdä miltä tuntuu ensi vuonna :-)
Eiköhän 30-40v. eniten. Riippuu vähän siitäkin monesko lapsi se ekaluokkalainen on. Itse olin ensimmäisellä kerralla 33, kuopuksen mennessä ekalle olen 41.
Olin 24 esikoisen kanssa ja kuopuksen kanssa 27.
Esikoisen vanh.Illassa olin 26v, toisen 27v, kolmannen 32v ja kuopuksen vanh illassa tulen olemaan 42v
Itse tulen olemaan 40ja mieheni 50.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:33"]Olen 27 ja kyllä hävettäisi olla mummoäiti. Onneksi en ole. :)
[/quote]
Entäs teiniäiti?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:34"]Olisi kiva tietää millä alapeukut perustellaan.
[/quote]
Vanhemmat äidit. Katso vaikka kommentteja. En sitten tiedä johtuuko siitä että nuoret äidit ovat "liian" nuoria heidän mielestään tai sitten vain kateutta kun itse ovat vanhempia. Odotas vain tähänkin sataa kohta alapeukkuja MUTTA ei yhtään puolustusta miksi laittavat nuorille äideille alapeukkuja ;)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:33"]
[/quote]
Voi sua - mua hävettäisi kyllä ihan muut asiat kuin ikä. Esim
tollaiset mielipiteet.
Olin 44-vuotias ja useimmat olivat noin 35-45v. Joku tuolla mainitsikin, että riippuu alueesta nuo iät. Jossain teiniäitialueella ei varmaan 25-vuotias ekaluokkalaisen vanhempi ole tavaton.
Täällä Helsingissä oli 35-45 vuotiaita, oma arvio toki. Itse olen 36v. ja mieheni 39v. esikoisemme aloitti koulun. Yksi nuorempi pari oli, olisiko ollut n. 25v. En ole kyllä mikään paras iän määrittäjä.
Mä olin 37 v. Suurin osa ikähaarukalla 30-40-vuotiaita, pärstästä katsomalla arvioisin.
Mä olin 23- ja 32-vuotias. Keskimäärin ekaluokkalaisen vanhempi varmaan sellainen 35v. Ei minua kukaan katsonut kieroon päiväkodinkaan vanhempainillassa kun olin 17-18-vuotias. Ei ihmisiä hirveästi kiinnosta. En ole itse yhtään kiinnittänyt huomiota minkäikäisiä olleet luokkakavereiden vanhemmat. Enpä ole aiemmin edes ajatellut :)
Mä olen 36, esikoisen mennessä kaksi vuotta sitten ##siis 34. Nuorimmasta päästä.