Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavaa käydä kaupassa kun ihmiset ei pidä turvaväliä

Vierailija
24.08.2021 |

Äskenkin joku äijä tuli melkein iholle kassajonossa ja ilman maskia tietenkin. Ihan kuin jotkut ei olisi kuulleetkaan että elämme keskellä globaalia pandemiaa. Kukaan ei ole turvassa ennen kuin kaikki ovat turvassa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotus. Ivalossa kadonnut muistisairas vanhus on löytynyt.

Vierailija
2/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin iltapalaksi korvapuusteja ja lapset sai kaakaota. Tekivät läksyt kerrankin ilman muitnoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kotiin.

Vierailija
4/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii käyttää kotiin kuljetusta jos pelottaa liikaa tää elämä

Vierailija
5/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinkuljetus niin ei tarvitse nähdä ihmisiä. 

Vierailija
6/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa kotiin.

Niin tilaankin mutta nyt loppui yllättäen lapsilta maito niin piti hakea huomisaamuksi lisää.

Turvavälit ja maskit on vaivattomia tapoja torjua pandemian leviämistä. Kaikkien soisi niitä käyttävän.

Vierailija
7/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on pelkopandemia sinuun tarttunut. Ei siis enää tarvitse sinun kohdallasi pitää turvavälejä. Olet jos saanut tartunnan. 

Vierailija
8/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa kotiin.

Niin tilaankin mutta nyt loppui yllättäen lapsilta maito niin piti hakea huomisaamuksi lisää.

Turvavälit ja maskit on vaivattomia tapoja torjua pandemian leviämistä. Kaikkien soisi niitä käyttävän.

Huudat isoon ääneen: "Muista turvaväli!", jos joku pyrkii liian lähelle. Pian sen jälkeen pääset tilanteeseen, jossa sinut kierretään HYVIN kaukaa. 

Vierailija
9/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän väistellä moukkia

Vierailija
10/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuudeli on niin addiktoivaa? Olen tänäänkin keittänyt kolme pussia.

Vierailija
11/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut viikon ruuat kotiin jo vuoden ajan. Eipähän tarvitse kohdata noita ääliöitä, jotka eivät kykene edes toisen oikeutta turvaväliin toteuttamaan. Omia oikeuksiaan jaksavat kyllä kiljua.

Vierailija
12/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuudeli on niin addiktoivaa? Olen tänäänkin keittänyt kolme pussia.

Oletko olevinasi nokkelakin. Et ole.

Vierailija
13/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ostoskärryä takana kassajonossa, kunnes menet pakkaamaan. Ei tule kukaan hengittämään niskaan. Minä olen tehnyt aina niin jo ennen koronaa.

Vierailija
14/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahysteerinen taas vauhdissa

Vierailija
15/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa kotiin.

Kai ne murot olisi yhtenä aamuna voinut jättää syömättä ja syödä vaikka kaurapuuroa? Järjetöntä yhden maidon takia vaarantaa koko perhe ja muut, esim lasten koulukaverit. Eikö teidän itsekkyydellä ole mitään rajaa? Tekopyhää haukkua muita kun noinkin pienen asian takia siellä kaupassa kävit.

Vierailija
16/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tuon takia kaupassa ffp maskia.

Vierailija
17/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa kotiin.

Menit siis pelkän maidon takia kauppaan ja nyt haukut muita?!

Vierailija
18/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat muutaman askeleen taaksepäin ja törmäät tähän liian lähelle tunkeneeseen. Tai sitten jos sulla on korin sijaan kärryt, sen kärryn voi asetella kassalle niin että on itse kassan puolella ja se kärry pitää sen "hajuraon". Näin me puolison kanssa tyhjätään sitä melko täyttä kärryä siinä kassan luona. 

Korona-aika tai ei, kyllä liian lähelle ei täällä Suomessa sovi tulla. Hajurako on sovelias AINA! Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun ei muut tätä tajua.

Vierailija
19/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lenkillä todella ruuhkaisella rantabulevardulla. On mukavaa, kun kamalan kuuman kesän lopun häämöttäessä ihmiset alkavat poistua luolistaan ulkoilmaan. Vähän sama ilmiö kuin Suomessa talven alkaessa taittua.

Nyt aion tilata terveysruokaa mäkkäristä ja katsoa uutisia.

Vierailija
20/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tule liian lähelle:

Nauraa itsekseen ja hyppii aina toisinaan ilmaan, sohii kädellään välillä joka puolelle

ja hihittää äänekkäästi, yrittää halata ihmisiä, kävelee horjahdellen.. suusta valuu kuolaa

Tahdotko sinäkin kokeilla tätä keinoa turvallisten etäisyyksien pitämiseksi ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä