Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavaa käydä kaupassa kun ihmiset ei pidä turvaväliä

Vierailija
24.08.2021 |

Äskenkin joku äijä tuli melkein iholle kassajonossa ja ilman maskia tietenkin. Ihan kuin jotkut ei olisi kuulleetkaan että elämme keskellä globaalia pandemiaa. Kukaan ei ole turvassa ennen kuin kaikki ovat turvassa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ihmiset on kamalia! Uskaltavat tulla ihan lähellekin! Kamalaa... pitää kirjottaa nettiin, ja lehtiin, ja soittaa telkkariin...

Tai sit se oli vaan koronansa sairastanut ja voi ottaa rennosti.

Vaikka itse voisi ottaa rennosti niin voi silti levittää virusta oireettomanakin. Kaikki ei ole vielä saaneet rokotteita, meillä on kaikilla vastuu toisistamme!

t. Ap

Kyllä sä maidonhakija vastaat ihan vaan itte ittestäs. Ja minä vastaan itsestäni. Rokotetut levittää tautia, mutta ei taudin äskettäin sairastaneet.

Vierailija
42/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele peilin edessä sarjamurhaajailmettä. Mulla tulee luonnostaan eikä turvavälien kanssa ole mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ihmiset on kamalia! Uskaltavat tulla ihan lähellekin! Kamalaa... pitää kirjottaa nettiin, ja lehtiin, ja soittaa telkkariin...

Vaikka itse voisi ottaa rennosti niin voi silti levittää virusta oireettomanakin. Kaikki ei ole vielä saaneet rokotteita, meillä on kaikilla vastuu toisistamme!

t. Ap

Marraskuuhun mennessä kaikki halukkaat ovat saaneet kaksi rokotetta. Jos joku ulisee sen jälkeen maskeista ja turvaväleistä, niin voi suksia bunkkeriin asumaan.

Vierailija
44/46 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Ap

Marraskuuhun mennessä kaikki halukkaat ovat saaneet kaksi rokotetta. Jos joku ulisee sen jälkeen maskeista ja turvaväleistä, niin voi suksia bunkkeriin asumaan.

Katsoin kalenterista niin näyttäisi olevan vasta elokuu (vaikka sää on marraskuinen). Turvavälit ja maskit ovat edullinen ja vaivaton keino ehkäistä deltan leviämistä, siksi kaikkien tulisi niitä hyödyntää. Vaihtoehto olisi tiukemmat rajoitukset, enkä usko että niitä kukaan haluaa.

Vierailija
45/46 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Ap

Kyllä sä maidonhakija vastaat ihan vaan itte ittestäs. Ja minä vastaan itsestäni. Rokotetut levittää tautia, mutta ei taudin äskettäin sairastaneet.

Sehän tartuntataudeissa onkin, että kukaan ei voi suojella vain itseään ja vastata vain itsestään. Jokaisen täytyy minimoida riski saada tartunta ja riski tartuttaa muita, jos olisikin itse saanut tartunnan. Jokainen on vastuussa myös muiden terveydestä. Kyse on yhteispelistä!

t. Ap

Vierailija
46/46 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun riskiryhmään ja olen saanut vasta ensimmäisen rokotteen. Kaupassa on pakko käydä koska täällä ei ole kotiinkuljetusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi