Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavaa käydä kaupassa kun ihmiset ei pidä turvaväliä

Vierailija
24.08.2021 |

Äskenkin joku äijä tuli melkein iholle kassajonossa ja ilman maskia tietenkin. Ihan kuin jotkut ei olisi kuulleetkaan että elämme keskellä globaalia pandemiaa. Kukaan ei ole turvassa ennen kuin kaikki ovat turvassa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut viikon ruuat kotiin jo vuoden ajan. Eipähän tarvitse kohdata noita ääliöitä, jotka eivät kykene edes toisen oikeutta turvaväliin toteuttamaan. Omia oikeuksiaan jaksavat kyllä kiljua.

Me myös. Ilolla maksamme kuljetusmaksut siitä hyvästä, ettei tarvitse olla tekemisissä tuollaisten kanssa.

Vierailija
22/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä ostoskärryä takana kassajonossa, kunnes menet pakkaamaan. Ei tule kukaan hengittämään niskaan. Minä olen tehnyt aina niin jo ennen koronaa.

Tämä on hyvä vinkki, enpä ole tullut ajatelleeksi. Kiitos!

t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä globaalia pandemiaa on eletty jo 1,5 vuotta, enkä ole rokotusta ottanut, ja olen kaupassa käynyt ilman maskia aina, niin ei vaan aina jaksa miettiä seisooko metrin liian lähellä jotain tyyppiä. Ei ole koronaa näkynyt.

Vierailija
24/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju

Ilmiannettu

Vierailija
25/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa kotiin.

Niin tilaankin mutta nyt loppui yllättäen lapsilta maito niin piti hakea huomisaamuksi lisää.

Turvavälit ja maskit on vaivattomia tapoja torjua pandemian leviämistä. Kaikkien soisi niitä käyttävän.

Menit siis pelkän maidon takia kauppaan ja nyt haukut muita?!

Mitä merkitystä sillä on mitä menin ostamaan? Maito loppui ja aamuksi piti saada lisää. Ostin lisää maitoa ja samalla vähän muutakin. Seuraava verkkokauppatoimitus tulee vasta perjantaina, niin olisi ollut liian pitkä aika odottaa.

Mitä kaikkea pitää sitten ostaa, jotta muut noudattavat turvaväliä?

t. Ap

Vierailija
26/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi, mutta alkoi naurattamaan ap kassajonossa, kärryssä yksi maito ja kärry pitämässä välimatkaa takana tulevaan.

Joo, siis kärryn avulla onnistuu, mutta jos ostoksia niin vähän ettei kärryä tarvita, niin silloinhan tuo tilanne on todella ärsyttävä kun turvavälejä pitämättömät hönkii niskaan.

Vierailija
27/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut rokotteen. En mä ainakaan kaupssa loputtomiin väistele ihmisiä kahden metrin päästä. Maskinkin olen nyt jättänyt. Voisi lopettaa jo tämän sekoilun.

Vierailija
28/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo asenne ihmisillä käydä jossain kaupoissa, vaikka meillä on tappajavirus päällä. Itse tilaan kaikki kotiovelle, enkä käy muutenkaan missään.

Vierailija
29/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ihmiset on kamalia! Uskaltavat tulla ihan lähellekin! Kamalaa... pitää kirjottaa nettiin, ja lehtiin, ja soittaa telkkariin...

Tai sit se oli vaan koronansa sairastanut ja voi ottaa rennosti.

Vierailija
30/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavampaa on se,  kun ihmiset eivät pidä kahden metrin turvaväliä nenätikkuihin ja kokeiluasteella oleviin piikkihin

Vierailija
31/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ihmiset on kamalia! Uskaltavat tulla ihan lähellekin! Kamalaa... pitää kirjottaa nettiin, ja lehtiin, ja soittaa telkkariin...

Väheksyt selvästi pandemiaa.

Vierailija
32/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo asenne ihmisillä käydä jossain kaupoissa, vaikka meillä on tappajavirus päällä. Itse tilaan kaikki kotiovelle, enkä käy muutenkaan missään.

Voi kai sitä noinkin elää. Mulla olisi jäänyt sadat kuntosalikerrat väliin, jos olisin tyytynyt pelkäämään. Kaupoissakin käynyt satoja kertoja tänä aikana. Ei ole koronaa ei.

Vierailija
33/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kai sitä noinkin elää. Mulla olisi jäänyt sadat kuntosalikerrat väliin, jos olisin tyytynyt pelkäämään. Kaupoissakin käynyt satoja kertoja tänä aikana. Ei ole koronaa ei.

Teen kotona mm. tällaista treeniä.

Vierailija
34/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen kotona mm. tällaista treeniä.

Tee vaan. Minä käyn eri paikoissa, enkä saa koronaa mistään.

Vierailija
35/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan läheisyyttä ja saan sitä kaupoissa ja julkisissa liikennevälineissä.

En tykkää turvaväleistä ollenkaan.

Vierailija
36/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut rokotteen. En mä ainakaan kaupssa loputtomiin väistele ihmisiä kahden metrin päästä. Maskinkin olen nyt jättänyt. Voisi lopettaa jo tämän sekoilun.

Mulla on yksi annos otettuna ja toinen aikaistettu niin varhaiseksi kuin mahdollista. Eikö tosiaan käynyt mielessäsi että kaikki, jotka haluavat rokotteen, eivät täyttä suojaa ole vielä saaneet? Voisi hieman ajatella muitakin eikä aina vain itseään.

t. Ap

Vierailija
37/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan läheisyyttä ja saan sitä kaupoissa ja julkisissa liikennevälineissä.

En tykkää turvaväleistä ollenkaan.

poikaseni, olet äärimmäisen oikeassa

Vierailija
38/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse voisi ottaa rennosti niin voi silti levittää virusta oireettomanakin. Kaikki ei ole vielä saaneet rokotteita, meillä on kaikilla vastuu toisistamme!

t. Ap

Vierailija
39/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuudeli on niin addiktoivaa? Olen tänäänkin keittänyt kolme pussia.

Siinä on niitä hiivauutteita ja e621:tä, joita myös mm.  Pringeleissä. Vans joo pop, juu känt stop

Vierailija
40/46 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niistä turvaväleistä kannata luopua ennen kuin vuosikymmenen lopulla saadaan käyttöön toimivia rokotteita, jotka tuottavat steriloivan immuniteetin. Katsokaa Israelin tilannetta, niin näette tämän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme