Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut varattuun työkaveriin

Vierailija
22.09.2014 |

Se on jotain aivan mielettömän ihanaa, en saa ajatuksia pois siitä. Se on siis varattu miespuolinen työkaveri, jolla on lapsi. Itse seurustelen myös. Mutta siis tää mies pyörii mun mielessä koko ajan, sen ihanat silmät, hymy, kroppa, katse, huumori jne. Siinä on vaan jotain uskomatonta, meen ihan sekasin aina kun nään sen! Sekin vilkuilee mua usein ja alkaa aina juttelemaan kun nähdään. Siis huh huh, miten voinkaan olla näin ihastunut...

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan ootte olleet samassa työpaikassa?

Vierailija
42/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies rakastaa vaimoaan eli mua. Mä ja meidän lapsi oollaan sille kaikki kaikessa. Se on vaan iloinen ja huomioiva, epätyypillinen suomalainen...älä käsitä väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas katos sivut, alkaa kyl niin vituttaa koko aavee.

Vierailija
44/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. No ihastuksia tulee ja menee. Työkavereihin tietty helppo ihastua kun niistä näkee vaan yhden puolen ja työ kun osa elämää, niin ihmekös tuo. Mutta se sama tyyppi voi olla siviilissä ihan erilainen. Jos työhön on vähän kyllästynyt niin työkaveriin ihastuminen voi taas tehdä työstäkin vähän mielekkäämpää kun tulee vähän jännitystä työpäiviin. Nuo on aika yleisiä juttuja ja harvoin ne nyt johtaa mihinkään pitempään suhteeseen.

Vierailija
45/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi vertaistukiryhmään tulija. Olen ollut ennenkin ihastunut, mutta ainahan ne ihastukset menee pian ohi. Ja nyt oonkin sit ihan sekaisin, kun tää ihastus ei oo mennyt ohi, vaan jatkunut puoli vuotta koko ajan voimistuen.

Ihan kamalaa.

No, tunne on tietysti ihana, mutta tilanne on kamala. Ja tuntuu jo, että kaikki töissäkin väkisin huomaa, miten hyvin me viihdytään yhdessä ja että me puhuaan keskenämme ihan omaa kieltämme. Suomea siis kyllä, mutta meillä on hyvä keskinäinen ymmärrys ja siksi puhutaan toisillemme eri tavalla kuin muille ihmisille. Kumpikin siis niin. Eikä tuollaisia asioita voi tahdolla estää, kun ne tulee ihan luonnostaan.

Vierailija
46/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

On maininnut vaimon/vaimokkeen vain kerran mun kuullen joskus monta kuukautta sitten. Lapsesta on puhunut pari kertaa, esim. jos joku on kysynyt siitä jotain. Eli aika harvoin puhuu niistä.. Ap
[/quote]

Ja toiko antaa syyn sille, että voisit vikitellä toisen miestä?! Hei haloo, ootko hieman yksinkertainen? En minäkään puhu töissä miehestäni, koska ne asiat ei kuulu työkavereille. Kannattais sunkin varmaan keskittyä työntekoon, teet yöllä tyylillä ittestäs vaan pellen!

Vierailija
47/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä ihminen helposti ihastuu, mutta on eri asia lähteä tunteiden vietäväksi. Ihmisellä on tunteet, mutta myös järki, jonka pitäisi ohjailla kun tunteet heittelee.

Vierailija
48/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kannattaa pitää ihastumisen tunteet omana tietonaan, vaikka helppoa se ei varmaankaan ole... Itselläni kun särähti eniten korvaan että miehellä on vielä lapsikin, tarkoitan että hän on viaton pikkuihminen ja en suosittele että yrittäisit alkaa hänen isäänsä "lämmittelemään". Ymmärtänet varmasti itsekin mitä koitan sanoa...

Mutta sinänsä onhan se ihanaa kun on ihastunut ja jos nautiskelet näistä tunteista ja ajatuksista oman pääsi sisällä niin eihän siinä sinänsä mitään pahaa ole... Vaikkakin ihastuksen unohtaminen on sitä vaikeampaa mitä enemmän häntä ajattelee...

Ja en ole itsekään mikään pyhimys, että huono olen ketään moralisoimaan.. Mutta lapsen vuoksi, en voi suositella "anna mennä vaan"-tyyliin...

Vierailija
49/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen vilkuilee,hymyilee,kikattelee ja pyörii ympäri miestä hakiessaan, niin onko ihme jos siihen saa vastakaikua?

Vähän kierroksia pienemmälle ja ajatukset muihin asioihin,niin tilanne rauhoittuu ja laimenee itsestään.

Vierailija
51/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö tämä mies että olet ihastunut?

Vierailija
52/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lakimies ja alle 30-vuotias, ihana ääni...

Ap

Vierailija
53/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 23:50"]Mies on lakimies ja alle 30-vuotias, ihana ääni...

Ap
[/quote]

Toi ei ollut mun lähettämä viesti.

T. Alkuperäinen ap

Vierailija
54/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 23:50"]Tietääkö tämä mies että olet ihastunut?
[/quote]

Kyllä varmaan, ainakin aavistelee, en oo mitään sanonut. Eiköhän se oo pitkistä katseista jo tajunnut. Ap

Vierailija
55/57 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ihastunut ja rakastat myös omaa miestäsi, mieti, mitä teillä on ja haluatko säilyttää sen
Hurjat ihastuksen tunteet katoaa, jos tunteesi elävöityvät omaan mieheen taas uusiksi. Kaikki suhteet elää ja liikkuu koko ajan; mihin haluat mennä:)? Kaikkea hyvää sinulle! Äiti ja Nainen

Vierailija
56/57 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen ihastuminen kummasti piristää, mutta sitten kun ei saakaan siihen vastakaikua ja keskustellaan toisen osapuolen onnellisesta perhe-elämästä niin kyllähän sen tajuaa että siinä voi olla vain kavereita.

Vierailija
57/57 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma miten itsekästä sakkia pitää olla. Oma liitto koki kovan kolauksen, josta vielä vuosi tapahtuneen jälkeen ei olla yli päästy. Juurikin "työkaverin" kanssa ukko lähti pettäminen. Kuvio oli niin naurettava, nainen ensin vihjaili ja mies lähti mukaan. Sain tietää asiasta ja mies pyysi naista lopettamaan. Se loppuikin pariksi viikoksi, kunnes hyeena keksi uuden lähestymistavan. Itkettiin omaa kamalaa liittoa mun miehen olkaa vasten siinä töiden lomassa ja yllättäen ei enää housut pysynyt kummallakaan jalassa. Sain ne kiinni. Tietenkin. Akku sekosi, uhkaili mua, miehen yrityksen mustamaalaamista, itsensä tappamista.

Näitä jälkimaininkeja käyn vieläkin läpi, samalla kun hoidan meidän lapsia. Ikinä en voi luottaa samalla tavalla kuin ennen. Niin että ajatelkaa jalkoväleillänne ja pistäkää itsenne etusijalle, ettehän te sitä paskaa kuitenkaan joudu siivoamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän