Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut varattuun työkaveriin

Vierailija
22.09.2014 |

Se on jotain aivan mielettömän ihanaa, en saa ajatuksia pois siitä. Se on siis varattu miespuolinen työkaveri, jolla on lapsi. Itse seurustelen myös. Mutta siis tää mies pyörii mun mielessä koko ajan, sen ihanat silmät, hymy, kroppa, katse, huumori jne. Siinä on vaan jotain uskomatonta, meen ihan sekasin aina kun nään sen! Sekin vilkuilee mua usein ja alkaa aina juttelemaan kun nähdään. Siis huh huh, miten voinkaan olla näin ihastunut...

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään hyvä että ap tajuaa asian laadun, että se on väärin katella muiden miehiä! Kaikki eivät sitä tajua

Vierailija
22/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:21"]Eikös se, että puhuu avoimesti perheestään kertoo sen, ettei arvostaa heitä ja tuskin lähtisi heitä loukkaamaan minkään heitukan takia, joten koitahan palautua maan pinnalle.
[/quote]

On maininnut vaimon/vaimokkeen vain kerran mun kuullen joskus monta kuukautta sitten. Lapsesta on puhunut pari kertaa, esim. jos joku on kysynyt siitä jotain. Eli aika harvoin puhuu niistä.. Ap
[/quote]Niin ja sekö meinaa, et sun tarvii hyökätä kimppuun samantien, voi tsiisus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:21"]Eikös se, että puhuu avoimesti perheestään kertoo sen, ettei arvostaa heitä ja tuskin lähtisi heitä loukkaamaan minkään heitukan takia, joten koitahan palautua maan pinnalle. [/quote] On maininnut vaimon/vaimokkeen vain kerran mun kuullen joskus monta kuukautta sitten. Lapsesta on puhunut pari kertaa, esim. jos joku on kysynyt siitä jotain. Eli aika harvoin puhuu niistä.. Ap

[/quote]

Säälittävää... mutta jos niin varmalla pohjalla tunnet suhteen olevan, niin eiköhän ole parempi tehdä ratkaisu johonkin suuntaan. Toisten selän takana pelleily on inhaa. Mieti kuitenkin vielä, jos sinulla kapasiteettiä tippaakaan on.

Vierailija
24/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:01"] Jaah, mistä tiedät, et on varattu ja lapsi, itsekkö kertoi? [/quote] Sinäkö et tiedä omien työkavereittesi työn ulkopuolista elämää ollenkaan? Kyllä minä ainakin tiedän jokaisen työkaverini siviilisäädyn ja onko lapsia/lapseton vaikka en ole erikseen jokaiselta niitä kysynyt. [/quote]Riippuu vähän työpaikasta ja miten tiivis työympäristö, esim.jos töissä on monta kymmentä työntekijää eri vuoroissa niin tuskin kaikkien perhesuhteet tulee tutuksi.

[/quote]

Meidän firmassa on 500 työntekijää 3 vuorossa. Joo en tiedä heidän kaikkien yksityiselämää, mutta en myöskään nimitä heitä kaikkia työkavereiksi. Pidän työkavereina niitä jotka ovat samassa vuorossa/osastolla ja olen päivittäin heidän kanssa tekemisissä, ja kyllä heidän perhesuhteet on tulleet esiin kahvipyödässä.

Vierailija
25/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:14"]Täällä kohtalotoveri. En edes tapaa miestä päivittäin, en edes viikoittain ja silti mies on koko ajan mielessä. Ja tätä on jatkunut jo nelisen kuukautta. Edes kesäloma ei helpottanut asiaa. Ihan kamalaa. Ja toisaalta ihanaakin. Mutta aika noloa. Perustetaanko vertaistukiryhmä?
[/quote]

Joo perustetaan :D oo onnekas ettet nää sitä kovin usein. Mä nään tän työkaverin joka ikinen päivä, eli oon joka päivä aivan sekaisin ja lumoissani kun nään sen! Ap
[/quote]

Arvaa vaan onko noloa miettiä kolme viikkoa, että kylläpä se katsoi mua nätisti silmiin viimeksi, kun tavattiin. Ja hymyilikin vielä. Joo siis tosi köyhää. Koetko saavasi mieheltä jotain vastakaikua?

Vierailija
26/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kaikki puhuu yksityisasioistaan työpaikalla varsinkaan miehet, akathan nyt kälättää kaiken, jopa omista petipuuhista lähtien.

Vierailija
27/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin enkä jaksaisi tätä tunteiden sekamelskaa :(

Vierailija
28/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tajuaisit keskittyä OMAAN seurustelukumppaniisi, etkä ajatuskissasi pettäisi häntä PERHEELLISEN miehen kanssa, joka tuskin edes ajattelee sinusta sellaisia, jos omasta perheestään puhuu. Varo rikkomasta hänen lapsensa kotia ja vanhempien suhdetta! Silloin olet todella halveksittava haaska! Jotain kunnioitusta nyt ihmissuhteisiin! Lopeta haaveilu varatusta!  Teet siinä väärin!

Vierailija
29/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:49"]

Tuskin kaikki puhuu yksityisasioistaan työpaikalla varsinkaan miehet, akathan nyt kälättää kaiken, jopa omista petipuuhista lähtien.

[/quote]

Meillä on pelkkiä miehiä ja kyllä siellä panojutut lentää, tosin ne on kaikki syrjähyppyjä, omista vaimoista ei puhuta mitään. Tämä on ihan fakta vielä...

Vierailija
30/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä haaveilla, mut kunhan pidät omana tietonas.

Vierailija
31/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on ihanaa, toivottavasti se on molemminpuoleista ja ap. pääsee lähenpään tuttavuuteen tämän ihastuksen kanssa.

Vierailija
32/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työpaikka?

T. yks vaimoke...

Vierailija
33/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla oli hauska seurata kun naiset ihan avoimesti pokailivat miestäni, kukaan ei tiennyt meidän olevan pariskunta ja se oli jännittävää :)
Toiset siis haluavat pitää suhdeasiansa omana tietona, en koe itse tarpeelliseksi puhua parisuhteestani työkavereiden kanssa.

Vierailija
34/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:18"]

Toiset siis haluavat pitää suhdeasiansa omana tietona, en koe itse tarpeelliseksi puhua parisuhteestani työkavereiden kanssa.

[/quote]

Työkavereita on erilaisia. Minun työkaverit on kavereita myös työn ulkopuolella...

Vierailija
35/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:10"]Mikä työpaikka?

T. yks vaimoke...
[/quote]

Voi olla mikä vaan. Onko sun miehes puhunut musta jotain?

Vierailija
36/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:14"]Täällä kohtalotoveri. En edes tapaa miestä päivittäin, en edes viikoittain ja silti mies on koko ajan mielessä. Ja tätä on jatkunut jo nelisen kuukautta. Edes kesäloma ei helpottanut asiaa. Ihan kamalaa. Ja toisaalta ihanaakin. Mutta aika noloa. Perustetaanko vertaistukiryhmä?
[/quote]

Joo perustetaan :D oo onnekas ettet nää sitä kovin usein. Mä nään tän työkaverin joka ikinen päivä, eli oon joka päivä aivan sekaisin ja lumoissani kun nään sen! Ap
[/quote]

Arvaa vaan onko noloa miettiä kolme viikkoa, että kylläpä se katsoi mua nätisti silmiin viimeksi, kun tavattiin. Ja hymyilikin vielä. Joo siis tosi köyhää. Koetko saavasi mieheltä jotain vastakaikua?
[/quote]

Joo kyllä meillä on sellasta katseiden vaihtoa että huh huh. Ja aina kun käännyn katsomaan sitä niin se katsoo jo mua :) voi olla että oon niin ihastunut että ajattelen sen noin, mut jotenkin tuntuu et mä en vaan kuvittele tätä tilannetta... Jotain maagista meidän välillä on. Ap

Vierailija
37/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava sivu

Vierailija
38/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu 2

Vierailija
39/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joka av mamma pelkää, et onkohan se just mun mies kehen ollaan ihastuttu. Uskaltaakohan noita miehiä laskea ollenkaan töihin, kun siellä on kuitenkin joku hyeena vaanimassa.

Vierailija
40/57 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi