Tekisi mieli vastata kaikkiin ketjuihin ilkeästi.
Nyt tulee elämässä niin paljon niskaan sitä itseään, että tekisi mieli purkaa pahaa mieltä täällä vastailemalla ilkeästi kaikkiin typeriin av-ketjuihin.
Ajattelin asiaa yleisemmälläkin tasolla. Av-mammat ilkeilevät palstalla paljon, johtuuko se siis tällaisista kireistä hermoista?
Ja ei, en ala kirjoitella ilkeyksiä kenellekään kaikesta huolimatta, mutta mielessäni tiuskin teille kaikille.
Kommentit (9)
Hmm, pannaankin saman tien gallup pystyyn :D
Sinä av-ilkeilijä, mikä sinua on ottanut päähän, kun olet vastaillut ilkeästi toisille av-mammoille?
ap
Mulla yleensä on syynä palstayliannostus. Kun on lukenut 100 toinen toistaan älyttömämpää ketjua, tulee olo, että haluaa ravistella koko palstaa. Sit luulee tekevänsä sen kätevästi kirjoittamalla itse jonkun älyttömän kommentin. Ja yleensä silloin, kun tulee roikuttua palstalla liikaa, nimenomaan ON meneillään joku kiukutus, koska muuten keksii parempaakin tekemistä. Mut en nyt muista yhtään tarkempaa esimerkkiä!
4, sama tunne. Kun valmiiksi on hermot kireällä, älyttömien ketjujen lukemisen takia hermot sanovat lopullisesti poks.
Parempi olisi hankkia nyrkkeilysäkki.
ap
Tämä on ihan off topic, mutta tulipa mieleen älytön kuva salillisesta ilkeileviä av-mammoja, jotka on pantu vihanhallintakurssille. Siinä olisikin Vauva-lehdelle juttuvinkki. Lisäksi Rovio voi kehittää pelin Angry av-mamma, jota käytetään av-mammojen vihanhallintakurssilla terapiavälineenä.
ap
Pura tähän vihasi, niin ei ainakaan kukaan tule vinkumaan :)
Mä en itse ole ihan tietyn tahtoen ilkeillyt, joko sarkasmia ei ymmärretä tai sitten mielipiteestäni ei pidetä. En ole kertaakaan kohdistanut sitä mielipidettä keneenkään esim jos jonkun bmi on 1000000 ja sanoo sen niin en ole laittanut että olet mielestäni pullukka.
Minäkään en siis tuossa kasin tarkoittamassa mielessä ilkeile, mutta saatan kyllä ruveta jankkaamaan. Ihan kiusallani. Että ilkeilyä se sekin on.
t. 4
Onpas kummaa, kun kerrankin av:llä viha alkaa laantua eikä kasvaa o_O Tämä on varmaan jokin tilastopoikkeama, jota esiintyy vain tässä ketjussa. No, kunhan siirryn av:n muihin ketjuihin, tittidii...
7, tuo on totta, että pitäisi olla jokin paikka, missä voi purkaa vihaansa. Mainitsemani vihanhallintakurssi voisi toimia myös verkko-opintoina. Siis vauva.fi voisi perustaa vihaisille av-mammoille oman nurkkauksen, jossa voi käydä mätkimässä virtuaalista nyrkkeilysäkkiä.
8, kommunikointi on vaikeaa varsinkin täällä, koska siihen tarvitaan ap ja yksi tai useampi av-mamma. No need to say more, eh?
4/9, ainakin se jankkaaminen on ok, jos osaa perustella mielipiteensä asiallisesti ja pitää mielipiteestään kiinni. Vai?
ap
Kyllä se varmasti vaikuttaa.