Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon niin yksin tässä maailmassa

Vierailija
22.09.2014 |

Täällä mä yksin vollotan, eikä ole ketään kenelle soittaa saati ketä voisi nähdä, saada vaikka halauksen tai jotain tukea.

No lapsi on, mutta hän on niin pieni, ettei hänestä tueksi ole, vaan lähinnä joutuu varmaan kärsimään mun olosta.

Lapsi on mm. kuullut, kun vaikeroin yöllä ääneen haluavani kuolla, etten jaksa enää, en jaksa elää, miksei kukaan auta, auttakaa joku jne.

Musta todella tuntuu, ettei tässä maailmassa ole mulle annettavaa. Ei paikkaa. Tuntunut jo vuosia, mutta olen yrittänyt jaksaa odottaa parempia aikoja. No niitä ei tule, kaikki on vain pahentunut vuosi vuodelta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa asut? Apua kyllä löytyy, kun sitä pyytää. Take care.

Vierailija
22/32 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut apua useampaan otteeseen, mutta tässä sitä ollaan. 

Lastensuojelu on yrittänyt, mutta eiväthän hekään täällä voi kyläillä ja kanssani jutella, heidän tehtävä on varmistaa lapsen turvallisuus. Käytännössä heidän apu on (väliaikainen) sijoitus ja se ei tekisi hyvää kenellekään. Lapselle olisi varmasti hyvin traumaattista joutua äidistä eroon ja vieraaseen paikkaan, ollaan niin läheisiä lapsen kanssa. Itse taas romahtaisin totaalisesti, jos lapsi lähtisi. Ei olisi enää mitään syytä edes yrittää, olisin totaalisen yksin.

On minulla siis kavereita ja joitain sukulaisia, mutta eivät läheisiä. Niin läheinen ei ole kukaan, että voisi esim. soittaa ja itkeä oloansa ja toinen tulisi tänne ja vaikka halaisi, juttelisi kanssani jne.

Lapsen kanssa sukulaiset ovat suht. läheisiä kyllä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos teille viesteistä. Tuntuu hyvältä, että jollain tasolla jotakuta kiinnostaa.

AP

Vierailija
24/32 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/32 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, miten harmittaa Ap sun puolesta! Onko sinulla mitään lääkitystä? Ammattiapua saatavilla? Lapsesi varmasti pelkää öisin, jos herää sun huutoon. Se on aika traumatisoivaa lapselle

Vierailija
26/32 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Suomi24 ilmoitus kaveriseurasta.

Jos asut jossain korvessa, niin muuta ihmisten ilmoille.

Vierailija
27/32 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miten turvatonta sille lapselle on kun oot noin epävakaa ja OOT JÄRKYTTÄVÄN ITSEKÄS kun et tee asialla mitään vaan märiset siellä neljän seinän sisällä.

Mua suututtaa lapsen puolesta. Sun pitäis olla sun lapselle maailman turvallisin ihminen ja sä oot tommonen raunio.

Anna se palsi vaikka sinne sijoitukseen, jossa se tarvitsemaansa hoivaa ja turvallista huolenpitoa.

Olet todella itsekäs kun väität, että vain sinä olet lapselle tärkein ja läheisin.

Nyt menet heti arkena hakemaan apua tuohon tolkuttomaan touhuusi ja on aivan oma vikasi, jos sulla ei oo ystäviä, ystävyys on vastavuoroista eikä kukaan tuu hakemaan sua kotoa.

Teetkö ees koskaan mitään lapsen kanssa vai onko ajatuksesi vain minä minä minä ja kuinka huonosti minä voin. Masennuspotilaat ovat hirveän itseään täynnä, he eivät edes huomaa jos joku koettaa auttaa heitä.

Häpeä jos olet vuosikausia kiduttanut lastasi omalla olotilallasi. Miksi lapsi ei voi olla isällään?

Vierailija
28/32 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hae apua lapsesi tähden" päläpäläpälä... Tapa lapsesi tai heitä kadulle ja aloita elämä eroa normaalista massaelämästä! Ota kehiin intohimo, totuus & filosofia!

Vierailija
29/32 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:24"]

Lapsi on mm. kuullut, kun vaikeroin yöllä ääneen haluavani kuolla, etten jaksa enää, en jaksa elää, miksei kukaan auta, auttakaa joku jne.

[/quote]

Miksi vitussa vaikeroit ääneen? Etkö ymmärrä, kuinka traumaattista tuollainen on lapselle? Häpee varjoos!

Vierailija
30/32 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:35"]Kaikella on aikansa, huonolla ololla myös.

Jonain päivänä tulet olemaan seitsemmännessä taivaassa.
[/quote]

NIIN JEESUS TEIPPI PELASTAA!

Vierailija
31/32 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/32 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös itse aika samanlaisessa tilanteessa.nytkin on itku silmässä vaikka olen iso raavas mies, on vaimo ja lapsia mutta rakkaus ja hellyys puuttuu vaikka elämän pitäisi olla onnellista aikaa :(