Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies miksi petit?

Vierailija
22.09.2014 |

Kerroppa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostoksi. Jos vaimolla on toinen niin kai minullakin saa olla jotain omaa. 

Vierailija
2/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli jo vuosien ajan jättänyt minut huomioimatta ja polkenut itsetuntoni pohjamutiin. Tunsin itseni taas halutuksi ja arvostetuksi, kun tapasin erään toisen. Olin vaimolleni vain kotiorja ja lompakko, mutta rakastajattarelleni nautinnon lähde ja intohimon kohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut tunteita niin aika sama. semmosta kulissia oli muutenkin.

parempi näin,

Vierailija
4/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsin oman vapauden tunnetta ja oman tilan tunnetta, koska vaimo jatkuvasti kyttää, kontrolloi, ohjailee ja päsmäröi asioitani enkä kotona saa päättää mistään. Salarakkaan luona sai hetken aikaa tuntea olevansa vapaa. Siitä tuli ihan törkeän hyvä ja vapautunut olo.

Vierailija
5/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suurin syy on, että saa edes hetken olla se joka on.

Vierailija
6/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuit vaimossa joskus johonkin tiettyyn piirteeseen ja koit samaa kuin rakastajattaren kanssa. Mikä on muuttunut?

Vierailija
7/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt. Olenko jäänyt jostain paitsi?

Vierailija
8/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit vei.

Vierailija
9/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:34"]

[/quote]Eli pettäjä???

Vierailija
10/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:39"]

Rakastuit vaimossa joskus johonkin tiettyyn piirteeseen ja koit samaa kuin rakastajattaren kanssa. Mikä on muuttunut?

[/quote]

Silta elää ajanmyötä väistämättä ja kun toinen pää alkaa elää, toisen olisi kasvettava mukana, mutta vaimosta ei siihen kasvuun ollut. Aloin hahmottamaan mitä ja millaista elämää haluan elää. Vaimo syytti itseään ja umpikujassa tekopyhästi petin, että vaimo sai syyllisyyden taakan pois harteilta.

Vierailija
11/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:34"]

[/quote]Eli pettäjä???

[/quote]

Kyllä. Kaikkia ei ole vaan luotu kahden välisiin suljettuihin parisuhteisiin, koska se on yhteiskunnassa jossain ohjekirjoissa ihanne ja normi. 

Vierailija
12/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vihdoin tehdä sen, mistä mua on 14 vuotta turhaan epäilty ja syytetty. Nyt ei epäilyt ja syytökset enää tunnu niin epäoikeudenmukaisilta kuin ennen koska nyt olen oikeastikin syyllistynyt pettämiseen.

Vierailija
13/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin syy ole se nalkuttaja ja pihtaaja kotona, jonka pää on hautautunut syvälle omaan anaaliin.

Vierailija
14/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni mielestä seksiin kuuluu imurointi, moppaaminen ja lastenhoito. Hain normaalimpaa seksiseuraa, vaimollani nuo fetissit on sellaisia, joista en itse kiihotu.

Vierailija
15/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen pettävät, koska ovat heikkoja ja mielikuvituksettomia. Yleensä eivät itse tiedosta tekojensa syitä. Helppo heittää tänne mitä vain.

Vierailija
16/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halusin seksiä useammin kuin 1-2x vuoteen. Jännästi kotonakin rupesi olemaan seksiä enemmän kun oli ½v vehdannut fuckbuddyn kanssa.

Vierailija
17/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin hyvä tilaisuus niin upean naisen kanssa, että tiesin että tämä tilaisuus ei toistu koskaan. Ei silti ollut helppo päätös.

Vierailija
18/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se on totta. Eivät tiedosta tekojensa syytä.

ap

Vierailija
19/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette ole eronneet jos teillä on niin kurjat oltavat vaimon kanssa?

Vierailija
20/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää yhdessä pettämäni vaimon kanssa. Halusin erota, mutta vaimollani on niin huono itsetunto, että hän olisi romahtanut täydellisesti jos olisin noin vain jättänyt hänet.

Mutta kun petin häntä niin että jäin siitä kiinni, hän sai olla jättäjä ja hän sai tuntea olevansa parempi ihminen kuin minä.

Ei tämäkään vaihtoehto ollut hänelle helppo, mutta varmaan parempi hänelle että hän voi vihata minua kuin että vihaisi itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän