Mies miksi petit?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:21"]
En ole enää yhdessä pettämäni vaimon kanssa. Halusin erota, mutta vaimollani on niin huono itsetunto, että hän olisi romahtanut täydellisesti jos olisin noin vain jättänyt hänet.
Mutta kun petin häntä niin että jäin siitä kiinni, hän sai olla jättäjä ja hän sai tuntea olevansa parempi ihminen kuin minä.
Ei tämäkään vaihtoehto ollut hänelle helppo, mutta varmaan parempi hänelle että hän voi vihata minua kuin että vihaisi itseään.
[/quote]
VMP!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:09"]Koska halusin seksiä useammin kuin 1-2x vuoteen. Jännästi kotonakin rupesi olemaan seksiä enemmän kun oli ½v vehdannut fuckbuddyn kanssa.
[/quote]
Joo se et varmaan ollut sinä, joka muuttui, kun vaimo, jonka syytä kaikki on, alkoi vaan spontaanisti haluta uudelleen. Vmp.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:14"]
Miksi ette ole eronneet jos teillä on niin kurjat oltavat vaimon kanssa?
[/quote]
Ei se raukka tule toimeen ilman minua, eikä elää tasa-arvoista elämää(luetaan vetää kännejä ja hypätä vieraisiin sänkyihin) Kuka kävisi kaupassa, tekisi ruuan, siivoisi, pesisi pyykin, hoitaisi lapset, maksaisi laskut jne. En halua jättää häntä oman onnensa nojaan, haluan pitää hänestä edelleen huolen.
Haahhhhhaaaahhhaaa.
Miestään epäilevät hiekkavaginat kyselee ensin pettämiseen johtavia syitä, ja saadessaan vastauksia,
joista tunnistavat itsensä, ottavat herneen syvälle nokkaansa ( joka pitää tunkea joka asiaan btw.).
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:39"]Rakastuit vaimossa joskus johonkin tiettyyn piirteeseen ja koit samaa kuin rakastajattaren kanssa. Mikä on muuttunut?
[/quote]
Minä en koskaan rakastunut tai ole rakastanut vaimoa. Meillä oli tapailusuhde vailla sen isompia tunteita ja nainen tuli vahingossa raskaaksi. Muutin yhteen ja menin naimisiin lapsen takia. Nyt pysyn yhdessä lapsen takia siihen asti, kun hän on kasvanut.
Ei pidä paikkaansa. Olen kommentoinut kerran.
ap
Ei pidä paikkaansa. Olen kommentoinut kerran.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:58"]
Vaimoni mielestä seksiin kuuluu imurointi, moppaaminen ja lastenhoito. Hain normaalimpaa seksiseuraa, vaimollani nuo fetissit on sellaisia, joista en itse kiihotu.
[/quote]Oletko siis sitä mieltä, että vaimosi pitää yksin hoitaa nuo kaikki askareet, ja sinä odotat, että hän kaksinkertaisen työpäivän jälkeen vielä jaksaa innostua seksistä? Etkö itse tarjoa mitään muuta kuin uljaan elimesi ja hyvin levänneen kehosi ja luulet, että se riittää? Oletko idiootti, vai ymmärsinkö sinut nyt aivan väärin? Voisitko siinä tapauksessa selittää tuon "fetissin" tarkemmin?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:34"]Ehkä suurin syy on, että saa edes hetken olla se joka on.
[/quote]
Aivan suoraan salarakkaani suusta!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:39"]Rakastuit vaimossa joskus johonkin tiettyyn piirteeseen ja koit samaa kuin rakastajattaren kanssa. Mikä on muuttunut? [/quote] Minä en koskaan rakastunut tai ole rakastanut vaimoa. Meillä oli tapailusuhde vailla sen isompia tunteita ja nainen tuli vahingossa raskaaksi. Muutin yhteen ja menin naimisiin lapsen takia. Nyt pysyn yhdessä lapsen takia siihen asti, kun hän on kasvanut.
[/quote]
Miksi? En ymmärtä mitä järkeä on pilata niin monen elämä. Tiedäthän, että vaimosi ansaitsee todellisen rakkauden kuten sinäkin ja lapsenne ansaitsee aitoja ihmissuhteita kasvaakseen normaaliksi aikuiseksi.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:39"]
Rakastuit vaimossa joskus johonkin tiettyyn piirteeseen ja koit samaa kuin rakastajattaren kanssa. Mikä on muuttunut?
[/quote]
Rakastajatteren kanssa olen vasta oppinut mitä se rakkaus on. Ehkä vaimon kanssa mentiin vaan naimisiin, koska niin kuului vielä siihen aikaa tehdä kun tavattiin.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:42"]
Vaimoni mielestä seksiin kuuluu imurointi, moppaaminen ja lastenhoito. Hain normaalimpaa seksiseuraa, vaimollani nuo fetissit on sellaisia, joista en itse kiihotu.
[/quote]Oletko siis sitä mieltä, että vaimosi pitää yksin hoitaa nuo kaikki askareet, ja sinä odotat, että hän kaksinkertaisen työpäivän jälkeen vielä jaksaa innostua seksistä? Etkö itse tarjoa mitään muuta kuin uljaan elimesi ja hyvin levänneen kehosi ja luulet, että se riittää? Oletko idiootti, vai ymmärsinkö sinut nyt aivan väärin? Voisitko siinä tapauksessa selittää tuon "fetissin" tarkemmin?
[/quote]En ole se jolta kysyt, mutta jos vaimo on sitä mieltä että lattia on mopattava joka ainoa päivä, niin mopatkoon. Poikamiesaikana tein nihkeäpyyhinnän kerran tai kaksi viikossa ja se täytti minun siisteysvaatimukseni.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:34"]
Ehkä suurin syy on, että saa edes hetken olla se joka on.
[/quote]Eli pettäjä???
[/quote]
Kyllä. Kaikkia ei ole vaan luotu kahden välisiin suljettuihin parisuhteisiin, koska se on yhteiskunnassa jossain ohjekirjoissa ihanne ja normi.
[/quote]No miksi sitten pitää ryhtyä parisuhteeseen, jos tietää ettei ole luotu sellaiseen? Eroa reilusti ja ryhdy elämään sinkkuna sellaista elämää kuin haluat. Tai etsi nainen, joka kannattaa avointa liittoa. Toisen osapuolen vedättäminen ja pettäminen on raukkamaista.
[/quote]
Ei kun vaimo on sitä mieltä että minun pitäisi hoitaa ne yksin tasa-arvon nimissä?! Nyt onkin minulla oivallinen tilaisuus kysy, mitä teistä on tasa-arvo! Vaimo kun on sitä mieltä että saa vahvana vaatia paljon tekemättä itse kuitenkaa mitään.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:34"]
Ehkä suurin syy on, että saa edes hetken olla se joka on.
[/quote]Eli pettäjä???
[/quote]
Kyllä. Kaikkia ei ole vaan luotu kahden välisiin suljettuihin parisuhteisiin, koska se on yhteiskunnassa jossain ohjekirjoissa ihanne ja normi.
[/quote]No miksi sitten pitää ryhtyä parisuhteeseen, jos tietää ettei ole luotu sellaiseen? Eroa reilusti ja ryhdy elämään sinkkuna sellaista elämää kuin haluat. Tai etsi nainen, joka kannattaa avointa liittoa. Toisen osapuolen vedättäminen ja pettäminen on raukkamaista.
[/quote]
Vaimo on jo ihan iso tyttö ja saa tehdä asian suhteen omat arvionsa, valintansa ja päätöksensä. Hänelle on nyt kaikki avoimet kortit edessä ja saa ihan itse valita miten pelinsä pelaa.
Tässä ketjussa korostuu kyllä liikaa vaimon pihtaaminen ja nalkuttaminen. On miehiä, jotka pettävät järjestelmällisesti, vaikka saisivat vaimoltaan minkälaista seksiä ikinä haluavat miten usein vaan. Mikään ei auta, kun on uutuudenhimo. Tällaisten miesten (tai vastaavasti naisten) ei pitäisi ikinä ryhtyä vakisuhteeseen eikä luvata mitään.
[/quote]
Jos pikkuvaimo fakkiutuu siihen kodinhoitoonsa ( joka muuten ei ole työtä , vaan jokaisen se on tehtävä )
niin siinähän sitten "käyttää" sitä moppia muuhunkin kuin lattian moppaamiseen.
Miehen tullessa kotiin työpäivän jälkeen ei ensimmäisenä mielessä ole se pieni tahra lattiassa.
Ja sillä aikaa se pikkuvaimo on tehnyt mitä? Oleillut mamma-palstalla?
Jänskä juttu. Kirjoitin pari päivää sitten, että minulla on seksisuhde varattuun mieheen. Minut lynkattiin joukolla. Oltiin sitä mieltä, että oken varmaan epäviehättävä, helppo pano, jolle mies tekee niin ällöttäviä asioita, ettei kehtaa tehdä hienon vaimonsa kanssa, joka antaa tiheään hyvää seksiä miehelleen. Ja että kaikki miehen puheet minulle on valheita. Nyt sitten ymmärretäänkin näitä pettäviä miehiä.
Mielestäni tasa-arvo alkaa kallistumaan niin päin, että naiset on niskan päällä. En ymmärrä.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:14"]
Miksi ette ole eronneet jos teillä on niin kurjat oltavat vaimon kanssa?
[/quote]
Oltavat oli ok, puolisolla oli stressiä, väsy, ei näyttäny hyvältä, "aina haluat vaan seksiä", ei tarpeeksi yhteistä aikaa, liikaa yhteistä aikaa, yms. Onneksi oli ja on liikkuva työ ja paljon työmatkoja.
17