Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies miksi petit?

Vierailija
22.09.2014 |

Kerroppa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kännissä ja panetti. Oma avokki on myös melkoinen pihtari ja melko läskikin nykyään.

Vierailija
42/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:58"]

Vaimoni mielestä seksiin kuuluu imurointi, moppaaminen ja lastenhoito. Hain normaalimpaa seksiseuraa, vaimollani nuo fetissit on sellaisia, joista en itse kiihotu.

[/quote]Oletko siis sitä mieltä, että vaimosi pitää yksin hoitaa nuo kaikki askareet, ja sinä odotat, että hän kaksinkertaisen työpäivän jälkeen vielä jaksaa innostua seksistä? Etkö itse tarjoa mitään muuta kuin uljaan elimesi ja hyvin levänneen kehosi ja luulet, että se riittää? Oletko idiootti, vai ymmärsinkö sinut nyt aivan väärin? Voisitko siinä tapauksessa selittää tuon "fetissin" tarkemmin?

[/quote]

Ei kun vaimo on sitä mieltä että minun pitäisi hoitaa ne yksin tasa-arvon nimissä?! Nyt onkin minulla oivallinen tilaisuus kysy, mitä teistä on tasa-arvo! Vaimo kun on sitä mieltä että saa vahvana vaatia paljon tekemättä itse kuitenkaa mitään.

[/quote]Aika ihmeellinen vaimo on sinulla, jos ei edes lastenhoito kiinnosta. Minun nähdäkseni tasa-arvoon kuuluu se, että välttämättömät työt jaetaan siten, ettei kumpikaan osapuoli kuormitu kohtuuttomasti. Jokainen pari määrittelee itse, mitä hommia tehdään yhdessä ja mitkä toinen ottaa vastuulleen (toinen sitten vastaavasti jotain muuta). Ongelmia voi tulla vaikkapa erilaisista siisteyskäsityksistä. Nämä ovat niitä tylsiä, arkipäiväisiä asioita, jotka kuitenkin pitää vain hoitaa, jotta elämä sujuisi. Katkeruus ja vääryyden kokemisen tunne, ja sitä kautta myös seksielämän kuihtuminen seuraa, jos mistään asioista ei voida tai osata sopia tyydyttävällä tavalla. Pienetkin asiat voivat siten lopulta kaataa koko suhteen.

Vierailija
44/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka

Vierailija
46/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:58"]

Vaimoni mielestä seksiin kuuluu imurointi, moppaaminen ja lastenhoito. Hain normaalimpaa seksiseuraa, vaimollani nuo fetissit on sellaisia, joista en itse kiihotu.

[/quote]Oletko siis sitä mieltä, että vaimosi pitää yksin hoitaa nuo kaikki askareet, ja sinä odotat, että hän kaksinkertaisen työpäivän jälkeen vielä jaksaa innostua seksistä? Etkö itse tarjoa mitään muuta kuin uljaan elimesi ja hyvin levänneen kehosi ja luulet, että se riittää? Oletko idiootti, vai ymmärsinkö sinut nyt aivan väärin? Voisitko siinä tapauksessa selittää tuon "fetissin" tarkemmin?

[/quote]

Ei kun vaimo on sitä mieltä että minun pitäisi hoitaa ne yksin tasa-arvon nimissä?! Nyt onkin minulla oivallinen tilaisuus kysy, mitä teistä on tasa-arvo! Vaimo kun on sitä mieltä että saa vahvana vaatia paljon tekemättä itse kuitenkaa mitään.

[/quote]Aika ihmeellinen vaimo on sinulla, jos ei edes lastenhoito kiinnosta. Minun nähdäkseni tasa-arvoon kuuluu se, että välttämättömät työt jaetaan siten, ettei kumpikaan osapuoli kuormitu kohtuuttomasti. Jokainen pari määrittelee itse, mitä hommia tehdään yhdessä ja mitkä toinen ottaa vastuulleen (toinen sitten vastaavasti jotain muuta). Ongelmia voi tulla vaikkapa erilaisista siisteyskäsityksistä. Nämä ovat niitä tylsiä, arkipäiväisiä asioita, jotka kuitenkin pitää vain hoitaa, jotta elämä sujuisi. Katkeruus ja vääryyden kokemisen tunne, ja sitä kautta myös seksielämän kuihtuminen seuraa, jos mistään asioista ei voida tai osata sopia tyydyttävällä tavalla. Pienetkin asiat voivat siten lopulta kaataa koko suhteen.

[/quote]

Monestako imuroinnista mies saa pillua sinulta?

Sinulla tuntuu olevan se ongelma kotitöiden suhteen, älä jankkaa kotitöistäsi koska eivät liity aloitukseen.

Oletko muuten kuullut sanontaa "laiska töitänsä luettelee" ?

Vierailija
47/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta luin vastauksia ja yksikään vastaus ei vakuuttanut. Miksi pitää pettää, miksi ei voi erota ja sen jälkeen liehua vaikka viiden kanssa saman päivän aikana? Ovatko nykyajan miehet niin nössöjä ja tohvelisankareita, että eivät uskalla ja osaa elää yksin? En ymmärrä. :-D

Joku taisi syyttää myös lapsiaankin ettei voi erota - ja höpsistä, eivät miehet uskalla erota, siinähän joutuu kauhistus sentään puhumaan vaimon kanssa! Siinähän voi joutua myös miettimään muutakin kuin itseään ja omaa alapäätään. Erotkaa siis hyvät miehet, yrittäkää edes hetken olla aikuisia, tosin ettepä taida osata... :)

Vierailija
48/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:57"]Jänskä juttu. Kirjoitin pari päivää sitten, että minulla on seksisuhde varattuun mieheen. Minut lynkattiin joukolla. Oltiin sitä mieltä, että oken varmaan epäviehättävä, helppo pano, jolle mies tekee niin ällöttäviä asioita, ettei kehtaa tehdä hienon vaimonsa kanssa, joka antaa tiheään hyvää seksiä miehelleen. Ja että kaikki miehen puheet minulle on valheita. Nyt sitten ymmärretäänkin näitä pettäviä miehiä.
[/quote]

Naiset ymmärtää miehiä... :D

Vierailija
49/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:11"]

Mielenkiinnosta luin vastauksia ja yksikään vastaus ei vakuuttanut. Miksi pitää pettää, miksi ei voi erota ja sen jälkeen liehua vaikka viiden kanssa saman päivän aikana? Ovatko nykyajan miehet niin nössöjä ja tohvelisankareita, että eivät uskalla ja osaa elää yksin? En ymmärrä. :-D

Joku taisi syyttää myös lapsiaankin ettei voi erota - ja höpsistä, eivät miehet uskalla erota, siinähän joutuu kauhistus sentään puhumaan vaimon kanssa! Siinähän voi joutua myös miettimään muutakin kuin itseään ja omaa alapäätään. Erotkaa siis hyvät miehet, yrittäkää edes hetken olla aikuisia, tosin ettepä taida osata... :)

[/quote]

Onko se pihtaaminen ja nalkuttaminen sitten aikuista ja hyvää käytöstä?

Ihanteellisinta parisuhteen vaalimista?

Toki kaikki on AINA miesten vikaa, niinhän?

Vierailija
50/50 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi