kannataako ostaa iphone4 satasella?
Siihen saa iOs7 mutta ei enää kasia. Puhelimella pääasiassa käytän nettiä, soitan, tekstaan, kuuntelen musiikkia ja pelailen. Houkuttelevan halpa...
Kommentit (9)
Ja siis tosiaan 4, ei 4s. 4s maksais 300e, ton sais siis paaaljon halvemmalla. Nyt mulla on Samsung galaxy s3 mini.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:52"]Joo... jos esim säilytystila ja näytön koko riittää itselle. Ihan hyvä puhelin on.
[/quote]
On 8gb, mut paljon siitä on sitten todellisuudessa käytössä?
Ap
En ottaisi, vaikka saisi ilmaiseksi. Maailman huonoin puhelin.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:56"]En ottaisi, vaikka saisi ilmaiseksi. Maailman huonoin puhelin.
[/quote]
Miksi? Itse olen kuullut melkeinpä vaan hyvää iphonesta, mietin vaan onko tuo 4s paljon parempi kuin 4.
Ap
En ottaisi. Juuri vaihdoin vuoden vanhan neloseni 5s:ään, kun ei vain enää toiminut kunnolla. ios7 oli siihen ihan liian raskas, päivitysten jälkeen ei jäänyt enää oikein säitytystilaa millekään isommille appseille ja valokuvia/videoita olisi pitänyt alkaa poistaa. Oli myös tajuttoman hisas, kun ios7 ei tosiaan pyörinyt enää kunnolla.
En siis suosittele. Nyt tähän vitoseen olen enemmän kuin tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:01"]En ottaisi. Juuri vaihdoin vuoden vanhan neloseni 5s:ään, kun ei vain enää toiminut kunnolla. ios7 oli siihen ihan liian raskas, päivitysten jälkeen ei jäänyt enää oikein säitytystilaa millekään isommille appseille ja valokuvia/videoita olisi pitänyt alkaa poistaa. Oli myös tajuttoman hisas, kun ios7 ei tosiaan pyörinyt enää kunnolla.
En siis suosittele. Nyt tähän vitoseen olen enemmän kuin tyytyväinen.
[/quote]
Höh, onko tosiaan näin? :( ehkä sitten se unohdan koko homman...
Voi olla akku jo aika kulunut ja sen vaihto maksaa yli 100e.
En ostais. Toi on auttamatta VANHA. Ei todellakaan ole satasena arvoinen.
Joo... jos esim säilytystila ja näytön koko riittää itselle. Ihan hyvä puhelin on.