Mitä haluaisit saada 50-v lahjaksi?
Millainen elämyslahja olisi kiva tai mitä kivaa yhteistä tekemistä haluaisit saada lahjaksi ystävältäsi? Tavaralahjaa en ajatellut ostaa, koska toisella on erittäin vaativa maku ja julmetusti tavaraa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Pyysin etukäteen, ettei kukaan ostaisi minulle mitään 50-vuotislahjaksi. En halunnut myöskään juhlia, vaikka suku hieman painostikin. Sitten tuli korona, eikä asiaa edes tarvinnut miettiä.
Siskoni osti minulle kuitenkin shampanjapullon, joka oli mielestäni kiva lahja. Tällä iällä on jo rahaa ostaa itsekin niitä elämyksiä, joita haluaa. Toisten on hankala niitä mieltymyksiä arvailla. Minulle joku hieronta-, kylpylä- tai kosmetologi-lahjakortti olisi mennyt ihan hukkaan.
Työkaverini tunsivat minut hyvin, kun ostivat lahjakortin kirjakauppaan. Ostan kirjoja jatkuvasti, joten se oli kyllä ihan nappivalinta!
Vaikka meillä on verovaroin kustannettu kirjastoverkosto?
Elitismi.
Vierailija kirjoitti:
Hamppuharjasuokin. En saanut.
Ostin vuoden kuluttua kaksi shettistä ajoponeiksi.
Apua!
En ymmärtänyt tuosta kirjoituksesta kuin keskimmäisen virkkeen..
Vierailija kirjoitti:
Elämyslahja on säälittävintä ikinä; tekemällä tehty jännäkokemus? Kiitos mutta ei! Viisikymppisenä voisin haluta hiljaisuuden retriitin Valamoon, tai ihan vaan johonkin jossa saa olla varmasti rauhassa, ilman keinotekoisia ”elämyksiä”.
Pösilö.
Tuohan juuri on elämyslahja. Hiljaisuuden retriitti.
Sano että kommenttisi on vitsi, sillä muutoin olet niin tyhmä, että tunnen syvää myötähäpeää puolestasi.
Taikasieniretki kyllä kiinnostaa. Ainoa järkevä kommentti ketjussa. Muut ovat kuvottavia stereotypioita ihmisen irvikuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämyslahja on säälittävintä ikinä; tekemällä tehty jännäkokemus? Kiitos mutta ei! Viisikymppisenä voisin haluta hiljaisuuden retriitin Valamoon, tai ihan vaan johonkin jossa saa olla varmasti rauhassa, ilman keinotekoisia ”elämyksiä”.
Pösilö.
Tuohan juuri on elämyslahja. Hiljaisuuden retriitti.
Sano että kommenttisi on vitsi, sillä muutoin olet niin tyhmä, että tunnen syvää myötähäpeää puolestasi.
Ime elintä saasta.
Vierailija kirjoitti:
Museokortti
Vaikka olet itse reliikki?
Pimppaa olisi kiva saada monen vuoden tauon jälkeen. :(
Haluan järjestetyn eutanasian Sveitsiin. Viisikymppisenä on jo mennyttä kalua.
Haluaisin perinteisen ”kupupöytäkellon”. Siinä saisi sitten kellon ja ruusupuskien vieressä huivi päässä ja pyhäkolttu päällä istuessa kivan perinteisen 50-vuotiskuvankin.
Minä en halua syntymäpäivälahjoja, koska mua ahdistaa kaikenlainen huomion keskipisteenä olo. Juu, tätä ei kysytty mutta mulle tulee oikeesti tosi hermostunut olo tuollaisesta.
Ehkä yhteinen aika ilman mitään suurta numeroa olisi sellainen jota arvostan. Eikä mitään humble bragia, vaan se olisi oikeasti mieluinen juttu, koska olen ylläkuvatusta erakkoudesta huolimatta aika yksinäinen. Mennään yhdessä syömään tai vaikka käydään jollain päivävaelluksella ystävän kanssa, se olisi oikeasti ihanaa. <3
Vierailija kirjoitti:
First world problems kultalusikkaperseiltä kun Afganistanissa lakoaa jengiä. Tyypillistä minäminäminä-meninkiä hyvinvöintiyhteiskunnankermaoerse_huo_rilla. Karmaa, saastat, karmaa!
Saat varmasti hoitoa tuohon jos haluat. Me muut mietimme monia asioita, koska pystymme. Kun ei ole pakkomielteitä, voi funtsia näitä ns. turhuuksiakin välillä ilokseen.
Parane pian.
Vierailija kirjoitti:
Pimppaa olisi kiva saada monen vuoden tauon jälkeen. :(
Tule hakemaan. Pidetään viisikymppiset kummallekin.
Melontaretken. yöpymisen lasi-iglussa missä vaan, kokkikurssin jossain erikoisemmassa paikassa, taideleirivkl.
Itse sain mm Julia&Juliet elokuvan ja keittokirjan mihin se perustuu, lahjakortin puutarhamyymälään, day-spa 4h hoidon lapsilta, vkl matkan mieheltäni, akvarellimaalausvälineet yms ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli viisikymppiset ensi keväänä. Mä haluaisin sitä kaikkea karkuun - en ikääntymistä, vaan härdelliä, jonka synttärit tuo tullessaan. Vanhemmat ja sisarukset aloitti hössöttämisen jo, kun tuli 49v mittariin. Olisi pitkästä aikaa syy juhlia!
Töissä en ole edes kertonut tarkkaa ikääni ja synttäreitäni. Eihän ne vaan saa mistään sitä tietää, ellen itse kerro? Siellä nimittäin on tapana hillua kuin ellun kanat, kun joku täyttää pyöreitä. Pidetään kekkereitä ja illallisia, puheita ja skumppaa. Ei kiitos.
Eli haluan 50 vuotis lahjaksi normaaliutta. En missään tapauksessa halua olla mikään keskipiste ja hulinan kohde.
Kuka pakottaa juhlimaan sukulaisten kans? Sanot ettet juhli ja sillä selvä. Itse täytin vasta, juhlin minun perheeni kanssa, lapset ja puoliso.
Vuosi vapaata työelämästä ois 25-vuoden jälkeen aikas kiva synttärilahja. Vaan ei vuorotteluvapaamahdollisuutta puolison sairauden vuoksi niin ehkä sitten ne taikasienet, eutanasia tai edes pano.
Kuulovaurion, niin etten kuulisi naapurin lasten kirkumista (siis oikeasti, sellaista kimeää kirkumista niin kuin nyt vähintään muurahaispesään olisi haudattu) pihalla.
Taisi tulla pari onnittelukorttia, ellen väärin muista. Virkaehtosopimuksessa sallitun vapaapäivän pidin.
Kukkia, Shampanjan, lahjakortin hyvään ravintolaan, hotelliyön viiden tähden hotellissa.
N53
Pyysin etukäteen, ettei kukaan ostaisi minulle mitään 50-vuotislahjaksi. En halunnut myöskään juhlia, vaikka suku hieman painostikin. Sitten tuli korona, eikä asiaa edes tarvinnut miettiä.
Siskoni osti minulle kuitenkin shampanjapullon, joka oli mielestäni kiva lahja. Tällä iällä on jo rahaa ostaa itsekin niitä elämyksiä, joita haluaa. Toisten on hankala niitä mieltymyksiä arvailla. Minulle joku hieronta-, kylpylä- tai kosmetologi-lahjakortti olisi mennyt ihan hukkaan.
Työkaverini tunsivat minut hyvin, kun ostivat lahjakortin kirjakauppaan. Ostan kirjoja jatkuvasti, joten se oli kyllä ihan nappivalinta!