Onko kärsiminen tai kuolema ainoat vaihtoehdot
Mä en jaksa tätä rahattomuutta..vaikka joskus päätyisin työelämään velkaa niin paljon ettei se edes maksettaessa lyhenis.. mitä järkeä tässä kaikessa on? En jaksa tätä rahattomuutta
Kommentit (53)
Olen sitä mieltä että ei tässä ole mtn järkeä ihmiset saattavat jatkaa elämänsä tuhoamista juuri siksi koska toivoa paremmasta ei ole. Mulla ei oo mtn syytä lopettaa rikoksia koska mulla ei ole tietä tästä ulos
Mutta kato kun halutaan vain rangaista .. kyllä kato kun työtön on niin kuvottava. Oikeesti mulle riittää!!???
Espanjassa kerran lomaillessa huomasin kaupan kylmähyllyssä siankärsän. En ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa kerran lomaillessa huomasin kaupan kylmähyllyssä siankärsän. En ostanut.
Miten se liittyy tähän
Entä jos otat pikavippiä ja lähdet pienelle hermo- ja virkistyslomalle toiselle paikkakunnalle?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos otat pikavippiä ja lähdet pienelle hermo- ja virkistyslomalle toiselle paikkakunnalle?
Miten mä otan luottotiedottamana mtn vippiä ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä pikavippiä saa ihan vaan, kun ottaa. Eikös ne mainoksissa tyrkytä kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä pikavippiä saa ihan vaan, kun ottaa. Eikös ne mainoksissa tyrkytä kaikille?
No ei sitä enää luottotiedottamana saa.. ja en mä mihinkään lomalle menis vaan nyt ruokakauppaan ja tilaisin muutamat rintsikat kokeiluun , ei oo pitkään aikaan ollu yhtäkään kun kaikki liian kalliita, ostaisin teepaitoja , ja parit housut.. uusia sukkia..
Mutta turha haikailla mtn . Toivotonta paskaa vaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä enää luottotiedottamana saa.. ja en mä mihinkään lomalle menis vaan nyt ruokakauppaan ja tilaisin muutamat rintsikat kokeiluun , ei oo pitkään aikaan ollu yhtäkään kun kaikki liian kalliita, ostaisin teepaitoja , ja parit housut.. uusia sukkia..
Katso Yle Areenasta Raha-Suomi-ohjelman eka jakso. Siinä Wahlroosit ja muut kertoo miten tullaan rikkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso Yle Areenasta Raha-Suomi-ohjelman eka jakso. Siinä Wahlroosit ja muut kertoo miten tullaan rikkaaksi.
Luuletko että joku Björn on aloittanut nollasta😂😂
Ei mulla ole vaihtoehtoja.. muuta kuin miettiä miten tää kurjuus lopullisesti loppuis ..
Jos helpottaa niin jokainen meistä kuollut muutaman vuosikymmen päästä,tai vuoden.
Tämä päivä on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Jos helpottaa niin jokainen meistä kuollut muutaman vuosikymmen päästä,tai vuoden.
Tämä päivä on tärkein.
Ei helpota. En vaan halua elää niukalla rahalla. En halua elää sillä tavalla etten saa mitään
Kun nään ihmisiä jotka on tuolla risoissa vaatteissa.. mulle tulee todella kuvottava olo. Sellanen että mä en ikinä pystyisi.
Kun ei ole tuota ulkonäköäkään.. jos ikinä jonkun sais niin rangaistais vielä rumalla ukolla. Että se siitä
Hei nyt oikeesti.. Lähde vaikka Lappiin kausityöntekijäksi. Kaipaat pientä säpinää ja seikkailua.
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt oikeesti.. Lähde vaikka Lappiin kausityöntekijäksi. Kaipaat pientä säpinää ja seikkailua.
No kun mulla ei ole mahdollisuutta maksaa kahta kämppää eikä mun taustalla kannata tästä kämpästä luopua.. en sais enää vuokra asuntoa sen kauden jälkeen. Enkä pidä talvesta
On muitakin kuin sä. Jotka haluavat muutosta maapallolle, parempaan. Ja osa jo keskustelee siitä netissä ja tiedostaa enemmän. Se ei tapahdu politiikassa. Herääminen tapahtuu sen ulkopuolella ja paljonko ihmiset antavat leikkaamisen ja huonon jatkua, myös ulosottojen. Somessa voisi keskustella ja alkaa luoda inhimillistä jo. Tämä rahasysteemi on susi.