Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kärsiminen tai kuolema ainoat vaihtoehdot

Vierailija
13.04.2025 |

Mä en jaksa tätä rahattomuutta..vaikka joskus päätyisin työelämään velkaa niin paljon ettei se edes maksettaessa lyhenis.. mitä järkeä tässä kaikessa on? En jaksa tätä rahattomuutta 

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin kuin sä. Jotka haluavat muutosta maapallolle, parempaan. Ja osa jo keskustelee siitä netissä ja tiedostaa enemmän. Se ei tapahdu politiikassa. Herääminen tapahtuu sen ulkopuolella ja paljonko ihmiset antavat leikkaamisen ja huonon jatkua, myös ulosottojen. Somessa voisi keskustella ja alkaa luoda inhimillistä jo. Tämä rahasysteemi on susi.

Vierailija
2/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että ei tässä ole mtn järkeä ihmiset saattavat jatkaa elämänsä tuhoamista juuri siksi koska toivoa paremmasta ei ole. Mulla ei oo mtn syytä lopettaa rikoksia koska mulla ei ole tietä tästä ulos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kato kun halutaan vain rangaista .. kyllä kato kun työtön on niin kuvottava. Oikeesti mulle riittää!!???

Vierailija
4/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa kerran lomaillessa huomasin kaupan kylmähyllyssä siankärsän. En ostanut.

Vierailija
5/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjassa kerran lomaillessa huomasin kaupan kylmähyllyssä siankärsän. En ostanut.

Miten se liittyy tähän 

Vierailija
6/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos otat pikavippiä ja lähdet pienelle hermo- ja virkistyslomalle toiselle paikkakunnalle?

Vierailija
7/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos otat pikavippiä ja lähdet pienelle hermo- ja virkistyslomalle toiselle paikkakunnalle?

Miten mä otan luottotiedottamana mtn vippiä .. 

Vierailija
8/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä pikavippiä saa ihan vaan, kun ottaa. Eikös ne mainoksissa tyrkytä kaikille?

Vierailija
9/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä pikavippiä saa ihan vaan, kun ottaa. Eikös ne mainoksissa tyrkytä kaikille?

No ei sitä enää luottotiedottamana saa.. ja en mä mihinkään lomalle menis vaan nyt ruokakauppaan ja tilaisin muutamat rintsikat kokeiluun , ei oo pitkään aikaan ollu yhtäkään kun kaikki liian kalliita, ostaisin teepaitoja , ja parit housut.. uusia sukkia.. 

Vierailija
10/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta turha haikailla mtn . Toivotonta paskaa vaan.. 

Vierailija
11/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä enää luottotiedottamana saa.. ja en mä mihinkään lomalle menis vaan nyt ruokakauppaan ja tilaisin muutamat rintsikat kokeiluun , ei oo pitkään aikaan ollu yhtäkään kun kaikki liian kalliita, ostaisin teepaitoja , ja parit housut.. uusia sukkia.. 

Katso Yle Areenasta Raha-Suomi-ohjelman eka jakso. Siinä Wahlroosit ja muut kertoo miten tullaan rikkaaksi.

Vierailija
12/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso Yle Areenasta Raha-Suomi-ohjelman eka jakso. Siinä Wahlroosit ja muut kertoo miten tullaan rikkaaksi.

Luuletko että joku Björn on aloittanut nollasta😂😂

Vierailija
13/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole vaihtoehtoja.. muuta kuin miettiä miten tää kurjuus lopullisesti loppuis .. 

Vierailija
14/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos helpottaa niin jokainen meistä kuollut muutaman vuosikymmen päästä,tai vuoden.

Tämä päivä on tärkein.

Vierailija
15/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos helpottaa niin jokainen meistä kuollut muutaman vuosikymmen päästä,tai vuoden.

Tämä päivä on tärkein.

Ei helpota. En vaan halua elää niukalla rahalla. En halua elää sillä tavalla etten saa mitään

Vierailija
16/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nään ihmisiä jotka on tuolla risoissa vaatteissa.. mulle tulee todella kuvottava olo. Sellanen että mä en ikinä pystyisi. 

Vierailija
17/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole tuota ulkonäköäkään.. jos ikinä jonkun sais niin rangaistais vielä rumalla ukolla. Että se siitä

Vierailija
18/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt oikeesti.. Lähde vaikka Lappiin kausityöntekijäksi. Kaipaat pientä säpinää ja seikkailua. 

Vierailija
19/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velka on maksettava, tiedätkö?

Vierailija
20/53 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt oikeesti.. Lähde vaikka Lappiin kausityöntekijäksi. Kaipaat pientä säpinää ja seikkailua. 

No kun mulla ei ole mahdollisuutta maksaa kahta kämppää eikä mun taustalla kannata tästä kämpästä luopua.. en sais enää vuokra asuntoa sen kauden jälkeen. Enkä pidä talvesta