Miten voi 5-luokkalaiselle pojalle olla
vedenpitävä takki ja goretexnilkkurit kuin punainen vaate härälle? Hirveä taistelu että sain pojan lähtemään ne tänään päällä kouluun kun on sadepäivä tiedossa.
Kommentit (8)
hupparin ja verkkatakin sekä lenkkarit
No ei ne tajua säätilan muutoksia. Sama kaava pyörii päässä, miten on ennen puettu.
Osta hienompi vedenpitävä takki ja hienommat vedenpitävät kengät.
Meillä kans. Poika lähti sitten collegehousuissa ja tuulitakissa. Pitkät kalsarit pakotin kyllä alle laittamaan. En jaksa enää 11 vuotiaan kanssa joka päivä vaatetuksesta tapella. Tunteepa itse sen nahoissaan kun viima alkaa reisissä paleltamaan.
En minä edes kolmosluokkalaiselle pojalle pakota vaatteita. Kerroin aamulla, että joo, on viileämpi keli, kannattaisko laittaa vähän enemmän vaatetta.
Olis kuulemma käsineet olleet tarpeen pyöräillessä.
Kuudesluokkalainen lähti trikoohousuissa ja ilman pipoa. Huomiseksi kaiveli ne jo esille. Oli kuulemma tullut pitkillä välitunneilla kylmä ;)
Siperia opettaa.
Koska pitää olla niiiin muodikas ja istua samaan muotiin muiden kanssa. Viime talvena pahimpien pakkasten aikaan 50% koulukavereistani tuli kesäkengissä kouluun (converset, vansit yms. tennarit.) Ja valitti kun on kyyyyylmäää. Osa oli sentään tunkenut villasukat niihin, mutta silti. Huh huh. Olen sentään amk:ssa ja ikää luokkalaisilla yli 20-vuotta.
Mitä se olisi halunnut laittaa? Collegehupparin ja tennarit?