Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lahjaksi 60-vuotiaalle äidilleni?

Vierailija
22.09.2014 |

Mitä ihmettä keksisin lahjaksi hänelle? Lahja pitää lähettää postitse, joten mitään kovin isoa se ei voi olla. En vaan keksi mitään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti.

Vierailija
2/15 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:10"]

Lahjakortti.

[/quote] Mutta mihin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin äitini täyttää pian 60, neulon hänelle ison, kauniin pitsihuivin. Äitini arvostaa itse tehtyä eniten.

Vierailija
4/15 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/15 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti vaikka johonkin luksus-kasvohoitoon, jalkahoitoon, viiden kerran hierontakortti tms.

Vierailija
6/15 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ideoita? Mitä te olette ostaneet äideillenne?

Vierailija
7/15 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinun äitisi pitää, mitä harrastaa yms? Ei ihmisen ikä paljon kerro mielenkiinnon kohteista. 

Vierailija
8/15 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole harrastuksia erilaisten jumppien lisäksi. Ne eivät kuitenkaan ole hänelle mitään sen suurempia intohimon kohteita. Siksi tämä kai onkin niin hankalaa. En osaa sanoa, mistä hän pitäisi.

ap

Vierailija
9/15 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:41"]

Lahjakortti vaikka johonkin luksus-kasvohoitoon, jalkahoitoon, viiden kerran hierontakortti tms.

[/quote]

Vain, jos äitisi yleensäkin käyttää tällaisia palveluja. Itse olen 60 ja jäisi käyttämättä kasvo- ja jalkahoidot ja hieromot! Mieti, mistä äitisi itse tykkäisi!

Vierailija
10/15 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:41"]

[/quote]

Vain, jos äitisi yleensäkin käyttää tällaisia palveluja. Itse olen 60 ja jäisi käyttämättä kasvo- ja jalkahoidot ja hieromot! Mieti, mistä äitisi itse tykkäisi!

[/quote] Se tässä ongelma onkin, kun en tiedä mistä hän pitäisi. Hän on ujohko persoona, arka kokeilemaan uutta. Mistä sinä pitäisit?

ap

Vierailija
11/15 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin hieno hänen sävyisensä design-silkkihuivi, ehkä käsin maalattu. 

Laadukkaat tyynyliinat, joihin brodeerausliikkeessä brodeerattu jokin teksti, esim Kauniita unia! tai Rakkaudella! tai hänen nimensä ja päivämäärä.

Muistojen täyttämästä valokuvasta teetetty canvas-taulu, esim kokoa 20x30, kehyksillä tai ilman. Tai valokuvasuurennostaulu kehyksissä.

Hopeaa, esim paperiveitsi, jossa nimikaiverrus, kakkulapio tai atrain/lapio -setti kaiverruksin, tai salaattiottimet kaiverruksin. Tai jokin erikoisempi, esim hieno, romanttinen sokerilusikka, tai leivospihdit.

Koru! Kultainen riipus, ketju, rintaneula, Camee. Lahjakortti äidin paikkakunnan kultaliikkeeseen.

Lahjakortti kännykkäkauppaan, jos äidillä vanha puhelin! Tablet-tietokoneelle tai kännykälle.

Vierailija
12/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaukana äiti asuu? Etkö voisi mennä vierailulle? Ottaa äitisi mukaan ja mennä yhdessä kahvilaan? Sellaisesta kyllä jokainen äiti pitää eniten, jos saa olla lapsiensa kanssa (erityisesti jos asutaan kaukana toisistaan). 
Jos matkustaminen ei kuitenkaan ole mahdollista, niin suosittelisin lahjakorttia elämykseen. Jos kauneushoitolat ole hänen juttu, niin illalliselle pimeään (http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/illallinen-pimeassa-tampere), fengshui pikasiivous (http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/fengshui-siivous-lahja) tai viinikurssi (http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/viinikurssi-viini-ja-ruoka).

Aikakausilehden tilaus on myös aina hyvä vaihtoehto, jos lukea tykkää.

Vierailija
13/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kaulaliinan muotoisen ja hänelle sopivan värisen, sävyisen ja tyylisen silkkisen kaulahuivin. Hän on pyytänyt monta huivia lisää. Jos äidilläsi ei ole vielä tätä ylellistä tuotetta, niin se varmasti ilahduttaisi häntäkin. Silittää ihoa ihanasti, on lämmin, mutta ei kuuma.

Vierailija
14/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti hienoon ravintolaan. Kaikki tykkäävät hyvästä ruoasta ja palvelusta, mutta arjessa ei siihen raaski käyttää rahaa. Oma äitini piti myös kukkakaupan lahjakortista; silloin sai  hakea piristystä arkeen, eikä tule kerralla niin paljon kukkia.

Vierailija
15/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti Lidliin. Se on upea lahja jonka kaikki arvostavat. Saatpahan ainakin vastinetta rahoillesi.