Lue keskustelun säännöt.
En ymmärrä tuota lapsivähennystä. Mitä se käytännössä tarkoittaa?
28.08.2014 |
Ja koskeeko se meitä ollenkaan kun mie tienaa 70000 vuodessa. Itselni ei ole tuloja ollenkaan.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käytännössä se tarkoittaa ihan älytöntä turhaa byrokratiaa. Ensin säästettiin lapsilisissä jotain 8 euroa per lapsi per kuukausi, sitten tämä säästö yritetään korvata byrokraattisella uudella verovähennyksellä. Paljon helpompi olisi ollut korjata säästö vaikka 5 euroon kuukaudessa per lapsi kuin rakentaa kokonaan uusi tukijärjestelmä. Hölmöläisten peiton jatkoa toisesta päästä.
Sitä että taas lapsiperheitä hyysätään lisää.