Taisi anoppi ihmetellä kun nukun sohvalla. t.ammattivalittaja
Olen jo vuosia nukkunut kun makkarissa on tosi ahdasta kun lapsi ja mies nukkuvat siellä. Ja seksielämämme voi loistavasti vaikka nukunkin olkkarin sohvalla.
Kommentit (14)
Hei mitä jos hankkisit sängyn sen sohvan tilalle? Olen todella onnellinen, että sinulla on LOISTAVA seksielämä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:14"]
Hei mitä jos hankkisit sängyn sen sohvan tilalle? Olen todella onnellinen, että sinulla on LOISTAVA seksielämä.
[/quote]
Jossain vaiheessa aion hankkia vuodesohvan tänne olkkariin ja useasti viikossa on seksiä mulle se erittäin tärkeä asia. Ja jos miehen kanssa nukutaan vierekkäin niin se johtaa aina yleensä seksiin ja kun lapsi samassa huoneessa niin siksi parempi myös nukkua näin.
Tosi hienoa. Aika harva ihminen voi kehuskella loistavalla seksielämällä, suurin osa taitaa olla jollain lailla tyytymätön. Mutta hienoa, että sulla on noin.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:22"]
Tosi hienoa. Aika harva ihminen voi kehuskella loistavalla seksielämällä, suurin osa taitaa olla jollain lailla tyytymätön. Mutta hienoa, että sulla on noin.
[/quote]
En edes olisi mieheni kanssa jos se puoli ei toimisi koska ex mieheni kanssa seksi ei toiminut lainkaan ja sain vuosia olla selibaatissa ja se kyllä riitti minulle sellaista en enää halua kokea.
Kertokaapa miksi aina alapeukutatte vastauksiani?
Tarinasi muuttuu joka kerta. Useimmilla kerroilla miehesi on työnarkomaani narsisti, joka ei välitä pätkääkään sinusta ja lapsestasi. Välillä on kuitenkin näitä aloituksia, joissa elämäsi on suorastaan unelmaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:44"]
Tarinasi muuttuu joka kerta. Useimmilla kerroilla miehesi on työnarkomaani narsisti, joka ei välitä pätkääkään sinusta ja lapsestasi. Välillä on kuitenkin näitä aloituksia, joissa elämäsi on suorastaan unelmaa.
[/quote]
Mun seksielämäni on ollut nykyisen mieheni kanssa aina hyvää. Mulle seksiasiat on tulleet vanhemmiten tosi tärkeiksi juurikin kun edellisessä suhteessa olin selibaatissa vuosia.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:35"]
[/quote]
Kuulostaa niin pimeältä kuviolta tuo että mies nukkuu lapsen kanssa makkarissa ja sinä olkkarissa. Miksei se lapsi voi nukkua olohuoneessa?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:35"]
[/quote]
Kuulostaa niin pimeältä kuviolta tuo että mies nukkuu lapsen kanssa makkarissa ja sinä olkkarissa. Miksei se lapsi voi nukkua olohuoneessa?
[/quote]
Hän on halunnut nukkua omassa sängyssään makkarissa ja varmasti pian laitetaan meille vanhemmille vuodesohva olkkariin ja makkari jää lapselle.
Ai joku muukin on alkanut trollailemaan tällä ammattivalittajalla. Sehän onkin se hyvän provon merkki, että kaikki tunnistaa ja osaa kopioida. Nerokasta!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:56"]
Ai joku muukin on alkanut trollailemaan tällä ammattivalittajalla. Sehän onkin se hyvän provon merkki, että kaikki tunnistaa ja osaa kopioida. Nerokasta!
[/quote]
Minä olen kyllä ihan aito ja alkuperäinen ammattivalittaja. On minunkin elämässäni hyviä puolia.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:22"]
[/quote]minäkin olen onnellinen apn puolesta
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 08:57"]
Olen jo vuosia nukkunut kun makkarissa on tosi ahdasta kun lapsi ja mies nukkuvat siellä. Ja seksielämämme voi loistavasti vaikka nukunkin olkkarin sohvalla.
[/quote]en usko! ihmiset jotka kehuu ja ottaa tuon puheeksi, niillä on yleensä surkea seksielämä tai ei sitä ollenkaan
Hei tosi mielenkiintoista, kiitos kun kerroit. Kerro anopillekin niin sen ei tarvi ihmetellä.