Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

COS verkkokaupan toimimattomuus

Maggy12
24.08.2021 |

Raivostuttaa Cos: n toimimaton verkkokauppa. Nyt pidempään käynyt niin, että,useista tuotteista herjaa että ei ole saatavilla vaikka on verkkokaupassa tarjolla. Kun klikkaat tuotteen koriin se ei mene sinne vaan herjaa tyhjää ostoskoria. Ja olen kymmeniä ja kymmeniä kertoja yrittänyt. Useillakin tuotteilla. Joitakin voi ostaa mutta jotkut ovat vaan " houkutuslintuina" eivätkä todellisuudessa edes ilmeisesti ostettavissakaan.
Olen soittanut liikkeeseen useita kertoja.Eivät kuulemma voi tehdä asialle mitään. Ei edes tiennyt mikä liikkeen kotimaa on ???? Hämärää hommaa.
Eräässä tuotteessa herjaa kokoajan että tuote ei ole verkkokaupassa ostettavissa vaikka Online Exklusive only. Kuitenkin koot hupenevat kokoajan eli jossain näitä voi ostaa mutta ei täällä. Tähänkään en ole saanut vastausta miten voi olla mahdollista.
Asiakaspalveluun postia laitettuani joudun 5-6viestiä heille selittämään kun eivät itsekään tunne omia sivujaan eivätkä viitsi mennä kokeilemaan ja katsomaan.
Olen rakastanut Cos: n vaatteita mutta ostaminen tehty aivan mahdottomaksi. Kun en apua mistään heiltä saa olen lopettanut kokonaan asiakkuuteni täällä. On niin paskamaista kun löytää kivan tuotteen jota ei pysty ostamaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyin tekemään ostokesen verkkokaupassa, mutta tuotetta ei koskaan tullut ja katevaraus peruuntui (luottokortti).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi