Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussipysäkillä aina samaan aikaan yhden miehen kanssa

Vierailija
24.08.2021 |

Ja saan kiinni tämän miehen aina katselemasta minua. Onkohan kiinnostunut, vai miksi vilkuilee?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, se kyttää sinua.

Vierailija
2/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pippurisumuttaa aina varmuuden vuoksi kaikki bussipysäkillä seisovat miehet niin oppivathan olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon aina, että tulisi juttelemaan rohkeasti. Pitäisiköhän minun tehdä aloite?

Ap

Vierailija
4/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomannut itsekin että kuljette aina samalla vuorolla ja miettii pää savuten kuuluuko sua kohteliaisuudesta tervehtiä vaiko jättää huomioimatta?

Vierailija
5/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen varmaan minä. Lähteekö bussisi klo 7.17? En katsele sinua, vaan että mikä niistä busseista on se mihin pitää hypätä ja mihin sinäkin aina hyppäät, kun minä olen sille ensin viittonut. Ilman minua se ajaisi ohi, kun sinä näpläät kännykkääsi. 

Vierailija
6/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa 😍

Vierailija
7/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää muualle homostelemaan, bussipysäkki ei ole oikea paikka.

Vierailija
8/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on siellä odottamassa bussia eikä mitään iskuyrityksiä tai naisen ahdistelua! 

Vierailija
9/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidot, piiskaat sekä panet sitä sträppärillä niin saat hänestä uskollisen orjakoiran ;-D

Vierailija
10/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on raiskaus, saat hyvät rahat kun ilmoitat tästä iltapäivälehtiin.

Vierailija
11/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää muualle homostelemaan, bussipysäkki ei ole oikea paikka.

Olen nainen...

Ap

Vierailija
12/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies on siellä odottamassa bussia eikä mitään iskuyrityksiä tai naisen ahdistelua! 

Niin, mietin vaan miksi aina jää kiinni minun katselustani :) Olisihan se aika romanttista, jos rakkaustarina alkaisi bussipysäkiltä.

Ap

Vierailija
13/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt hyvä ihminen aloite jonkinlainen. Muista että normaali mies ei osaa keskustella edes tuttujen naisten kanssa, puhumattakaan nyt vieraiden. Eli voi tulla jotain hölmöä mölinää vastaukseksi. Kannattaa siis pikkuhiljaa aloittaa sanomalla esim moi. Seuraavana päivänä sanoa taas moi, meillähän on sama bussivuoro.

Jos kyseessä olisi ns. pelimies olisi jo yrittänyt iskeä sinua. Eli kyseessä on normaali mies, johon kannattaa tutustua jos haluaa pitkäaikaisen järkevän suhteen.

Jos ukko pelästyy, niin sen huomaat siitä että hän menee aikaisemmalla bussilla huomenna.

Vierailija
14/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee nyt hyvä ihminen aloite jonkinlainen. Muista että normaali mies ei osaa keskustella edes tuttujen naisten kanssa, puhumattakaan nyt vieraiden. Eli voi tulla jotain hölmöä mölinää vastaukseksi. Kannattaa siis pikkuhiljaa aloittaa sanomalla esim moi. Seuraavana päivänä sanoa taas moi, meillähän on sama bussivuoro.

Jos kyseessä olisi ns. pelimies olisi jo yrittänyt iskeä sinua. Eli kyseessä on normaali mies, johon kannattaa tutustua jos haluaa pitkäaikaisen järkevän suhteen.

Jos ukko pelästyy, niin sen huomaat siitä että hän menee aikaisemmalla bussilla huomenna.

Kiitos, hyvä idea tuo, että jos vain aluksi moikkaisi ja katsoisi miten mies siihen reagoi.

Ap

Vierailija
15/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö afgaanilta?

Vierailija
16/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö afgaanilta?

Afgaanit on komeita.

Vierailija
17/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaaja? Kyttää ikkunasta, kun meet pysäkille.

Mee juttelee, vaikka niitä näitä ja höpönlöpöä.

Vierailija
18/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naitsen tulisi minuun suhtautua, t. Röllykkä

Vierailija
19/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä sitten olenko normaali mies, mutta viimeksi tutustuminen naiseen alkoi puolestani hölmöllä mölinällä, vaikka ainakin omasta näkökulmasta olin itse aloitteellinen. Hän kyllä viivytteli tolkuttoman kauan kirjaston ulko-ovella, joten saattoi hyvinkin odotella minua ohi kulkevaksi.

😎👍

Vierailija
20/21 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvä narsisti-mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä