Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko leveäsuinen nainen yleisesti ottaen miesten mielestä ns. "jokin juttu" tai hyvä asia?

Vierailija
24.08.2021 |

Enkä nyt tarkoita huulten kokoa, vaan vain pelkästään suun kokoa ja mittasuhteita.
Esimerkiksi sellainen leväsuinen nainen, isolla hymyllä kuten Cameron Diaz.

Äkkiseltään ajatellen en ainakaan itse mieltäsisi isoa suuta naiselliseksi piirteeksi, mutta miehet ajattlee niin eri tavalla ja he varmasti voisivat miettiä leveästä suusta olevan hyötyäkin ja sitä kautta pitää siitä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa persoonallinen on kasvonpiirteissä plussaa. Esim. suun ohella persoonallinen nenä. Tylsät symmetriset tavisnaamat eivät ole niin kiehtovia.

Vierailija
2/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vaikea arvata, minkä he kuvittelevat mahtuvan sellaiseen suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä suu on viehättävä jos on iso ja kaunis hymy.

Vierailija
4/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä...yksi mies jota tapailen on todennut minulla olevan pieni suu...aluksi ajattelin että piti sitä söpönä, mutta myöhemmin olen pannut merkille että onkin ehkä mieltynyt naisiin joilla leveä hymy ja suu, koska mainitsee nämä asiat usein positiivisessa asiayhteydessä.

Vierailija
5/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä...yksi mies jota tapailen on todennut minulla olevan pieni suu...aluksi ajattelin että piti sitä söpönä, mutta myöhemmin olen pannut merkille että onkin ehkä mieltynyt naisiin joilla leveä hymy ja suu, koska mainitsee nämä asiat usein positiivisessa asiayhteydessä.

Iloinen hymiö

Vierailija
7/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää naisten leveistä hymyilevistä suista ja iloisesta ilmeestä yleensäkin ottaen.

Vierailija
8/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään persoonallisuudesta minäkin, mutta on asiota jotka eivät ole silmääni kauniita. Liian iso suu, liian isot huulet, liian isot silmät, liian pieni pää, liian pieni nenä, leuan puuttuminen. Jostain syystä samat asiat toisinpäin eivät haittaa silmää, esim pieni suu, pienet huulet, pienet silmät, suurehko pää, suurehko nenä, ja selkeä leuka.

Vierailija
9/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Aikamoinen metrileka saa olla, jos ei ihan normisuuhun mahdu.

Vierailija
10/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä suu on ehdoton vaatimus.

Vierailija
11/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Aikamoinen metrileka saa olla, jos ei ihan normisuuhun mahdu.

Mutta tietyt piirteet saavat helposti (ainakin joidenkin) mielikuvituksen liikkeelle. Mulla on mies, joka vaikka telkkaria katsoessa töksäyttelee jatkuvasti kommentteja tyyliin "kyllä tuolla tekis vaikka mitä..." Olen sanonut varmaan miljoona kertaa, että lopettaisi sellaisen kommentoinnin, koska en jaksaisi enää kuunnella, mutta vaikuttaa siltä, kuin hän ei voisi itselleen mitään. Rasittavaa. Voisi edes yrittää olla mulle mieliksi ja pitää ne jutut omana tietonaan, mutta on vissiin liian vaikeaa.

Vierailija
12/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä suu pienin huulin on tulossa muotiin.

Vierailija
13/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä suu on yhtä epätoivottu ominaisuus useimpien miesten mielestä kuin leveä persus. 

Vierailija
14/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtainen suu on tietty paras

Vierailija
15/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveä suu on yhtä epätoivottu ominaisuus useimpien miesten mielestä kuin leveä persus. 

Eli on vai ei?

Vierailija
16/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä miehenä sanoa: mitä vittua?!

Vierailija
17/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää naisten leveistä hymyilevistä suista ja iloisesta ilmeestä yleensäkin ottaen.

Kyllähän kuka vain pitää iloisista ja hymyilevistä ihmisistä. En ymmärrä miesten pakkomiellettä siihen että naisen pitää aina olla iloinen ja hymyilevä ( mutta ei nauraa, se käy miehen luonnolle) Eihän kukaan ole aina iloinen ja hymyile. Naisen ainoat tunteet ei ole onni ja ilo. Kummallista että naisen pitäisi olla niinkuin muovinen nukke.

Oma miehenikin on ärtynyt ja hylkivä kun olen surullinen, vihainen, pettynyt jne. Hän ei kestä sitä. Huvittavaa on se että hän itse on hyvin negatiivinen ankeuttaja. Mutta hei naisen pitää olla iloinen, positiivinen ja hymyillä (ei nauraa, se käy miehen luonnolle).

Vierailija
18/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja mitä kukkua! Tämmöisiäkö naiset miettii päivät pitkät?

Vierailija
19/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää suunne kiinni suusta. Nämä jutut menee suusta suuhun, suupuheilla. 😄

Vierailija
20/30 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja mitä kukkua! Tämmöisiäkö naiset miettii päivät pitkät?

Ymmärräthän että aloittaja on yksi ihminen?

Miehen logiikka: miehet sitä, miehet tätä, ei saa yleistää. Yksi nainen= kaikki naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi