Oletko käynyt Lontoossa?
Kommentit (50)
Olen, vuonna 2008. Oli ilahduttavaa mennä sinne, kun oli syyskuun loppu ja täällä oli jo sateista ja pimeää, mutta Lontoo olikin lämmin ja aurinkoinen. Tykkäsin kovasti, tosin olin silloin vielä teini ja angsti oli päällä. Näin aikuisena reissusta saisi vielä paljon enemmän irti.
Olen kerran, vuosituhannen vaihteessa. Se oli juuri sellainen kuin kuvittelin. Vähän nukkavieru mutta ihan kiva. Vietimme pitkän viikonlopun siellä. Kävimme katsomassa nähtävyyksiä mitä ehdimme, istuimme jossain ikivanhassa pubissa ja shoppailimme. Voisin joskus mennä uudestaankin.
Monta kertaa. Ei lempipaikkojani.
Neljä vai viisi kertaa. Rakastan sitä kaupunkia!
Monta vuotta sitten. Sieltäkin on muistoja liittyen tämänhetkiseen yhteen juttuun. Voi niitä aikoja. Pitäisi varmaan joskus arvostaa, että sentään vauhdikastakin se elämä on joskus ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kerran 1970-luvulla, jolloin Lontoo vielä svengasi! Voi sitä reissua!
Viimeksi noin viisi vuotta sitten. Ei ole Lontoo enää entisensä, mutta niinpä en ole minäkään.Miten oli muuttunut? Tai siis mitkä oli suurimmat muutokset vanhaan nähden?
Muuttunut likaisemmaksi ja nuhjuisemmaksi.
Ja Helsinki on muuttunut, nykyisin täältä saa sellaista, mistä 1970-saattoi vain haaveilla.
Niin, ja itsekin tottakai olen muuttunut - ehkä kriittisemmäksi.
Minusta juuri toisinpäin. Asuin Hammersmithissä 25 vuotta sitten ja kun kävin siellä viimeksi pari vuotta sitten, oli kuin eri paikka: kaikki uutta ja hienoa. 90-luvulla oli tosiaan melko nuhjuista, mutta itse tykkäsin niistä puolalaisista deleistä yms. Paljon on mennyt varmasti rahaa uudistuksiin.
Mun lempparikaupunki koko maailmassa ♥ Olen käynyt useasti ja asunutkin Lontoossa monta vuotta.
Oon syöny Lontoon rakeita. Monesti.
En ole koska en ole käynyt Suomen ulkopuolella
Muutaman kerran. Pidän erittäin paljon, suuruudestaan huolimatta Cityn ulkopuolella ihanan kylämäinen.
Meille on osunut aina upeat ilmat, toukokuussa ja syyskuussa 25 asteen lämpö ja joulukuun alussa kuulas raikas ja aurinkoinen nollakeli