Miesten viestittely deittipalvelussa
Olen nyt viikon ollut deittisovelluksessa ja kyllä on surkeita nämä miesten yhteydenotot!
- Can i see your photos
- moi
- Moi
- Hei
- Moikka, olisko kiinnostusta tutustua lisääkin?
- Moikka
- Moi mites menee?
- Tarkastellaanko? Sähköpostilla gmail edeten?
- Mitäs kaunottarelle?
- "Pekka" Tampereelta moro!
- hei kaunotar
Nämä ovat todellisia aloituksia, mitä te miehet mietitte, kun näin aloitatte "keskustelun"? Onko niin vaikeaa kirjoittaa pari lausetta, jotka osoittaa, että olet tosimielellä liikenteessä ja olet ehkä jopa lukenut profiiliani muutenkin kuin katsonut kuvia?
N50
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun pitää heti leikkiä jotain prinsessaa joka pitää hurmata. Jos ei moi riitä aloitukseksi, en ole kiinnostunut enää naisesta.
Aika nopeaan tällä saa kartoitettua nämä passiiviset, jotka odottaa että mies on se aktiivinen toimija. Harvoin näiden kanssa se parisuhde on tasa-arvoinen.
Minä kirjoitan vain naisille, joilla on pitkä ja selkeä kuvaus itsestään. Normaalin itseni esittelyn lisäksi kiinnitän huomiota muutamaan juttuun naisen profiilissa. Kysyn lisää niistä muutamasta asiasta. Koitan saada mukaan myös yhden hauskan virkkeen. Naisen kuvalla ei ole tässä vaiheessa merkitystä. Kirjoitan yhtä hyvin kuvattomille, jos teksti on kiinnostava. En ehdota tässä vaiheessa yhtään mitään, paitsi pyydän vastaamaan. Kirjoitan vain yhdelle kerrallaan. M60.
Lisäksi minulle on tullut papljon yhteydenottoa tosi kaukaa! Tyyliin yli kahden tunnin matkan päästä ja ihan toiselta puolen Suomea. En ymmärrä miten parisuhde tuollaisessa tilanteessa onnistuisi.
N50
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitan vain naisille, joilla on pitkä ja selkeä kuvaus itsestään. Normaalin itseni esittelyn lisäksi kiinnitän huomiota muutamaan juttuun naisen profiilissa. Kysyn lisää niistä muutamasta asiasta. Koitan saada mukaan myös yhden hauskan virkkeen. Naisen kuvalla ei ole tässä vaiheessa merkitystä. Kirjoitan yhtä hyvin kuvattomille, jos teksti on kiinnostava. En ehdota tässä vaiheessa yhtään mitään, paitsi pyydän vastaamaan. Kirjoitan vain yhdelle kerrallaan. M60.
Tuo kuulosti todella hyvältä, missä deittipalveluissa tällaisia miehiä löytyy?
N50
Olet yli-ikäinen niin miehet eivät viitsi vaivautua enempään..
Kuten sanottu, hyvät menee nopeasti. Koitat sen helmen löytää ja jätät nämä moikkailijat omaan arvoonsa. Ne pyörii eri alustoilla vuosia ja välillä kirjoittaa vauvapalstalle, miksi naiset ei kiinnostu tavallisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna esimerkkejä omista yhteydenotoistasi niin voimme ottaa opiksi.
Olen jo aiemmin todennut, että omat yhteydenotot ei johda mihinkään hyvään. Kun nainen ottaa yhteyttä, niin ne luulevat naista epätoivoiseksi ja että voi kohdella miten vain.
N50
Eli toisinsanottuna niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat miehet häviävät deittialustoilta nopeasti. Jäljelle jäävät sitten nämä moi-miehet.
Markkinat on miesten.
Varmasti "parhaat miehet" häviävät nopeasti, mutta "parhaat naiset" vielä paljon nopeammin.
Esim. Tinderissä on jokaista naista kohden 2 miestä, joten kyllä se markkina on objektiivisesti katsoen täysin naisten.
Jos oikeasti molempia kiinnostaa, siihen riittää ihan pelkkä ”Moi, miten menee?” tai jopa pelkkä tervehtiminen, jotta keskustelu lähtee siitä rullamaan. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi minulle on tullut papljon yhteydenottoa tosi kaukaa! Tyyliin yli kahden tunnin matkan päästä ja ihan toiselta puolen Suomea. En ymmärrä miten parisuhde tuollaisessa tilanteessa onnistuisi.
N50
Ei kaikki haekkaan parisuhdetta vaan tapailevat ihan ajankuluksi. Varatut yleensä hakee sitä seuraan vähän kauempaa kuin kotinurkilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun pitää heti leikkiä jotain prinsessaa joka pitää hurmata. Jos ei moi riitä aloitukseksi, en ole kiinnostunut enää naisesta.
Aika nopeaan tällä saa kartoitettua nämä passiiviset, jotka odottaa että mies on se aktiivinen toimija. Harvoin näiden kanssa se parisuhde on tasa-arvoinen.
Noista aika nopeasti paljastuu, että mies on passiivinen toimija ja haluaa naisen puhuvan itsekseen. Jäävät jankkaamaan samaa juttua kun eivät osaa viedä keskustelua eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulosti todella hyvältä, missä deittipalveluissa tällaisia miehiä löytyy?
N50
Kiva kuulla. Minä olen Happypancakessa. Se on monella tapaa tehokas. Kuvan voi pitää esillä tai näyttää vain halutuille. Lisäksli näkee koko ajan keitä on paikalla, mikä mahdollistaa myös reaaliaikaisen juttelen, mikä on hyvä. Jos kirjoittaa kunnolla ja kohteliaasti, niin tapaamisellekin on hyvä pohja. M60.
Mä en naisena ymmärrä, mikä ongelma on aloituksissa "Moikka, olisko kiinnostusta tutustua lisääkin?" ja "Moi miten menee", olettaen, että et ole haalinut matcheja todella paljon ja silloin "mitä kuuluu" kokee inflaation. Itse taas en haali matcheja, joten en ehdi kyllästymään "mitä kuuluu" -aloituksiin. Strategia tämäkin.
Ikimuistoisin aloitusviesti mieheltä on ollut pitkä kuvaus, jossa mies luettelee paikat joissa on paikanpäällä käynyt katsomassa Formuloita.
Vierailija kirjoitti:
Paras tähän mennessä:
"Haluatko keskustella?"
Ehkä tässä kyse siitä, että yrittää kysyä, kiinnostaako jutella ja milloin se onnistuis parhaiten. Ekana lauseena toki aika tökerö.
Laittaisin tähän listan naisten lähettämistä aloitusviesteistä, mutta naiset eivät aloita keskusteluja.
Itse kun Tinderiä käytin, eka viesti oli aina naisen bioon tai johonkin kuvaan liittyvä.
Kyllä mulle moi riittää alkuun, jos siellä takana on se kaikista kiinnostavin profiili. Ja juttu lähtee siitä hyvin luistamaan, eikä tyssää pariin viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna esimerkkejä omista yhteydenotoistasi niin voimme ottaa opiksi.
Olen jo aiemmin todennut, että omat yhteydenotot ei johda mihinkään hyvään. Kun nainen ottaa yhteyttä, niin ne luulevat naista epätoivoiseksi ja että voi kohdella miten vain.
N50
Arvasin🤣
Paras tähän mennessä:
"Haluatko keskustella?"