Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko reikä hampaassa miten?

Vierailija
21.09.2014 |

Kun syön ei tunnu mitään, mut tiettyjen ruoka aineiden jälkeen, kun on syönyt tuntuu kipua. Eli vähä ruokailun jälkeen. Oireileeko reikä näin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä tai kuuma reagoi, vihloo...

Vierailija
2/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:57"]Kylmä tai kuuma reagoi, vihloo...
[/quote]Kylmä ei vihlo. Mut makeat ja monet muut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla tuntui lakritsi! Ei juuri muuta särkyä ollut. Kannattaa mennä hampilääkäriin..

Vierailija
4/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä välttämättä ole mitään reikiä jos noin oireilee. Voi olla muuten vaan vihlovat hampaat. Itse kävin hammaaslääkärissä kun makea vihloi, mutta ei ollut reikiä ja neuvottiin vaan käyttämään vihloville hampaille tarkoitettua hammastahnaa. Mutta toki siis kannattaa käydä tarkistuttamassa jos on jo aikaa edellisestä tarkastuksesta ja hampaat jotenkin oireilee.

Vierailija
5/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan päivystykseen huomen ajan, jännittää. Kural. Millanen lekuri sattuu.

Vierailija
6/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:03"]Ei kyllä välttämättä ole mitään reikiä jos noin oireilee. Voi olla muuten vaan vihlovat hampaat. Itse kävin hammaaslääkärissä kun makea vihloi, mutta ei ollut reikiä ja neuvottiin vaan käyttämään vihloville hampaille tarkoitettua hammastahnaa. Mutta toki siis kannattaa käydä tarkistuttamassa jos on jo aikaa edellisestä tarkastuksesta ja hampaat jotenkin oireilee.
[/quote]Siis välillä särkee.