Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menkat ja yo-kirjotukset!

Vierailija
21.09.2014 |

Toivon asiallista vastausta, aikaisemmissa ketjuista ei löytynyt mtn vakavaa keskustelua.

Eli mulla on kuparikierukan johdosta TODELLA runsaat kuukautiset ( supertamponi ja yöside kestää max 1,5h runsaana päivänä) ONGELMANI on nyt seuraavanlainen:

HUOMENNA on yo-koe, ja tänään vuotaa sen verran, että aikaisemman kokemuksen perusteella tiedän että se runsas päivä sattuu juuri huomiselle.

Saliinhan ei saa viedä mtn ja vessassakin valot ovat pimeänä. ELI voi hel*****I pitääkö mun mennä oikeesti nyt avautumaan tästä asiasta rehtorille, koska se vessa on ku verilöylyn jäljiltä jos käyn siellä pimeessä vaihtaa sitä tampoonia ja vielä tunnin välein.

OIkeesti, todella kiusallista. huoh. muutenkin muu jengi luulee  että mulla on joku ripuli ku käyn niin usein.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

burana ennen kuukautisia vähentää vuotoa. Kannattaa laittaa tamponin lisäksi esim always yöside ja always maxi niin että siteestä tulee yhteensä tosi pitkä. Joskus joku jossain mainitsi että laittaa tamponin vielä poikittain alas, ei siis sisään enempää kuin yhtä. Ota vaikka joku tyynykin mukaan minkä päällä istut ja sitten vaan käy vessassa vaikka puolen tunnin välein, voit sanoa vaikka myöhemmin että jalkasi puutuvat kokoajan kun on alaselkä niin jumissa kirjoituksista että oli pakko päästä liikkumaan.

Vierailija
22/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö Buranaa kuurina ennen kokeen alkua ja aikana, se hillitsee vuotoa. Minä varmaan pelaisin varman päälle ja laittaisin varmuuden vuoksi vaipan, niin ei tarvitsisi stressata vuotoa vaan voisi keskittyä kokeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta nyt tähän hetkeen, mutta jatkossa kannattaa kokeilla helokkiöljyn syöntiä, se vaikuttaa prostaglandiinisynteesiin (kuten Buranakin) ja koko kierron napsittuna tekee menkkojen odottelusta ja itse menkoista huomattavasti ihmisystävällisemmät. Ei yhtä paljon etukäteisturvotuksia sun muita, ei yhtä paljoa kipua, eikä supistelua ja verenvuotoa, ei kipua rinnoissa. Ei toki auta kaikille, mutta joillekin, myös itselleni siitä on apua. Kokeilu ei kuitenkaan maksa paljoa, eikä ole ainakaan haitallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän