Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tokmanni klubi!? Miksi oi miksi

Vierailija
24.08.2021 |

Aiemmin on ollut kiva kun ei ole tarvinnut erikseen katsoa mitkä tarjoukset ovat inclusive-klubitarjouksia ja mitkä tavan pulliaiselle. Nyt ovat irtokarkitkin tarjouksessa mutta vain klubilaisille. Miten tuo edes kassalla todistetaan että hei haluaisin nämä irtokarkit klubihintaan?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niillä ole sitten klubikorttia tai kännykkäsovellusta?

Vierailija
2/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha sori aivopieru, siis exclusive, ei inclusive :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niillä ole sitten klubikorttia tai kännykkäsovellusta?

Mä liityin netissä eikä oo kyllä mitään tietoa tommosista. Oli vaan että -10% alennusta liittymisestä mutta ei siitäkään mitään tietoa miten sen saa. Kiva varmaan myyjille.

Vierailija
4/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtynyt muutenkin tokmannilla puuilon asiakkaaksi. Ei ole tarjouksia mutta edullisempi useimmissa tavaroissa.

Vierailija
5/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liityin klubiin, annan vain ajokortin kassalle, hän lukee sen kassakoneessa ja klubihinnalla saan ne klubituotteet.

Mikähän nyt taas on vaikeutena ymmärtää ja vänkyttää?

Vierailija
6/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäinen on parempi ja isompi liike.

Vierailija
7/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä liityin klubiin, annan vain ajokortin kassalle, hän lukee sen kassakoneessa ja klubihinnalla saan ne klubituotteet.

Ahaa, sama siis kuin Motonetissä. Ihan hyvä systeemi niin ei tarvitse joka liikkeen omia kortteja olla.

Vierailija
8/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo seisoin jonossa, kun edelläolevalle alettiin tätä tyrkyttää kassalla. Hänellä oli vissiin joku ostos, mihin sai klubialennuksen. Siinähän sitten kesti, ja asiakas joutui sanomaan puhelinnumeronsa siinä kaiken kansan kuullen.

Minulle ei tarjottu, ostin vissiin jotain merkityksetöntä.

Vierailija
9/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko kassakone oikeasti ajokortin tiedot?

Luitko muuten klubin ehdot eli oikeastiko haluat, että Tokmanni saa kerätä sinusta ihan luvallasi kaikki ne tiedot, joita siellä luetellaan?

Vierailija
10/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin jos tunnistautuminen käy henkkareilla. Tätähän ei missään heidän sivuillaan voi lukea jostain syystä.

Vierailija
11/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin klubi kortti on osa kansainvälistä valvontakoneistoa ? Kerätään ihmisten tietoja talteen, vastaista käyttöä varten. Kohta vain ne joilla on kortti eli merkki, saavat ostaa ?

Vierailija
12/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin just liittyä netissä. Ei toimi. On myös ilmoitus ongelmista liittymisessä.

Että sellainen sotku taas.

Vierailija
13/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin jos tunnistautuminen käy henkkareilla. Tätähän ei missään heidän sivuillaan voi lukea jostain syystä.

Kyllähän lukee.

Vierailija
14/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin just liittyä netissä. Ei toimi. On myös ilmoitus ongelmista liittymisessä.

Onnistuu puhelimella - ja vain sillä, jonka numeron annat tietoihinsa.

Vierailija
15/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yrityskortti, joka on paljon kätevämpi, koska se ei yhdistä minua ja korttia toisiinsa ja alennusta saa kaikista ostoksista.

Vierailija
16/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukemisen kanssa ongelmia?

"Tokmanni Klubi on todella helppokäyttöinen. Voit tunnistautua klubilaiseksi myymälöidemme kassoilla kätevästi puhelinnumerollasi. Kun lisäät henkilötunnuksesi kanta-asiakastietoihisi omilla sivuillasi, voit tunnistautua klubilaiseksi myös virallisella, kuvan ja viivakoodin sisältävällä henkilöllisyystodistuksellasi. "

Vierailija
17/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu puhelimella - ja vain sillä, jonka numeron annat tietoihinsa.

No ei onnistu. Yritin neljä kertaa. Ja siellä on ilmoitus että on ongelmia, jos ei mennyt sulle jakeluun vielä.

Vierailija
18/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko kassakone oikeasti ajokortin tiedot?

Luitko muuten klubin ehdot eli oikeastiko haluat, että Tokmanni saa kerätä sinusta ihan luvallasi kaikki ne tiedot, joita siellä luetellaan?

Tietysti luin ja luvan annoin.

Vierailija
19/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en antanut sotuani, mutta puhelinnumerolla pitäisi homman myös toimia. Näin luin hakemusta tehdessäni. Pitää testata, kun seuraavan kerran käyn kyseisessä putiikissa. Mutta on toi puhelinnumerokin aika vaikea, jos se pitää aina kassalla luetella. Eikö helpompi olisi ollut vaan joku bonuskortti tms. tai sitten jatkettu vaan entiseen tyyliin. Mitä sitä hyvää kauppaa pilaamaan...

Vierailija
20/47 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuolla klubikortilla kassan sekaisin kuten yrityskortilla. Sillä hyvä kiusata takana olevia hätähousuja kun ostaa samalla tupakka askin niin kassa sekaisin ja yleensä kassa pyytää/odottaa apuun toista kokeneempaa. 😜