Nyt raivostutti kaverin käytös!!!
Kerroin hyvälle kamulle että lähdemme miehen kanssa neljän yön lomalle kahdestaan. 2-V menee mummolle, joka mielellään ottaa hoitoon. Kaveri iloitsi puolestani ja sanoi että olet lomasi ansainnut, voisitte olla viikonkin ehdotteli. Muutaman päivän päästä kaveri soitteli, moitti ja haukkui minua, kuinka voin jättää lapseni. Ei ymmärrä minua ja kehui itseä, perään viel totesi et jos viikoksi lähtisin, sitä ei ainakaan tajuaisi. Olen ihan sekasin ja järkytyin puhelusta. En ikinä arvostele kaveriani!
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 16:25"]Kerroin hyvälle kamulle että lähdemme miehen kanssa neljän yön lomalle kahdestaan. 2-V menee mummolle, joka mielellään ottaa hoitoon. Kaveri iloitsi puolestani ja sanoi että olet lomasi ansainnut, voisitte olla viikonkin ehdotteli. Muutaman päivän päästä kaveri soitteli, moitti ja haukkui minua, kuinka voin jättää lapseni. Ei ymmärrä minua ja kehui itseä, perään viel totesi et jos viikoksi lähtisin, sitä ei ainakaan tajuaisi. Olen ihan sekasin ja järkytyin puhelusta. En ikinä arvostele kaveriani!
[/quote]Läheinen viel.. en tajua enään!
Voit haistattaa tälle "kaverille" paskanvitut. Olet asiallisesti hoitanut lapsellesi luotettavan hoitajan lomanne ajaksi, eikä asia enempää hänelle kuulu. Pitäkää hauskaa!
kirjoitit samasta aiheesta pari-kolme viikkoa sitten. onko tää nyt uusi kaveri vai uusi yritys saada kansanliike aikaan?
tarinasihan jatkui edellisellä kerrallla niin, että pari viikkoa sen jälkeen kun peruit oman matkasi, niin kaveri hehkutti lähtevänsä lemmenlomalle miehensä kanssa, eikä ollut muistavinaankaan sinut siitä samasta haukkuneensa aikaisemmin.
Ensin oli ehkä iloinen puolestasi, mutta sitten kai kateus yllätti. Jospa kaverillesi on sattunut jotain ikävää, joka on nostattanut kateutta siitä, että olet lähdössä lomalle. Kysy kaveriltasi onko hänelle sattunut jotain ikävää, kun mielialat noin vaihtelevat. Tosin jos noita kummallisia purkauksia tulee usein, niin kannattaa varmaan miettiä haluaako jatkaa tuota ystävyyttä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 16:30"]kirjoitit samasta aiheesta pari-kolme viikkoa sitten. onko tää nyt uusi kaveri vai uusi yritys saada kansanliike aikaan?
tarinasihan jatkui edellisellä kerrallla niin, että pari viikkoa sen jälkeen kun peruit oman matkasi, niin kaveri hehkutti lähtevänsä lemmenlomalle miehensä kanssa, eikä ollut muistavinaankaan sinut siitä samasta haukkuneensa aikaisemmin.
[/quote]En ollu maksanut matkaa enkä varannu joten ei sillee peruttu.
No onko tuo edes kaveri, kun noin käyttäytyy..? En enää tapaisi tuollaista ihmistä.