Kiihottavin tuoksu jonka tiedät?
Niin, lyhyesti ja ytimekkäästi, mikä tuoksu / haju saa sinut aivan pörröiseksi, kiihottumaan?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Kiihottuneen miehen haju
Jep
🍍 ananaksen tuoksu (ja maku) kiihottaa.
Tyttöpepun aromi nuoleskellessa niillä hoodeilla.❤
Lateksipöksyissä hetken muhinut spermattu pillu..
Oon joissain tilanteissa villiintynyt siitä miltä miehen precum on tuoksunut.
Samoin sellainen pieni hien tuoksu puhtaalla iholla ja alakerrassa yhdistettynä ominaishajuun innostaa varsinkin kun laittaa naamansa sinne. Siihen tietenkin vaikuttaa että tykkää jo valmiiksi sen ihmisen ominaistuoksusta <3 kerran tapailin miestä jonka pelkkä tuoksu sai kiihottumaan kun oli vieressä ja vaatteet päälläkin. Jotain feromoni juttuja varmaan.
Omalle nenälle sopivan miehen tuore hiki ja ominaistuoksu iholta nuuhkittuna. Paras ovulaation aikaan. Nam! Alkaa päässä huippaamaan.
Laittautunut nainen tuoksuu kiihottavalle.
Navetta/navetan tuoksu. En vaan voi sille mitään enkä ymmärrä ollenkaan miksi, mutta se vaan saa mut aivan..
Aikanaan tyttöystävä työskenteli maatalouslomittajana ja kun tuli navetasta töistä niin voi jestas miten sai mut monesti kovaksi ja suihkuun mukaansa.. Parasta oli kun tais jossain vaiheessa huomata miten olin aina innoissani kuin koira kun tuli kotiin, niin sitten muutaman kerran aamulypsyn jälkeen tuli ja yllätti herättämään kun olin tyyliin viikonloppuna vielä nukkumassa, siihen suuseksiin kun heräsi ja sen tuoksun havahtuessaan heti tapasi niin voi luoja.. läkähdyn pelkästä ajatuksesta jotenkin niin tuhmaa tms.
Joskus otti mut mukaan töihinsä ja voi että miten olin siellä hänen huvikseen aivan pyörryksissä vain.
Ex tuoksui voimakkaasti, heti suihkunkin jälkeen, seksikkäimmältä mitä tiedän. Nivuset, alavatsa ja rinnat. Kiihottumisenkin pystyin haistamaan parin metrin päähän. Mitään vastaavaa en ole muiden kanssa kokenut. No yksi luokkakaveri oli kenen tuoksun pystyin tunnistamaan vieraastakin talosta ja ensimmäisessä työpaikassa oli musiikinohjaaja, joka tuoksui puhtaalta seksikkyydeltä. Näistä kumpaankaan en tuntenut silti mitään seksuaalista vetoa - paitsi tuoksuun.
Mansikan tuoksu ja tunne suussa. Kun maistan mansikkaa tuntuu melkein kuin lipittäisin pillua.
Vierailija kirjoitti:
Oon joissain tilanteissa villiintynyt siitä miltä miehen precum on tuoksunut.
Samoin sellainen pieni hien tuoksu puhtaalla iholla ja alakerrassa yhdistettynä ominaishajuun innostaa varsinkin kun laittaa naamansa sinne. Siihen tietenkin vaikuttaa että tykkää jo valmiiksi sen ihmisen ominaistuoksusta <3 kerran tapailin miestä jonka pelkkä tuoksu sai kiihottumaan kun oli vieressä ja vaatteet päälläkin. Jotain feromoni juttuja varmaan.
Pershiki kiihottaa minuakin.
Naisen perse jota ei ole pesty ainakaan samana päivänä
Kun vaimo/nainen pyllistää oikein rivosti kaikki avoinna kontillaan ja pää alhaalla....tuoksuu kiimainen pillu ja peppukin siinä samalla. En voi vastustaa.
Pillun tuoksu