Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUN Tapailu vakavoituu.. sinä mies tai nainen..

Vierailija
23.08.2021 |

Miten suhde on mennyt tapailuun? Mistä sen tietää? Koitko epävarmuutta tapaileeko toinen muita?...
...Kerro mitä olet sanonut sen hetkiselle kiinnostuksellesi että toinen on tajunnut teidän tapailevan/mitä olet tehnyt/miten osoittanut.. Mitä on tapailu milestäsi? Nyt kaikki vinkin ja ehdotukset sekä kokemukset tänne! :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen itse olevani nyt tapailuvaiheessa miehen kanssa. Olemme tutustuneet jokusen viikon ajan ja sovimme juuri, ettemme tapaile muita. Pidämme päivittäin yhteyttä ja tapaamme useamman kerran viikossa.

Omille lapsilleni ja sukulaisille en vielä tässä vaiheessa aio kertoa mitään, ystävillekin lähinnä salamyhkäisesti hymyillen olen ohimennen maininnut löytäneeni ihan mukavaa seuraa.

Seurustelun näen jotenkin enemmän julkisena, avoimena ja tulevaisuuteen suuntautuvana vaiheena, jossa ei enää salaa tapailla, vaan ollaan yhdessä.

Kunnioittaisitko jos tapailu kumppani haluaa pitää henkilökohtaisena juttuna deittailunne?

Vierailija
22/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailu loppuu mun mielestä siinä kohtaa kun aletaan suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja tutustutetaan sukulaisten kanssa.

Voiko toiselta ottaa selvää näkeekö muita hirveesti? Ja onko se ihan ok et sit vasta kerrotaan muille toisitamme kun ollaan tossa vaihees et esitellään sukulaisille ja seurtustellaan? Kun tapaillaan ei kerrota tyyliin hirveesti muille, kavereille ym? Vaan pidetään omana tietona?

Henkilökohtaisena asiana pidän ainakin suhde jutut. En hirveästi mainosta. Sit jos juttu etenee. Paina peukku jos samaa mieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut tapailusuhteessa. Olen ollut vain suhteissa, joissa kaksi ihmistä on kiinnostunut toisistaan, alkanut tapailla toisiaan eli tutustunut toisiinsa viettämällä aikaa yhdessä, ja siitä se on sitten syventynyt sitä mukaa kuin on alettu puhua asioista, tunteista, suunnitelmista, haaveista jne.

Vierailija
24/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tapaillut koskaan joten ei hajua

N28

Oletko edes säveltapaillut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi