Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten kainalokarvoitus on suorastaan tabu?

Vierailija
21.09.2014 |

Siis, että normaali nainen ei voi olla kainalokarvallinen? Miksi ei? Todellakin leimautuu pahasti jos on kainalokarvat, omasta mielestä ne ovat sexyt jos katson naista ns. sillee, eroottisesti.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 17:33"]

Kerrotko minulle mitä se trimmaaminen sitten on? Sitä että parturoit pitkät karvat lyhyemmiksi? Ikinä en ole kenenkään kuullut saaneen mitään tulehdusta ja sitten kärsin mieluummin siitä kuin ällöttävistä karvoista.

[/quote]

Siistimistä. Vedät vaikka saksilla pisimmät poikki, ettei housunlahkeista tursu viidakkoa.

Osaatko selittää, miksi pidät karvoja niin ällöttävänä? Onko sille jotain loogista perustetta, vai ilmestyikö itse Jumala paasaamaan sinulle karvojen ällöttävyydestä?

Vierailija
22/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla kainalokarvat vipattaa ja säärikarvat hulmuaa. Jos miestä häiritsee, voi lähteä kalppimaan, en minä ala kenenkään mieliksi karvoja ajelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvathan on ihanat. Minä ainakin oon apinasta polveutunut naaras ja tykkään sukia ja tukistaa ja nuuhkia miehen karvoja. Ja on omatkin, saan paremmin unen kun pidän toista kättä kainalossa ja sivelen kainalokarvojani.

Vierailija
24/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstalla valitetaan kun miehellä on rintakarvat = apina yök jne. mutta naisen karvaisuus on ok...

-Rintakarvainen mies-

Vierailija
25/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 17:45"]Tabu tosiaan. Tässäkin ketjussa moni on sanonut "ällöttäväksi", mutta ei osaa perustella että miksi.
[/quote]

Miten sitä voi perustella? Ne näyttävät ällöttävältä/rumalta /tyylittömältä minun silmääni. Sileä ja pehmeä iho tuntuu miellyttävämmältä käteen kuin karhea puska kainalossa. Vaatteet näyttävät paremmalta jne.

Vierailija
26/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäkin tajuaa että se deodorantti tai antiperspirantti pitää laittaa ihoa vasten, jotta siitä olisi jotakin hyötyä. Ne ei toimi, jos niitä tunkee karvakainaloihin.

Vierailija
27/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 17:45"]

Tabu tosiaan. Tässäkin ketjussa moni on sanonut "ällöttäväksi", mutta ei osaa perustella että miksi.

[/quote]

Kyllä minä osaan perustella. Näyttää epänaiselliselta, huolimattomalta, epäseksikkäältä ja epähygieeniseltä. Ällöttää siksi.

Mutta en minä ole kenenkään karvoja kieltämässä, kukin tehköön karvoilleen mitä haluaa.

Vierailija
28/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:25"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:22"] En ajele kainalokarvojani enkä sääriäni. Olen ns.vähäkarvainen ihminen näistä paikoista, joten en tiedä, ajelisnko, jos karvoitus olisi tuuheampi. Yllättävän monet miehet pitävät siitä, että naisella on karvoja...olisikohan tämäkin karvojen poisto sellainen naisten itsensä keksimä juttu... [/quote] Oon huomannu saman, että miehet tykkää :) [/quote] Aika jännä, olen 43 ja miehistä on kertynyt aika laaja kokemus vuosien varrelta ;) En koskaan ole tavannut ketään, joka pitäisi naisten kainalokarvoja seksikkäänä. Kyllä se on kaikille ollut turn-off. [/quote] Oletko käynyt läpi kaikki suomalaiset miehet? Ei se ole kaikille turn-off

[/quote]

Sanoinko niin? Mielestäni puhuin selkeästi vain tapaamistani miehistä.