Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten kainalokarvoitus on suorastaan tabu?

Vierailija
21.09.2014 |

Siis, että normaali nainen ei voi olla kainalokarvallinen? Miksi ei? Todellakin leimautuu pahasti jos on kainalokarvat, omasta mielestä ne ovat sexyt jos katson naista ns. sillee, eroottisesti.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haisee.

Vierailija
2/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kainalokarvat haise senkin pöljä. Hiki haisee, sit käydään suihkussa ja that's it. Juntti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:08"]

Ei ne kainalokarvat haise senkin pöljä. Hiki haisee, sit käydään suihkussa ja that's it. Juntti!

[/quote]Olipa vitun nerokas viesti. Idiootti karvakainalo.

Vierailija
4/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan ole tabu. En sheivaa kainaloitakuin harvoin, ja kuljen silti usein hihattomissa. Ei mitään väliä.

Vierailija
5/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mikään tabu ole. Ällöttävää ja epähygieenisen näköistä vain.

Vierailija
6/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele kainalokarvojani enkä sääriäni. Olen ns.vähäkarvainen ihminen näistä paikoista, joten en tiedä, ajelisnko, jos karvoitus olisi tuuheampi. Yllättävän monet miehet pitävät siitä, että naisella on karvoja...olisikohan tämäkin karvojen poisto sellainen naisten itsensä keksimä juttu...

Vierailija
7/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:22"]

En ajele kainalokarvojani enkä sääriäni. Olen ns.vähäkarvainen ihminen näistä paikoista, joten en tiedä, ajelisnko, jos karvoitus olisi tuuheampi. Yllättävän monet miehet pitävät siitä, että naisella on karvoja...olisikohan tämäkin karvojen poisto sellainen naisten itsensä keksimä juttu...

[/quote]

Oon huomannu saman, että miehet tykkää :)

Vierailija
8/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös aika vähäkarvainen, mutta kyllä suorastaan yököttää, jos naisella on hihaton pusero ja karvat tursottavat. Tulee mieleen entiset itäeurooppalaiset naisurheilijat, joilla oli sankat tummat pehkot kainalossa (ja jos urheiluhousut olivat niukempaa mallia, niin bikinirajassakin pörhisteli melkoinen pusikko). Ja kyllä ne tursottavat karvapehkot miehenkin kainalossa ovat ällöttävät. Eivät ainakaan meikäläisessa herätä minkäänlaisia seksuaalisia mielihaluja, pikemminkin päin vastoin.

Vierailija
9/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:25"]

[/quote]

[/quote]

Aika jännä, olen 43 ja miehistä on kertynyt aika laaja kokemus vuosien varrelta ;) En koskaan ole tavannut ketään, joka pitäisi naisten kainalokarvoja seksikkäänä. Kyllä se on kaikille ollut turn-off.

Vierailija
10/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kaikenlaisista karvoista naisilla, ei ole mikään turn-off.

Vierailija
11/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ajellut kainalot ja alapäät tuntuu vastenmielisiltä seksikumppanissa, koska olen hoitanut niin syöpäpotilaita kuin vanhuksiakin.

Vierailija
12/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:25"]

[/quote]

[/quote]

niin ehkä jos on vähä karvainen, tai vaaleat karvat, mutta entä kun on tummat karvat.

Vierailija
13/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kainalokarvat ovat yksinkertaisesti yököttävän näköiset, eikä mieskään mitenkään syty kun kasvatan niitä ennen poistoa. Sääri- ja pillukarvat eivät ole niin inhottavat. Alapäätä harvoin jaksan itse pitää posliinina ja jalatkin vain silloin kun ne näkyvät, esim kesällä mutta kainalot on pakko huoltaa ympäri vuoden koska ne ovat vain iljettävät.

Vierailija
14/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomat kainalot ovat epähygienisemmät kaikilla tavoilla. Karvat johtavat hien pois, ja jos niitä ei ole, hiki jää sileiden läskipoimujesi väliin muhimaan. Tämä on vaarallista varsinkin ajelun jälkeen ja herkkäihoisille aina, koska siitä voi seurata kaiken maailman bakteeri-infektioita ja sitten vasta haiseekin.

Ongelma on vielä pahempi alapään seudulla.

Trimmata saa, mutta minua ihmetyttää, kun ihmiset altistavat itsensä infektioille ilman muuta syytä kuin "hyi ällöööööö"

Vierailija
15/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:25"]

[/quote]

[/quote]

Aika jännä, olen 43 ja miehistä on kertynyt aika laaja kokemus vuosien varrelta ;) En koskaan ole tavannut ketään, joka pitäisi naisten kainalokarvoja seksikkäänä. Kyllä se on kaikille ollut turn-off.
[/quote]

Oletko käynyt läpi kaikki suomalaiset miehet? Ei se ole kaikille turn-off

Vierailija
16/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:25"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:22"] En ajele kainalokarvojani enkä sääriäni. Olen ns.vähäkarvainen ihminen näistä paikoista, joten en tiedä, ajelisnko, jos karvoitus olisi tuuheampi. Yllättävän monet miehet pitävät siitä, että naisella on karvoja...olisikohan tämäkin karvojen poisto sellainen naisten itsensä keksimä juttu... [/quote] Oon huomannu saman, että miehet tykkää :) [/quote] Aika jännä, olen 43 ja miehistä on kertynyt aika laaja kokemus vuosien varrelta ;) En koskaan ole tavannut ketään, joka pitäisi naisten kainalokarvoja seksikkäänä. Kyllä se on kaikille ollut turn-off. [/quote] Oletko käynyt läpi kaikki suomalaiset miehet? Ei se ole kaikille turn-off

[/quot

Kokemukseni mukaan miehet, joilla on vahva seksuaalivietti, pitävät karvoista. Ai niin, kokemusta on usealta vuosikymmeneltä, miesten lukumäärää en kerro:)

Vierailija
17/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 16:50"]Karvattomat kainalot ovat epähygienisemmät kaikilla tavoilla. Karvat johtavat hien pois, ja jos niitä ei ole, hiki jää sileiden läskipoimujesi väliin muhimaan. Tämä on vaarallista varsinkin ajelun jälkeen ja herkkäihoisille aina, koska siitä voi seurata kaiken maailman bakteeri-infektioita ja sitten vasta haiseekin.

Ongelma on vielä pahempi alapään seudulla.

Trimmata saa, mutta minua ihmetyttää, kun ihmiset altistavat itsensä infektioille ilman muuta syytä kuin "hyi ällöööööö"
[/quote]

Kerrotko minulle mitä se trimmaaminen sitten on? Sitä että parturoit pitkät karvat lyhyemmiksi? Ikinä en ole kenenkään kuullut saaneen mitään tulehdusta ja sitten kärsin mieluummin siitä kuin ällöttävistä karvoista.

Vierailija
18/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 16:53"]

Oletko käynyt läpi kaikki suomalaiset miehet? Ei se ole kaikille turn-off

[/quote]

Kun tehdään esim. vaaligallup ei siinä käydä läpi kun muutama tuhat ihmistä 5 miljoonasta, ja tulos on usein hyvin suuntaanantava ja oikea. Joten jos et ole ymmärtänyt tätä, niin taas opit uutta.

Vierailija
19/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kaunista... http://www.freakingnews.com/pictures/80000/Unknown-Hairy-Woman-80367.jpg

Ihan hirveältä näyttää.

-mies-

Vierailija
20/28 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabu tosiaan. Tässäkin ketjussa moni on sanonut "ällöttäväksi", mutta ei osaa perustella että miksi.