Viesteihin vastaamattomuus miehillä
Ihan mielenkiinnosta, onko teillä tullut vastaan miehiä, jotka lopettavat vain yhtäkkiä viesteihin vastaamisen? Olen siis tapaillut miestä joka on nyt yhtäkkiä tehnyt näin. Ei siinä mitään, jos ei enää kiinnosta, mutta tuntuu oudolta kuinka toinen ei enää vastaa kun kysyy kuulumisia. Ja ei, en ole pommittanut häntä viesteillä - eilen kysyin viikon hiljaisuuden jälkeen mitä hänelle kuuluu eikä mies ole vastannut, vaikka onlinessa onkin whatsapissa ollut. Onko miehistä (tai toki myös naisista) sitten vain helpompaa olla tylysti vastaamatta jos ei enää kiinnostakaan?
Kommentit (36)
Ei ole tullut vastaan. Tosin syynä sekin, että osaan lukea sosiaalisia tilanteita ja aloituksen kaltaisessa lähtötilanteessahan oli jo aivan selvää, ettei miestä kiinnostanut (jos tapailemasi mies ei ota viikkoon yhteyttä niin mikä olisi selkeämpi ilmaus siitä, että ei ole kiinnostunut?).
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:18"]On! Eräs chat tuttu teki noin. Suivaannuin niin pahasti että tein feikkiprofiilin ja laitoin miehen odottamaan hottismisua paikkaan jossa minut tapasi. .en mennyt paikalle. Tuli viesti " et sit päässyt paikalle"...en ton jälkeen enää vastannut mitään....
Varsinainen kusipää!!
[/quote]
Lisään tähän vielä että juuri kun menetin toivon..löytyi ihana mies..3kk tunnettu ja viestejä (meilit) vaihdettu noin 3000 ,tekstareita 300 sekä tunnin puheluita useampi :)
Onko joku itse ollut se, joka on lopettanut vastaamisen? Miksi?
No niinhän ne tekee kun ei enää nappaa/on tavannut jonkun mielenkiintoisemman. Tämä on karu totuus. Unohda se ja siirry eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:07"]No niinhän ne tekee kun ei enää nappaa/on tavannut jonkun mielenkiintoisemman. Tämä on karu totuus. Unohda se ja siirry eteenpäin.
[/quote]
Niin aion tehdäkin mutta kummastuttaa vaan, kun aiemmin ei tällaista miestä ole eteen sattunut. Vissiin ollut sitten vain hyvä tuuri aiemmin.
Hyvin yleistä, ja tuota tekee naisetkin. Liian vaivalloista vastata ja ilmoittaa samalla, että ei ole enää vapaa tms.
Hieman ihmetyttää, kun uuden teknologian piti tehdä yhteydenpidosta helpompaa, mutta näin kävi.
Huonokäytöksisiä, itsekkäitä, empatiakyvyttömiä paviaaneja. Mulle on sattunut yksistään tuollaisia, joten en usko toisenlaisia olevankaan. Olkoot minun puolestani. Sinkkuna on ihan hyvä olla ja elää.
Varmaan on miehinen ominaisuus - juuri sellainen, jota en käsitä. Mulle kerran kävi niin, mutta ei siinä takana aina ole miehen kiinnostuksen lopahtaminen. Mulla syynä sillä miehellä oli se (tuli myöhemmin selvittämään asian) että mies oli kokenut, etten mä anna hänelle tarpeeksi asioita, siis hellyyttä ja seksiä ja hän taas ihan hulluna kaipasi niitä asioita ja oli nähnyt minut sellaisena haavekuvana ihanasta naisesta, jolta saisi niitä. Vaikka ikinä en ollut mitään sellaista antanut ymmärtää, mun ongelma taas kun oli se, että seksi ja hellyys olivat mulle hyvon vaikeita asioita ja niissä miehen olisi pitänyt olla superkärsivällinen.
Hän siis alun alkaenkin näki oman haavekuvansa minussa, ei ensin tutustunut minuun. Mutta mulle hän ei ollut (onneksi) mikään suuri rakkaus (vaan ennemminkin päin vastoin) joten en pahoittanut mieltäni. Ymmärsin sen hyvin, kun sain selityksen hänen yhtäkkiselle katoamiselleen, että hän halusi jatain aivan muuta kuin minä (nopeaa etenemistä) ja kun koki ettei saa, niin ei osannut ajatella, että jatkamalla minun rakastamistani olisi hyvinkin voinut saada ne asiat minulta (mä olin vain niin lukossa.)
Mutta jos sä koet hänet tärkeäksi niin älä luovuta, noissa ei siis läheskään aina ole kysymys oikeasta kiinnostuksen loppumisesta vaan rakkauden tarpeesta tms.
Minkä ikäisiä nämä teidän vastaamatta jättämät sankarit ovat olleet?
On! Eräs chat tuttu teki noin. Suivaannuin niin pahasti että tein feikkiprofiilin ja laitoin miehen odottamaan hottismisua paikkaan jossa minut tapasi. .en mennyt paikalle. Tuli viesti " et sit päässyt paikalle"...en ton jälkeen enää vastannut mitään....
Varsinainen kusipää!!
Siis päinvastoin tarkoitan mä olin ollut hänelle jos en nyt suuri rakkaus, niin suuren haaveilun kohde
6
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:18"]
Minkä ikäisiä nämä teidän vastaamatta jättämät sankarit ovat olleet?
[/quote]
Mun oli silloin noin 3-kymppinen. Juuri eronnut vaikeasti pitkäaikaisesta suhteesta mutta oli tuijotellut minua jo vuosia aikaisemmin ja sanoi, että oli jo kauan halunnut mua. En vain itse ollut tajunnut mitään. Asuimme siis samoilla kulmilla, vaihdoimme pari sanaa aiemmin sattumalta ihan muissa yhteyksissä.
6
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:18"]Minkä ikäisiä nämä teidän vastaamatta jättämät sankarit ovat olleet?
[/quote]
Alle 30v. Mutta eiköhän niitä löydy joka ikäluokasta, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut vastaan. Tosin syynä sekin, että osaan lukea sosiaalisia tilanteita ja aloituksen kaltaisessa lähtötilanteessahan oli jo aivan selvää, ettei miestä kiinnostanut (jos tapailemasi mies ei ota viikkoon yhteyttä niin mikä olisi selkeämpi ilmaus siitä, että ei ole kiinnostunut?).
Viikko ilman yhteydenottoja on ihan normaalia, en mä siitä osaisi ajatella mitään.
Se muuten sattuu ja ihan helvetisti. En ole muihin törmännytkään. Nykyään en oikein tiedä miten päin olisi ja mitä tekisi viestittelyn suhteen. Joka viestin jälkeen pelkään, että se oli sitten se viimeinen ja tämäkin yksilö hylkää mitään sanomatta. :/
En pysty luottamaan ihmisiin kunnolla muutenkaan ja tämä ei auta tilannetta yhtään.
Up