Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viesteihin vastaamattomuus miehillä

Vierailija
21.09.2014 |

Ihan mielenkiinnosta, onko teillä tullut vastaan miehiä, jotka lopettavat vain yhtäkkiä viesteihin vastaamisen? Olen siis tapaillut miestä joka on nyt yhtäkkiä tehnyt näin. Ei siinä mitään, jos ei enää kiinnosta, mutta tuntuu oudolta kuinka toinen ei enää vastaa kun kysyy kuulumisia. Ja ei, en ole pommittanut häntä viesteillä - eilen kysyin viikon hiljaisuuden jälkeen mitä hänelle kuuluu eikä mies ole vastannut, vaikka onlinessa onkin whatsapissa ollut. Onko miehistä (tai toki myös naisista) sitten vain helpompaa olla tylysti vastaamatta jos ei enää kiinnostakaan?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 14:12"]Onko joku itse ollut se, joka on lopettanut vastaamisen? Miksi?
[/quote]

Olen lopettanut muutaman kanssa. Yhdekke sanoin reilusti että mulla on toinen...yritettiin pysyä ystävinä mut liian vaikeeta. Lopullisesti sitten "erottiin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 14:12"]Onko joku itse ollut se, joka on lopettanut vastaamisen? Miksi?[/quote]

Joo. Koska pelkään satuttavani sitä ihmistä. Vaikka hassua kyllä, se vastaamatta jättäminen varmaan satuttaa enemmän :/

Ja joidenkin ihmisten kanssa taas pelosta, pelkään että tyyliin saan turpaani jos sanon päin naamaa etten halua tapailla enää, tai että tyypistä tulee joku vainoaja, joka ei jätä rauhaan tms.

Vierailija
4/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:18"]

Minkä ikäisiä nämä teidän vastaamatta jättämät sankarit ovat olleet?

[/quote] 4-kymppinen ja oli jopa hieman uskonnollinen, ja luulin että omaa käytöstavat jos kuka.

Vierailija
5/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 14:12"]Onko joku itse ollut se, joka on lopettanut vastaamisen? Miksi?[/quote]

Joo. Koska pelkään satuttavani sitä ihmistä. Vaikka hassua kyllä, se vastaamatta jättäminen varmaan satuttaa enemmän :/
[/quote]

Se satuttaa, oikeassa olet. Kyllä mun mielestä pitäisi sen verran olla pokkaa, että jotain edes vastaa. Tahallinen vastaamatta jättäminen on kyllä raukkamaista.

Vierailija
6/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on säätänyt leikkimielessä sun kanssa varattuna ja ollut hilkulla jäädä kiinni vaimolle. Nyt haluaa pelata varman päälle, eikä riskeerata suhdettaan.

Vierailija
7/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 14:51"]Mies on säätänyt leikkimielessä sun kanssa varattuna ja ollut hilkulla jäädä kiinni vaimolle. Nyt haluaa pelata varman päälle, eikä riskeerata suhdettaan.
[/quote]

Tällä miehellä ei vaimoa tai tyttöystävää ole, sen tiedän varmaksi. Ja ei se pointti tössä ollutkaan se syy, miksi miestä ei enää kiinnosta vaan yleisesti se, kuinka tavallista tällainen viesteihin vastaamatta jättäminen on.

Vierailija
8/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lopettanut vastaamisen, mutta vasta sen jälkeen, kun olen sanonut, että en olekaan valmis suhteeseen tai ei tavata enää. Yksi mies oli silti sitä mieltä, että jatketaan ystävinä, mutta suivaantui kun aina ilmoitin, että en nyt tule elokuviin tai ravintolaan. Miten me oltais voitu jatkaa ystävinä, kun ei oltu koskaan oltukaan ystäviä, kaksi kertaa tavattu treffeillä?

Toinen mies taas jatkoi kuulumisten kyselyä vaikka olin jo hänellekin sanonut, että en nyt ala seurustella tai vastaavaa. Sitten sieltä tuli viestiä, että olen kumma nainen kun en edes viesteihin vastaa, ja että moinen ei aikuismaista toimintaa. Ei vetänyt johtopäätöksiä, ennen kuin ilmoitin, että seurustelen. Loppui viestittely kuin seinään (en seurustellut).

Vierailija
9/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:07"]No niinhän ne tekee kun ei enää nappaa/on tavannut jonkun mielenkiintoisemman. Tämä on karu totuus. Unohda se ja siirry eteenpäin. [/quote] Niin aion tehdäkin mutta kummastuttaa vaan, kun aiemmin ei tällaista miestä ole eteen sattunut. Vissiin ollut sitten vain hyvä tuuri aiemmin.

[/quote]

Alat menettää vetovoimaasi.

Vierailija
10/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
11/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:07"]No niinhän ne tekee kun ei enää nappaa/on tavannut jonkun mielenkiintoisemman. Tämä on karu totuus. Unohda se ja siirry eteenpäin. [/quote] Niin aion tehdäkin mutta kummastuttaa vaan, kun aiemmin ei tällaista miestä ole eteen sattunut. Vissiin ollut sitten vain hyvä tuuri aiemmin.

[/quote]

Alat menettää vetovoimaasi.

[/quote]Ihan siitä tässä ei ole kysymys, vaan huonoista tavoista. Jotkut vaan eivät osaa/uskalla sanoa selkeästi että tämä oli tässä hyvää jatkoa.

Vierailija
12/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 14:57"]

Mä olen lopettanut vastaamisen, mutta vasta sen jälkeen, kun olen sanonut, että en olekaan valmis suhteeseen tai ei tavata enää. Yksi mies oli silti sitä mieltä, että jatketaan ystävinä, mutta suivaantui kun aina ilmoitin, että en nyt tule elokuviin tai ravintolaan. Miten me oltais voitu jatkaa ystävinä, kun ei oltu koskaan oltukaan ystäviä, kaksi kertaa tavattu treffeillä?

[/quote]

Loistava pointti tuo, miten me oltais voitu jatkaa ystävinä, kun ei koskaan oltukaan ystäviä, mutta mitä sä vastasit siihen ehdotukseen jatkaa ystävinä? Että jatketaan vain? Vai että ei jatketa?

Koska vaikka te ette olleetkaan ollet ystäviä, niin jos vastaat "sopii", niin sittenhän sä hämäät miestä, jos ystävyyden solmiminen häneen ei kiinnostanutkaan? Vai oliko teillä ihan erilaiset näkemykset miten tiivistä yhteydenpito olis ollut ystävinä?

Jos taas sanoit, että ei jatketa, niin silloin ihan ymmärrettävää, että et jatkanut mitään yhteydenpitoa.

Vierailija
13/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi sankari lakkasi yhteydenpidon ja lopulta viikon tauon jälkeen, kun kysyin, missä vika, vastasi että viestittelemättömyydestä pitäisi tajuta, ettei kiinnosta eikä kysellä perään. Oltiin molemmat pitkälle 3-kymppisiä. Vastasin että enpä ole 20 vuoteen moiseen teinimeininkiin törmännyt. Onneksi kunnon miehiäkin on, sellaisia jotka haldaa edes alkeelliset käytöstavat.

Vierailija
14/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:20"]

[/quote]

Loistava pointti tuo, miten me oltais voitu jatkaa ystävinä, kun ei koskaan oltukaan ystäviä, mutta mitä sä vastasit siihen ehdotukseen jatkaa ystävinä? Että jatketaan vain? Vai että ei jatketa?

Koska vaikka te ette olleetkaan ollet ystäviä, niin jos vastaat "sopii", niin sittenhän sä hämäät miestä, jos ystävyyden solmiminen häneen ei kiinnostanutkaan? Vai oliko teillä ihan erilaiset näkemykset miten tiivistä yhteydenpito olis ollut ystävinä?

Jos taas sanoit, että ei jatketa, niin silloin ihan ymmärrettävää, että et jatkanut mitään yhteydenpitoa.

[/quote]

Sanoin, että voidaan olla ystäviä, koska olin jo huomannut, että mies on takertuva stalkkeri ja halusin rauhoitella ja pelata aikaa. Ihan tahallani valehtelin.

Vierailija
15/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:22"]

Mulla yksi sankari lakkasi yhteydenpidon ja lopulta viikon tauon jälkeen, kun kysyin, missä vika, vastasi että viestittelemättömyydestä pitäisi tajuta, ettei kiinnosta eikä kysellä perään. Oltiin molemmat pitkälle 3-kymppisiä. Vastasin että enpä ole 20 vuoteen moiseen teinimeininkiin törmännyt. Onneksi kunnon miehiäkin on, sellaisia jotka haldaa edes alkeelliset käytöstavat.

[/quote]

Hirveä. Mikähän senkin ongelma oli? Taas joku luuseri, joka ei uskaltanut rakastaa ja on itsekin saanut siipeensä joskus niin luulee, että "viestittelemättömyydestä pitäis tajuta." No, tuskin löytääkään ketään tai aitoa rakkautta ennen kuin miettii miten kohdella toisia.

Vierailija
17/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:20"]

[/quote]

[/quote]

Sanoin, että voidaan olla ystäviä, koska olin jo huomannut, että mies on takertuva stalkkeri ja halusin rauhoitella ja pelata aikaa. Ihan tahallani valehtelin.

[/quote]

Sähän väiti, että olet lopettanut vastaamisen vasta sen jälkeen kun olet sanonut, että ei tavata enää tai en ole valmis suhteeseen. Suhde se ystävyyssuhdekin on. Eli valehtelit hiukan tai ainakin kaunistelit toimintaasi. Sekö on stalkkeri jos tykkää sinusta kovasti ja näyttää sen? Vai oliko mies oikeasti häirinnyt sua? Niin no, tietty oli kun sä olit antavinas, muttet sitten kuitenkaan, oletan.

Vierailija
18/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivu 2

Vierailija
19/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/36 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:18"]

Varmaan on miehinen ominaisuus - juuri sellainen, jota en käsitä. Mulle kerran kävi niin, mutta ei siinä takana aina ole miehen kiinnostuksen lopahtaminen. Mulla syynä sillä miehellä oli se (tuli myöhemmin selvittämään asian) että mies oli kokenut, etten mä anna hänelle tarpeeksi asioita, siis hellyyttä ja seksiä ja hän taas ihan hulluna kaipasi niitä asioita ja oli nähnyt minut sellaisena haavekuvana ihanasta naisesta, jolta saisi niitä. Vaikka ikinä en ollut mitään sellaista antanut ymmärtää, mun ongelma taas kun oli se, että seksi ja hellyys olivat mulle hyvon vaikeita asioita ja niissä miehen olisi pitänyt olla superkärsivällinen.

Hän siis alun alkaenkin näki oman haavekuvansa minussa, ei ensin tutustunut minuun. Mutta mulle hän ei ollut (onneksi) mikään suuri rakkaus (vaan ennemminkin päin vastoin) joten en pahoittanut mieltäni. Ymmärsin sen hyvin, kun sain selityksen hänen yhtäkkiselle katoamiselleen, että hän halusi jatain aivan muuta kuin minä (nopeaa etenemistä) ja kun koki ettei saa, niin ei osannut ajatella, että jatkamalla minun rakastamistani olisi hyvinkin voinut saada ne asiat minulta (mä olin vain niin lukossa.)

Mutta jos sä koet hänet tärkeäksi niin älä luovuta, noissa ei siis läheskään aina ole kysymys oikeasta kiinnostuksen loppumisesta vaan rakkauden tarpeesta tms. 

[/quote]

Mitä sä miehellä teet kun läheisyys ja seksi on vaikeita? *repee*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä