Mikä muotoilutuote liukkaalle tukalle?
Mitä suosittelisitte? Tavoitteena siis karheampi tuntuma ja ehkä lisää volyymia.
mainitkaa joko tuotetyyppejä tai ihan merkkejä jne.
Kommentit (19)
osaisitko suositella jiotain oikeasti toimivaa suolasuihketta? Useampaa merkkiä olen testannut, enkä kokenut merkittävää eroa... ap
Suolasuihkeista on testattu ainakin KMS, Fudge ja Tigi, luultavasti muitakin, joiden merkkiä en tähän hätään muista. ap
Suolasuihkeista oma suosikkini on id-hair. Sexy hair on vähän tuota kevyempi.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:53"]
Osiksen hiuspuuteri. Vauvantalkki hätätilanteessa toimii mulla.
[/quote]
Pilaa hiukset.
Redkenin suolasuihke on hyvää, mutta kallista, Osiksen hiuspuuteri todella hyvää. Mä käytän märkii hiuksiin paria tuotetta ja kuiviin puuteria ja Masterpiece lakkaa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:13"]En ole suihkutettavaan hiuspuuteriin törmännyt. Itse käytän marketista Schwarzkopfin taft -puuteria. On riittoisa ja pitää ainakin mun tukan kuosissa.
[/quote]
Laput silmilläkö kuljet? Mulla toiminut Four Reasonin suihkutettava hyvin ja on niitä kyllä muillakin merkeillä.
Hiuspuuteri, kuivashampoo, ilman hoitoainetta oleminen, Tigin Masterpiece lakka.
Hiuspuuteria pitää varmastikin testata seuraavaksi. Jossain joku kehui sellaista suihkutettavaa, onko näistä näkemystä tai merkkivinkkiä kellään?
Ja sille joka arveli hiusten olevan ohuet, niin ei. Yksittäinen hius on lasimaisen liukas ja ohut kyllä, mutta kokonaisuudessaan hiuksia on järjettömän paljon. Tukan paksuus varmasti latistaa yleisilmettä muutenkin.
Hoitoainetta ei pysty jättämään pois. ap
En ole suihkutettavaan hiuspuuteriin törmännyt. Itse käytän marketista Schwarzkopfin taft -puuteria. On riittoisa ja pitää ainakin mun tukan kuosissa.
4 Reasonin puuteri toimii mun tukassa. Ja siis mulla tosi tosi liukas hius, johon ei ole aina edes Tigin Mohawk geelikää toiminu.
Ja jos oikein muistan ni 4 Reasonilt löytyy myös suolasuihke.
Osis hiuspuuteri itselleni aivan ykköstuote pohjalle ja vahalla sitten loppumuotoilu.lyhyet hiukset itselläni siis,liukkaat,lasimaiset.
Anna kun arvaan, sulla todella ohuet hiukset. Sori, niihin ei auta mikään.
Kokeiltu on Osiksen töpötettävä hiuspuuteri, oli paskaa, päänahka kutisi niin, että jos olisi antanut raapimishimoille vallan, veri olisi valunut ohimoilta...
Big Sexy Hairin hiuspuuteri (töpötettävä) on parempaa.
Four Reasonsin suihkutettava hiuspuuteri on kokeilemistani hiusputskuista parasta, tosi hyvää ainetta.
Herbinan suolasuihke (joku letityssuihke nimeltään) on järjettömän halpa ja todella hyvä lasimaiselle suomitukalle, kaikista näistä selkeästi paras. Lisäksi käytän Big Sexy Hairin sellaista pumppupullossa olevaa "föönausgeeliä". Näitä käyttämällä on nykyisin yleensä hyvä hiuspäivä :)