Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvioikaa kumpi meistä löytää uuden suhteen nopeammin

Vierailija
16.11.2024 |

Minä 47v nainen, sinkku, yksinasuva, 2 aikuista lasta, en töissä, mt diagnoosi, eläkkeellä, kuitenkin halu työelämään vielä, nätti, vähän pullukka

Mies 48v sinkku, töissä, osakas yrityksessä,mahdollisuus rikastua, 2 aikuista lasta, yksinasuva, ei komea, laiha ja lihaksia jonkun verran, kuntoilee

Tää näyttää mulle huonolta diililtä. Oli pakko erota itseni vuoksi. Mutta nehän mä noilla spekseillä mitä mulla on niin saa enää ketään

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asia jonka voit nyt tehdä on alkaa laihduttamaan välittömästi.

Vierailija
2/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
4/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos olisit hetken yksin.

Vierailija
5/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kummalla ei ole kummoisiakaan kriteerejä puolisolle löytää tietenkin heti. Kun suunnilleen kuka tahansa kelpaa, ei ole koskaan yksin. Henk koht en tajua sellaista lainkaan.

Vierailija
6/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin palstainisijöiden mukaan sinä, eli sun ex ei tule ikinä löytämään ketään, sillä se ei noiden sun antamien speksien mukaan kuulu top 1% miehiin. Ja taas sinä saat sen kun pyydät koska sulla on reikä.

Vierailija
7/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli parempi tasoinen noilla tiedoilla.

Vierailija
8/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli parempi tasoinen noilla tiedoilla.

NIin, sitä pelkäsinkin. Jään yksin tai joudun taas huonoon suhteeseen. Mies hyötyi musta. Mä menetin parhaat vuoteni ja kroppani. Mies eteni urallaan ja olin paljon yksin lasten kanssa. Naisille riittää vain että miehellä on rahaa. Vaikka luonne ja ulkonäkö on huonoja

Ap

Vierailija
9/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat jokseenkin epätoivoiselta. Voit varmasti löytää suhteen pikaisesti, mutta se tuskin on mikään hyvä suhde jos heti hyppäät ensimmäisen kumppaniehdokkaan matkaan. Mitä vikaa on olla sinkkuna kunnes löytää sellaisen kumppanin jonka kanssa oikeasti sopii yhteen?

Vierailija
10/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on tarve kilpailla eksäsi kanssa siitä kuka on eka uudessa suhteessa? 

Vierailija
11/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva tulee vastaan sitten kun tulee. Siihen asti sinkkuna on parempi olla.

Vierailija
12/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

ihanan inhorealistinen aloitus... miksi "oli pakko" erota?

Vierailija
13/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida pää ja kroppa kuntoon, niin olet todennäköisemmin se joka saa uuden hyvän suhteen. Mieskin saa suhteen, mutta en tiedä onko se hyvä.

Kannattaa myös miettiä välejä niihin aikuisiin lapsiin. Se vanhempi on läheinen, joka on heille aikaa uhrannut.

Vierailija
14/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida pää ja kroppa kuntoon, niin olet todennäköisemmin se joka saa uuden hyvän suhteen. Mieskin saa suhteen, mutta en tiedä onko se hyvä.

Kannattaa myös miettiä välejä niihin aikuisiin lapsiin. Se vanhempi on läheinen, joka on heille aikaa uhrannut.

Miten hoidetaan pää ja kroppa kuntoon kun papereissa on ja pysyy diagnoosi? 

Ap

Vierailija
15/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hoidetaan pää ja kroppa kuntoon kun papereissa on ja pysyy diagnoosi? 

Ap

Sitten ettei jäädä sen diagnoosin vangiksi. Sinä et ole mielenterveysongelmainen vaan sinulla on mielenterveyden sairaus.

Vierailija
16/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/17 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up