Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveintä mitä olette nähneet salilla/jumpassa?

Vierailija
20.09.2014 |

Jaanpas nyt oman kokemukseni tältä viikolta.

Miten jotkut naiset EIVÄT TAJUA, että Libresse ei aina ole niin invisible?! Syväkyykky tai perse pitkällä jumppaaminen paljastaa pikkuhousujen sisällön hirveällä tavalla!! Voisitteko harkita maksisiteen sijasta tampoonia, kun seuraavan kerran tungette punaisina päivinä läpikuultavia trikoita jalkaanne... Hirveä näky, YÄK.

Mitäs oksettavaa te olette kohdanneet salilla?

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nuorehkot tytöt on jotenkin suloisia kun salille tullaan lähes täydessä pakkelissa.

Tehdään muutama sarja minimalistisilla painoilla ja sitten rynnätään pukukoppiin tarkistamaan hiuksia/meikkiä.

Noh, ikä tuo yleeensä itsevarmuutta.

Vierailija
2/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nähnyt, mutta haistoin. treenasin jalkojen loitontajalla, kun viereiseen vessaan syöksyi mies jolla ilmeisesti vatsa sekaisin. hirveä ähinä ja varpusparven pommitus posliiniin.. ja se haju!!!!!!! pakko oli siirtyä toiseen päähän salia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paha jos pamppessit pullottaa piksujen välistä jumppatunnilla :D

Vierailija
4/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuperäiselle ap:lle:

Miksi on niin äärettömän tärkeää, että kuukautisside ei saa näkyä edes haarojen välissä kohoumana?
Mikä niissä kuukautisissa on niin noloa...?
Aina meille naisille markkinoidaan tuota "invisible" vaatimusta :(

Vierailija
5/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:37"]

Tekniikkavirheet vapailla painoilla. Salilla on salin omat pt:t, joten ei sinne voi mennä ulkopuolisena kommentoimaan. Mitä itse tykkäisit, jos ventovieras ihminen tulisi sanomaan että kyykkysi menee päin honkia?

[/quote]

Minulle on kerran joku tullut kommentoimaan ja meinasin revetä naurusta :D

Tämä neuvoja ei tiennyt hevonvittuakaan mistään mitään ja nolona palasi takaisin laitteelleen, kun selitin hänelle asiallisesti, mitä haen takaa treenilläni ja miksi teen tämän asian toisin, kuin hän kuvittelee olevan oikein. Kyseisellä neuvojalla ei ollut tiedossa muuta kuin perusliikkeet ja luuli, että kaikki variaatiot ovat virheitä. 

Yleensä hanakoimmin neuvoja jakelevat ovat yleensä aika uusia salikävijöitä, joilla ei ole tietoa laajemmin, vaan päässä on se ainoa malli, mikä on kyseisellä salilla opetettu ja tehty ohjelma. 

Vierailija
6/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 10:40"]

musta on vaan hienoa jos huonompikuntoisetkin uskaltaa tulla salille! eikä niillä vaatteillakaan ole treenin kannalta väliä :) mitään ällöä en ole onneksi vielä nähnyt, mutta huvittaa (ja samalla vähän kauhistuttaa) kun ihmiset tekevät kauheilla painoilla liikettä ihan väärin tai vaikka kyykätessä menevät alas tyyliin 10cm. huvittaa, koska pääasiana tuntuu olevan että voi latoa tankoon kauheasti rautaa. kauhistuttaa, koska isot painot+väärä tekniikka = paikat hajoaa aika varmasti. mullekin varmaan naureskellaan kun teen niin pienillä painoilla. mutta ainakin tekniikka on kondiksessa ja kyllä ne painotkin ajan kanssa lisääntyy :)

[/quote]

Matalaa kyykkyä raskaammilla painoilla tehdään esimerkiksi, kun halutaan hermottaa määrättyjä lihaksia tai treenata liikeratoja. Esim. selkärangan linjausta haetaan matalalla kyykyllä pikkuhiljaa. Painoja voi olla ihan rutkasti.

Vierailija
7/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni bongasin peilistä ja havaitsin, ettei varmaan vielä olisi asiaa joogahousuihin...

Vierailija
8/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia käynyt jumpissa ja salilla monta krt/vko ja mun paino on tänä aikana mennyt +-25kg puoleen jos toiseen. Edes isoimmillani en ole häpeillyt mitään ja varmasti moni silloin ajatteli, että "mitä se tuokin läski tuossa yrittää punnertaa" mutta paskat olen aina nakannut sellaisesta. Kun kaikilla ylipainoisilla ei välttämättä ole huono kunto.

Itse en tuijottele kenenkään ulkonäköä ellei joku ole poikkeuksellisen ns. asiattomasti puketunut.

Mutta tekniikkanatsi olen. Usein syynä on se, että ohjaajat eivät neuvo ja ohjeista tekniikassa, joten hankalahan se silloin on oppia. Mutta sitten viikko toisensa jälkeen on näitä, jotka ramppaa esim. bodypumpissa tekemässä liikkeitä aivan päin helvettiä. Ihan pahaa tekee kattoa vierestä kun toinen rikkoo suurin piirtein selkänsä tai muun kropan osan, kun ei vaan jotenkin mene kaaliin se, miten se homma pitäisi tehdä. Ei mene kaaliin vaikka ohjaaja joskus ihan katsoo kohti ja sanoo, että "pidä selkä suorana jne".

Ja nämä ahtaisiin väleihin tunkevat myöhästelijät ärsyttävät kovasti. Kun on joku jumppatunti, joka on tupaten täynnä ihmisiä, niin sen mattimyöhäisen pitää silti ängetä just sinne ahtaimpaan rakoon jumppailemaan "kun olen aina tottunut olemaan tällä puolen salia". Vittu, tulkaa ajoissa sinne tunnille varamaan se paikka sitten jos se on niin jumalattoman tärkeää tököttää just samalla neliömetrillä joka jumalan tunti!

Vierailija
9/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 13:49"]

käytän trikoita ja stringejä samasta syystä kuin naiset. mielipiteenne ei kiinnosta.

[/quote]

kaikki positiiviset peukuttajat miehiä. ei naiset vaan tykkää. 

Vierailija
10/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttelyssä käy nainen jolla kasari nuhjuinen tai likainen ulkoilupuku päällä. Vetoketju vielä vedetty leukasn asti kiinni. Ei mamma kyllä oikein taivu kun vaatetus on niin jäykkää. Saattaa hävetä kilojaan, mut tuo outo vaatetus on sata kertaa nolompaa.

Vierailija
11/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minulle miltä muut näyttävöt ja tekniikoita en osaa neuvoa. Kaksi asiaa kuitenkin harmittaa. Ensinnäkin anorektikot, jotka selkeästi voivat pahoin ja ovat sairaita, juuri nää jotka jumppaa kaikki juomatauotkin. Se on vaan niin kamalaa katsella kuinka joku jumppaa itseään hautaan. Ja toinen asia on hirveä hien haju. Harvoin tähän onneksi törmää mutta se on jotain niin oksettavaa. Kerrankin hölkkäsin juoksumatolla puoli tuntia tuollaisen vieressä. Miksi ei voi käyttää dödöä??? Pakkohan se on omaankin nenään haista!

Vierailija
12/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limppari treenijuomana. Sitä oli ällöttävää seurata.

Vierailija
13/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
14/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 kokis tunnin zumbassa. ~40v rouvat täyspakkelissaan, sormus joka sormessa, rannerenkaat ja kaulakorut helisten. Mut ei kato haittaa, kun kuitenkin se tunti menee kaverin kanssa lätistessä ja "kun mulla on toi nilkka ollut vähän kipee" niin ei tartte edes hiota. Pisteenä iin päällä hajuvesi "mä oon tätä nina ritsi löör dy tempsiä käyttänyt aina!". No vittu jippii ja ensi kerralla siirryn KAUAS noista

Vierailija
15/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku jo vastasi, mutta sanon silti, että kyylät, jotka tuijottavat muita. Erityisesti persettä tuijottavat naiset on noloja. 

Vierailija
16/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:07"]

1,5 kokis tunnin zumbassa. ~40v rouvat täyspakkelissaan, sormus joka sormessa, rannerenkaat ja kaulakorut helisten. Mut ei kato haittaa, kun kuitenkin se tunti menee kaverin kanssa lätistessä ja "kun mulla on toi nilkka ollut vähän kipee" niin ei tartte edes hiota. Pisteenä iin päällä hajuvesi "mä oon tätä nina ritsi löör dy tempsiä käyttänyt aina!". No vittu jippii ja ensi kerralla siirryn KAUAS noista

[/quote]

Ollaankohan oltu samoilla tunneilla.

Vierailija
17/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:32"]

Ja nämä ahtaisiin väleihin tunkevat myöhästelijät ärsyttävät kovasti. Kun on joku jumppatunti, joka on tupaten täynnä ihmisiä, niin sen mattimyöhäisen pitää silti ängetä just sinne ahtaimpaan rakoon jumppailemaan "kun olen aina tottunut olemaan tällä puolen salia". Vittu, tulkaa ajoissa sinne tunnille varamaan se paikka sitten jos se on niin jumalattoman tärkeää tököttää just samalla neliömetrillä joka jumalan tunti!

[/quote]

Joo, jos myöhässä tulee niin pitäisi malttaa salin sivusta katsoa missä on tilaa ja mennä sinne, vaikka sitten eturiviin ohjaajan eteen. Törkeää tunkea ajoissa olleiden eteen tai ihan viereen kiinni. Ei ole muiden vika jos myöhästyt.

Vierailija
18/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:48"]

Ihan sama minulle miltä muut näyttävöt ja tekniikoita en osaa neuvoa. Kaksi asiaa kuitenkin harmittaa. Ensinnäkin anorektikot, jotka selkeästi voivat pahoin ja ovat sairaita, juuri nää jotka jumppaa kaikki juomatauotkin. Se on vaan niin kamalaa katsella kuinka joku jumppaa itseään hautaan. Ja toinen asia on hirveä hien haju. Harvoin tähän onneksi törmää mutta se on jotain niin oksettavaa. Kerrankin hölkkäsin juoksumatolla puoli tuntia tuollaisen vieressä. Miksi ei voi käyttää dödöä??? Pakkohan se on omaankin nenään haista!

[/quote]

Hui kamalaa, liikunnassa haisee hiki :DDDD

Vierailija
19/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:23"]Ilmeisesti minun roikkuvatsa synnytyksien jälkeen. Vaihtelin vaatteita,kun timmissä kunnossa oleva n. 18 vuotias likka vieressä kääntyi ja repesi nauramaan. Lakkasin käymästä salilla. :(
[/quote]

Nyt on vähän vainoharhaa ilmassa.

Lakkaisitko käymässä kaupassa jos joku alkaisi nauraa vieressäsi. Kohta et pääse enää minnekään. Ryhdistäydy nyt, aikuinen ihminen, ei kukaan ole edes katsonut mahaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi