Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh. Pojalla nousi tunnissa 39 asteen kuume. Ihmeellinen tauti

Vierailija
23.08.2021 |

Aamulla valitti että väsyttää, mutta kun joka aamu väsyttää niin mies oli patistanut kouluun. Tuli koulusta kotiin ja ihan normaalisti voi, syötiin ja poika meni omaan huoneeseen tekemään läksyjä. Kohta tuli alakertaan ja valitti että on tosi sairas ja huono olo. 39 astetta kuumetta ja nyt yrittää torkkua tässä sohvalla. Ihme että nousi noin korkea kuume ja noin lyhyessä ajassa.. Poika on 15v enkä muista että vuosiin olisi enää pientä lämpöä kummempaa ollut. Nyt ihan on tillin tallin. Pojan kaveri oli viime viikolla kipeänä (ei ollut koronaa) joten luultavasti sama tauti kyseessä (vien pojan kuitenkin huomenna testiin). Näköjään siis jotain muutakin tautia nyt liikkeellä. Koitetaan pysyä terveinä!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realy?! Jotain muutakin tautia liikkeellä kuin koronaa?!

Niin se vaan tuli täitäkin päiväkodista vaikka korona. Ja Turussa oli sitä tuhkarokkoakin.

Vierailija
22/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta surma oli Eurooppaa ja sen lähiseutuja vuosina 1346–1353 runnellut kulkutauti, jonka arvioidaan tappaneen 30–60 prosenttia Euroopan väestöstä.(wikipedia). 

Liittyy aiheeseen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyräkuume

Vierailija
24/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan huoneeseen sairastamaan ettei tartuta kaikkia...

No jos on tartuttaakseen niin on jo tartuttanut. Minä en omaa huonovointista lastani ala eristämään mihinkään. Saa olla mun vieressä kun siltä tuntuu. Ap

Vierailija
25/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Turha perheessä on eristäytyä. Jos ootte saaneet Taudin niin sitten olette eikä siinä auta itkut markkinoilla. Sairastatte pois mikä lie onkaan

Vierailija
26/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyräkuume on vaarallinen

Vierailija
27/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on tartuttaakseen niin on jo tartuttanut. Minä en omaa huonovointista lastani ala eristämään mihinkään. Saa olla mun vieressä kun siltä tuntuu. Ap

Typerä olet. Kyllä tuon ikäinen osaa jo sairastaa itsekin. Ilman äitiä silittämässä päähän...

Vierailija
28/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita tulee ja menee. On vältelty muutamat virukset ja sitten kun nyt iskee niin millekään ei ole vastustuskykyä

Niinhän siitä varoiteltiin, että ”rokotteella” viedään oma normaali vastustuskyky alas, minkä seurauksena tavallinenkin pikkuflunssa iskee tosi rajuna.

Vierailija
29/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyräkuume on vaarallinen

Ja Myyräkuumetta esiintyy eniten juurikin näin syksyisin.

Vierailija
30/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia kuumetta ? Ei kait tuo korona ole ajanut muita kuumetauteja pois kumminkaan. Kuume nousee monestikkin nopeasti. Jos päivän kuumeesta heti lääkäriin niin jo nauraa Kuopion kuolleet puuhevosetkin.

Vierailija
31/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myös! Koska joutuu elinsiirteen takia käyttämään immunosupressiivisiä lääkeitä, lähti heti päivystykseen. Alussa kuumetta oli lähes 38 mutta päivystyksessä oli alle tunnissa noussut yli 39.

Vierailija
32/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä olet. Kyllä tuon ikäinen osaa jo sairastaa itsekin. Ilman äitiä silittämässä päähän...

Osaa varmasti mutta ei tarvitse. Minä olen täällä lastani varten. Ei yksin sairastaminen ole kivaa. Ap

Vierailija
33/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko saanut koronarokotteen? Nyt nuorten rokotukset menossa. Tiedän tuttuja aikuisia, joille osalle noussut kuume rokotuksesta.

On saanut, mutta jo melkein pari viikkoa sitten. Tuskin siis siitä enää kyse. Ap

Koronarokote. Kannattaa viedä ajoissa lääkäriin, ettei odottele tilanteen pahentumista. Varhainen hoito (early treatment) on tärkeä.

Vierailija
34/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka se testissä käynti auttaa???

Vierailija
35/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaa varmasti mutta ei tarvitse. Minä olen täällä lastani varten. Ei yksin sairastaminen ole kivaa. Ap

Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat.

Vierailija
36/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa. Sain keuhkokuumeen itse influenssasta, 34v terveenä. Ja pysyvät vauriot keuhkoihin. Kukaan ei kuitenkaan huolestu näistä nuhakuumeista kun nimi on väärä.

Vierailija
37/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut viimeiseen 12 vuoteen edes nuhanpoikasta ja olen ollut kaikissa maailman pukukopeissa räkivien nuorten kanssa koko ajan.

Mutta olenkin sairastanut

Tuhkarokon.

Vihurirokon

Angiinan

Sikotaudin

Vesirokon

Poskiontelotulehdukset

ja jos unohtui vielä jokin rokko niin senkin oikeasti

Olen terve kuin pukki iäkkäämpänä, ei siis 10 vuoteen edes yskää ei mitään.

En syö prosessoituja, juon kahvia ja vettä ja sitruunavettä

Olen kalavegaani ja kerran kk spiruliinaa (poistaa säteilyvaurioita)

Ja D vitamiinit ja Vegaani B 12

En käytä punaista lihaa ollenkaan, ja taudit loppuivatkin siihen, en edes alkuun tajunnut asiaa mutta kalenterista tarkistelin.

Vierailija
38/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös myyräkuume nousee yhtäkkiä. Onko 2-4 viikkoa sitten möyrinyt jossain, tehnyt pihatöitä, ollut vajassa mopon kanssa...?

terv. myyräkuumeen sairastanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan