Voiko 3:n lapsen äiti löytää enää uutta kumppania?
Eli voiko useamman lapsen äiti löytää eron jälkeen enää uutta kumppania? Varsinkaan kumppania, joka olisi tasokas, kouluttautunut yms? Onko arki kuinka haastavaa tällaisessa tilanteessa?
Kokemuksia otetaan vastaan!
Kommentit (52)
Jos kaikki on samalle isälle niin voit. Muuten ei mitään tsänsseja.
Oletko nähnyt luontodokumentissa kun simpanssilapsi on jäänyt yksin sateeseen, kun naaras on lähtenyt uuden laumanjohtajan matkaan.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:28"]Oletko nähnyt luontodokumentissa kun simpanssilapsi on jäänyt yksin sateeseen, kun naaras on lähtenyt uuden laumanjohtajan matkaan.
[/quote]
Parempi olisi ihmislapsenkin lastenkodissa kuin katsoa vierestä miten vanhemmat asuttavat kulloisenkin panonsa heidän kotiinsa.
No mun yhden lapsen yh-kaveritkaan ei tunnu eron jälkeen löytävän enää miestä :( kaikki vähänkin tasokkaammat juoksee karkuun.. :/
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:53"]No mun yhden lapsen yh-kaveritkaan ei tunnu eron jälkeen löytävän enää miestä :( kaikki vähänkin tasokkaammat juoksee karkuun.. :/
[/quote]
Eikö sitten pitäisi juosta? Miksi pitäisi tyytyä itseään heikompaan tasoon? Vain siksi kun on mies?
Tottakai voit! mutta muista myös pitää huolta itsestäsi, eli älä jumitu sohvalle sipsejä ahmimaan vaan käy vaikka kuntosalilla että pysyt kohtuukunnossa, käy kampaajalla ja pukeudu siististi. Miksi kukaan fiksu mies kieltäytyisi äiti-ihmisestä joka on siisti ja mukava. Sen jälkeen voit aloittaa vaikka nettitreffailun ja katsoa, löytyisikö sieltä sen tyyppistä miestä jota etsit. Sinun ei heti tarvitse kertoa lapsista, ainakin minun mielestäni voi ihan rauhassa ensin tutustua ihmisiin ja sitten kertoa että lapsiakin on. Tietysti asiaa voi etukäteen varmistella että mitä mieltä mies on naisesta jolla on jo lapsia, mutta jotkut haluavat silloin heti keskeyttää koko tutustumisen. En tiedä mikä on ikäsi mutta mitä vanhemmaksi ihminen tulee sen paremmin alkaa hyväksymään toiset kanssaeläjät. Ilmeisesti tänne haukkumisia kirjoittavat ovat alle kaksikymppisiä (tai ainakin älyltään ovat). Itse olen nainen ja en välttämättä ykkösenä pitäisi miestä jolla on jo lapsia toisen kanssa, mutta jos mies on todella fiksu, komea ja mukava niin miksi en harkitsisi suhdetta, miksi ns. päästää hyvä menemään.
Voit. Jos uusi kumppani tietää että saatte lapset välillä hoitoon ja kahenkeskistä aikaa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:19"]Voit. Mun yläkerran naapuri oli kuuden lapsen leskiäiti ja uus mies löytyi ja itsekin uusissa naimisissa 3 lasta. Kun mies on yh.
[/quote]
Todella loukkaavaa verrata leskiäitiä yh-huoraan.
[/quote]
Ai onko nainen yh-huora kun mies on väkivaltainen lapsiaankin kohtaan ja siksi tulee yhksi?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:19"]Voit. Mun yläkerran naapuri oli kuuden lapsen leskiäiti ja uus mies löytyi ja itsekin uusissa naimisissa 3 lasta. Kun mies on yh.
[/quote]
Todella loukkaavaa verrata leskiäitiä yh-huoraan.
[/quote]
Ai onko nainen yh-huora kun mies on väkivaltainen lapsiaankin kohtaan ja siksi tulee yhksi?
[/quote]
Nainen voi käyttää aivojaan ja miettiä kenen kanssa lisääntyy. Jos väkivaltaisuus tulee yllätyksenä, eron jälkeen voisi ajatella lapsia uuden miehen pokaamisen sijaan, muuten on sama edessä toisen kerran. Yh:t harvoin ovat penaalin terävimpiä kyniä, jos olisivat eivät ulvoisi ainakaan julkisesti miten huonon miehen valitsivat.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:10"]Voit. Jos uusi kumppani tietää että saatte lapset välillä hoitoon ja kahenkeskistä aikaa.
[/quote]
Miksi kolmen lapsen yh ei voi tyytyä mieheen jolla on lapsia? Silloin kärsisivät yhdessä raskasta taakkaansa eikä tarvitsisi pohtia hoitopaikkoja.
Jos on leskeksi jäänyt, niin varmasti. Jos eronnut, niin todennäköisesti vasta seuraavalla kierroksella eli 40-50v, kun lapset lähteneet maailmalle.
Voit. Mun yläkerran naapuri oli kuuden lapsen leskiäiti ja uus mies löytyi ja itsekin uusissa naimisissa 3 lasta. Kun mies on yh.