Mitä teet ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, mitä toivoisit yhteiskunnan tekevän?
Raportit osoittavat, että meidän kaikkien pitäisi toimia nopeasti sen eteen, että lämpötilan nousu hidastuisi merkittävästi.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutama kymmenen suomalaista on lähinnä sitä mieltä, ettei juuri heidän tarvitse tehdä mitään. Tai ehkä vain muutama, joka monistaa negatiivista mielipidettään jokaisessa tällaisessa ketjussa.
Kenen teidän mielestänne pitäisi tehdä näille ilmastoasioille jotain?
A) ei kenenkään
B) kiinalaisten ja intialaisten
C) vihreiden
B, lisätään vielä vaikka Usa.
Laittaisivat asiat edes melkein siihen pisteeseen mitä Suomessa jo tehdään.
Vierailija kirjoitti:
En ole lentänyt 1,5 vuoteen.
Itse en ole lentänyt kymmeneen vuoteen. Tai matkustanut ulkomaille muutenkaan.
Minkä ilmastonmuutoksen vuoksi, ei sellaista ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Pidätän pierua ja hengitystä
Älä liikan kauan pidätä pierua, se nousee kuplana aivoihin.
Tuhnuta vaan hiljaa ettei muut kuule pamausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lentänyt 1,5 vuoteen.
Itse en ole lentänyt kymmeneen vuoteen. Tai matkustanut ulkomaille muutenkaan.
Minä en ole lentänyt kuin kerran pikkukoneella intissä ja kerran käynyt ulkomailla oikein ruotsissa haaparannalla.
67v
Opetan lapsille vähempää kuluttamista ja enemmän kierrättämistä. Käytän kirppareita mahdollisimman paljon ja muutenkin kierrätän. Myös kotimaisia tuotteita ja kotimaan matkailua suosittelen.
p-llurallikaarat kerättäköön poies rautatehtaiden sulattoihin toimitettavaksi
😈
Pessimistit paikalla, koska sataa?
Muuten olisivat sienessä tai puolassa?
Voisko joku tutkia, miksi täällä on
työttömät, vai onko.
Olen lisääntymättä.
En ostele mitään turhaa ja ylimääräiset rahat lahjoitan luonnonperintösäätiölle.
En matkustele ulkomaille.
Onko näin, että suurin osa ihmisistä ei itse tee mitään, eikä toivo yhteiskunnankaan tekevän. Surullista.
Puntaroin juuri menisinkö istumaan keskelle paikallista pääkatua, vai veisinkö tavaraa eläinsuojeluyhdistyksen kirpparille. Kallistun kirppariin, jostain syystä oletan että se on hyödyllisempää kuin virtsatietulehduksen hommaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän vihreitä, jotta saadaan ekologista politiikkaa.
Äänestän persuja, vastavoima vihreille
Tässä muutama kymmenen suomalaista on lähinnä sitä mieltä, ettei juuri heidän tarvitse tehdä mitään. Tai ehkä vain muutama, joka monistaa negatiivista mielipidettään jokaisessa tällaisessa ketjussa.
Kenen teidän mielestänne pitäisi tehdä näille ilmastoasioille jotain?
A) ei kenenkään
B) kiinalaisten ja intialaisten
C) vihreiden